!!!P.a předem se omlouvám za
gramatické chyby !!!"Mio vstávej přijdeš pozdě !!,, Křičí moje máma " jooo už vstávám ,, krikla sem zpět s znechuceně se zvedla s postele. Nemám ráda vstávání brzo ráno a už vůbec ne o prázdninách. Ale tak nakonec sem se zvedla a šla si dát rychlou sprchu. Oblikla sem se a šla dolů
Asi bych se mohla představit. Jsem Mia Müllerová ale to už víte je mi 22 mám světle hnědé dlouhé vlasy ano stále žiju s mamkou jelikož je vážně nemocná, a nemá se o ní kdo postarat. Už nestudu asi rok kvůli mamce jinak sem dělala bakaláře. Teď jen zpívám, mám dálkové zkoušky zpěvu, píšu svoje vlastní písničky, a některé sem dal i na YouTube jen tak ze srandy. Nebudu kecat písničky mají třeba přes 100k zhlédnutí.
Poslouchám hlavně českej rap calin ,Stein, Viktor atdd. Pocházím s Brna takže sem kluky potkala ale nechtěla sem je obtěžovat kvuly fotky nebo tak.A už k příběhu
Mamka mě budí protože mě pozvali na velice známou akci. Majáles ano líbí se jim moje písničkou co mám na YouTube. Sice jich tam mám asi 15. A že jich mám napsaných mnohem víc. Ale ty nechci zveřejňovat jelikož je to o mém ex co mě mlátil a ztěžoval mi zivot dobře jednu písničku o něm sem ven dala " zombie" se jmenuje , a o mojí mamce. O dní kdy sem se dozvěděla že má vážnou nemoc... ano mohla sem odmítnout pozvání ale mamka řekla že příležitost už třeba nedostanu tak ať jdu.
" dobre ráno ,, řekla sem a dala mamce pusu na líčko " dobre zlato,, řekla a zakašlala se " v pořádku ? Nechceš vodu?,, zeptala sem se jí když sem jí pomohla se posadit záporně zakývala.
Na snídani sem si vzala müsli a dala si to na stůl. Mamce sem pomohla ještě do ložnice at se natáhne.
Nasnídala sem se a šla.jeste za mamkou " mami? Zvládneš to tady ? Mám ti něco donést než odejdu ? ,, zeptala sem se jí " jen mi dones vodu léky a to je asi vše,, řekla s těží a usmála se. Já jen přikývla a donesla ji vodu všechny léky a nějaké sušenky ikdyz je nechtěla. " Děkuji holčičko,, řekla a usmála se " nemáš zaco, já už musím jit na zvukovou, až přijdu hned za tebou přijdu,, řekla sem a dala jí pusu na čelo.
Došla sem na místo majálesu,kde si mě vyzvedl uvaděč rap stage. Jo hraju na rap stage.
No takže dosli jsme ke stage kde probíhala zvukovka. Přišla sem zrovna jak měl zvukovku Stein nebo Petr.
Uvaděč me zavedl do backstage kde byly nějací dva typci , Jakub a " kurva ,, řekla sem když sem viděla Dominika " Mio? Co ty tu chceš !?,, zvýšil hlas. Jo my dva mezi sebou nemáme nejlepší vztah " co by budu tu hrát, stejně jako ty,, řekla sem a ironicky se usmála. Ano můj ex je Dominik " čau já jsem calin ,, přerušil nás " Mia ,, usmála sem se " čau Viktor ,, představil se " Mia,, zase sem se usmála přišel další týpecek " jeee čau Petr ,, představil se " Mia,, řekla sem. Všichni vypadají sympaticky.
Na zvukovku šel calin a Viktorem a já jdu hned po nich. Jsem strašně nervózní a to tu nejsou lidi ještě.
Kluci mají po tvukovce " Mio teď ty ,, řekl někdo. Šla sem na pódium vzala si mikrofon, začla hrát první písnička zombie. (P. A: delejme že tak je její písnička :/)
Už je to marný
šel přece bůh ví kam
V tom co je zkalený
já se nechytám
Je ze mě zombie
a nic mi nechybí
Nic nenacházím
ani nic necítím
Žádný další milování s ním
To já ho nezměním
Žádný další milování znát
Tak odolávám
A odolávám
Abych vůbec nechtěla ho zpátky
To nepomáhá
To nepomáhá
Mně jenom tak víc a víc se stýská
Tak odolávám
A odolávám
Abych vůbec nechtěla ho zpátky
To nepomáhá
To nepomáhá
Mně jenom tak víc a víc se stýská
Je ze mě zombie
Jsem jen svý cameo
Mí stopy blouděj
a nikam nevedou
Přitom že dýchám
To ani náhodou
Mám nohy v džínách
a hlavu pod vodou
Žádný další milování S ním
To já ho nezměním
Žádný další milování
Znát
Tak odolávám
A odolávám
Abych vůbec nechtěla ho zpátky
To nepomáhá
To nepomáhá
Mně jenom tak víc a víc se stýská
Tak odolávám
A odolávám
Abych vůbec nechtěla ho zpátky
To nepomáhá
To nepomáhá
Mně jenom tak víc a víc se stýská
Neplachtím, neletím
Jak tu duši zalepím
Uchází, splaskává
Jako zombie prohrává
Neumí nechtít s tebou být
Možná jednou, jednou
jednou, jednou, jednou
jednou, jednou, jednou
jednou, jednou
Tak odolávám