Hali, na megint itt. Ugye, milyen jó? Szerintem is. Ma van a 'nagy nap'. Jennienek. És mindenkinek, csak nekem nem.
Még mindig a pókomon dolgozom, de az istenért sem akar sikerülni. Jelenleg az utolsó simításokat végzem rajta. Ilyenek például a szem, vagy a lábszőrök. Sokan mondják, hogy tehetséges vagyok sokmindenben, de én nem hiszem el.
Mindenki abban tehetséges, amihez a legjobban ért. Például Jennie és Lisa nagyon jól táncolnak, vagy tornáznak. Aztán ott van Jimin. Ő például nagyon jól tud kottát írni, amiket én lejátszok apám régi zongoráján, de nem akármilyen ám az. Olyan szép hangja van, mintha... Mintha meghallanál hirtelen egy kellemes madárcsicsergést, és mellé a zongorát. Nagyon szépen csilingel, zenéje felülmúl minden eddigi versenyzongorát.
IU nagyon szépen énekel. Össze szoktunk gyűlni mind, és néha éneklünk dalokat. Én pedig kísérem őket zongorán. Gitározni is tudok. Sok mindent tudnak itt az emberek.
És még egy érdekesség, hogy nálunk nincs iskola. Mindent a szülők tanítanak. Írni, olvasni, számolni. Mindent. Fizikát is, ha megkéred őket. Vagy a falu bölcsét, Danielt. Ő egy igazi varázsló. Sok mindenkit meggyógyított, vagy lebeszélt a halálról. Nagyon jó pszichológus is. Egyszer volt olyan, hogy apám, akit úgy hívnak, hogy Namjoon, le akart ugrani egy fa tetejéről, de mikor éppen készült volna rá, Daniel órákat beszélt neki. És apa csak lemászott. Azóta vannak együtt Roséval, kit később feleségül is vett.
Szüleim jelenleg 47 évesek. Mindekttő. Anyám szerint 'szerencséje' volt apának, mert egy hónappal idősebb nála. Ha apa lett volna a fiatalabb, a házasságot nem kötötte volna meg.
-Taee! -rontott be izgatottan Jennie a dolgozó szobámba -itt van. -fülig ért a szája -nem merek kérni tőle autogramot. -hajtotta le fejét, én meg tudtam, már mit akar -oda mész hozzá? Kérlek. Csak össze vissza beszélnék. Légyszíves.
-Jól van. De jössz nekem egy köteg mini fával. -fenyegettem meg, majd felálltam rejtekhejem székéből. Ami egy 4 négyzetméteres szoba. Sok, mi? Tehát 2x2-es ha lehet így mondani. Vagyis, nem is kellett volna sehova mennem, mert ott állt az ajtóban.
Jungkook szemszög
Csodálattal néztem azt a fiút, aki nem jött el ENGEM köszönteni. Csak néztem, ahogy kezében forog a kés, és valami lánnyal beszélget közben. A témát nem tudtam.
Úgy faragott, mint a nagyvárosban semelyik profi asztalos. Annyira koncentrált, hogy észre sem vette, itt állok és nézem őt. Hirtelen állt fel, de tekintetünk összetalálkozott.
Volt benne valami különleges. Megtetszett nekem. A szép barna haja, ami kócosan állt össze vissza. Vagy csokibarna szemei, mivel első pillanatban elvarázsolt. Nem tudom mi tetszett meg benne. De kell nekem ez a fiú.
Tae szemszög
Hirtelen néztünk össze. Képeken nem tűnt ilyen csodálatosnak. Percegik szemezhettünk, ugyanis Jennie vigyorogva oldalba lökött, és fülembe súgta.
-Bejön neked is, mi? -húzogatta szemöldökét. Igazából rájöttem, hogy neki tetszik nagyon. Úgyhogy elengedtem.
Visszasétáltam egy lépést, majd asztalomról felvettem egy papírt és egy Taehyung féle tollat. Odamentem hozzá, majd megszólaltam.
-Tudsz adni egy autogramot? Az egyik nagyon közeli barátom most éppen alszik. És tudom, hogy nem is merné megkérdezni. -adtam kezébe a papírt, amit elfogadott, és belefirkantotta a nevét. Az aláírását.
-Melyik az a barátod? -kérdezte hirtelen, mire azt se tudtam mit mondjak.
-Igazából... Sajnálom, hazudtam. -hajtottam le fejem -ő itt áll mellettem. Neki kell... -mutattam Jenniere. Nem szeretek hazudni. Nagyon nem. Egyszer se volt ilyen. Csak meg akartam védeni Jenniet, hogy ne kerüljön kellemetlen helyzetbe...
-Ó, értem. Tehát te vagy az. -ment oda hozzá, majd kimentek ketten. Mosolyogva néztem utánuk, hogy mennyire össze illenek. Jennie néha pirulva nézett oldalra, amit látszólag Jungkook aranyosnak talált. Annyira régóta szeretne egy ilyen napot lány barátom. És annyira irigylem, hogy nekem nincs olyan, akit szerelmeből szerethetek...
Gyorsan visszaültem székemre, és elkezdtem befejezni pókomat. Mikor ez megvolt, óvatosan felemeltem, és fény felé fordítottam. Gyönyörű lett ez is.
Az asztal feletti kis polcra raktam, hol rengeteg ilyen kis figura sorakozott még. Egyszer Jennienek is faragtam egy Jungkookot. Nagyon akarta, én pedig pár nap alatt megcsináltam. Na jó, volt az pár hét is. De mai napig őrzi. Szeretem, hogy ilyen sokat jelentek az embereknek.
Úgy döntöttem, hagyok neki is egy emléket, így megkerestem Jenniet.
-Szia Jennie. -mentem hozzá mosolyogva.
-Szia! Mi járatban?
-Van egy ötletem. Mi lenne, ha odaadnál egy képet Jungkook motorjáról, én pedig megfaragnám? És te adnád neki oda?
-Jujj! De én azt nem merem! -takarta el arcát, mire muszáj volt kuncognom egyet. Szegény, annyira tapasztalatlan még szerelem témájában, csak képekről látta még őt, meg tudom érteni.
-Muszáj lesz. Na, aztán mond, miről beszéltetek? -néztem rá kíváncsian.
-Hát. Érdeklődött. De leginkább rólam. Érted, rólam kérdezgetett JEON JUNGKOOK! -visított fel, mint egy tea főző. Most fogta fel szegény még a dolgokat.
-És? Miket kérdezett?
-Hogy volt-e már barátom. Vagy hogy veled milyen kapcsolatba vagyok.
-Jungkook féltékeny. Rám. -kezdtem el örülni, mert ezek szerint Jennie érzései viszonzásra találnak.
-Ugyee? De tudod mi a legszomorúbb? Hogy csak nálatok van tiszta szoba. -mondta halkan, mire én is elgondolkoztam. Igaza van. (Ha valaki nem tudná: tiszta szoba-vendég szoba)
-Jajj, emiatt ne légy szomorú. Biztos csak egy napra jött.
-Nem. Ő egy hétig itt lesz. -csillogott a szeme.
-Mi? -néztem rá riadtan. Nem akarom hogy ez boldogítsa a szüleimet egy hétig.
-Jennie Jennie. Hol vagy? -bújt elő egy bokor mögül Jungkook -csak nem megint vele beszélgetsz? Nem szép dolog ám. -pöckölte meg orrát, mire megint elmosolyodtam. Főleg Jennie zavarán.
-Menjetek csak. Főleg te Jennie. Vár a lovagod. -kacsintottam rá, és elmentem. Talán nem kellett volna ezt mondanom? Nem baj, csak közelebb kerülnek egymáshoz.
Úgy döntöttem, elmegyek a könyvtárba. És kiolvasom az utolsó könyvet. A több mint 2618 közül. Tehát ez a 2618. könyv. A címe az, hogy 'mi van a föld körül? Avagy mi földünk története?'.
Ez csak 1726 oldalas. Az nem sok. Nekem egy hét, főleg ha érdekel. Túl sok könyvet olvasok.
Épp kezdenék neki, mikor valamilyen napló leesik a legfelső könyvespolcról. Nem emlékszem erre. Én minden könyvet tudok, de napló nem volt köztük.
Sziasztok olvasóim! Ti mit gondoltok így az egész történetről eddig? Vagy Jennie és Jungkook kapcsolatáról?
❗FONTOS❗
Jenniet vagy Lisát esetleg IU-t NEM kell kurvának nézni. Őket nem olyan szereplőnek kélzeltem el, mint amilyeneket másoknál láttok. Igazából őket is csak olyan szereplők, mint Tae legjobb barátai.
Nekem is nehéz felfogni, de ez van. Fura hogy nem ők az úgymond gonoszak ebben a könyvemben, mert eddig csak olyat láttam, ahol azok. És ez szomorú mert nem tudom miért van😭 Szóval légyszi ne ítélkezzetek felettük, ha akartok is, bár nem hiszem, hogy olyan sokan fogtok kommentelni ebbe a könyvbe.
Most egy kicsit eltűnök, de jövő hétfőn már lesz új rész.
KAMU SEDANG MEMBACA
Libary -taekook
Fiksi PenggemarTaehyung egy könyvtárban dolgozik. Na de hogy téved oda egy világhírű motoros? És miért jár be minden nap oda?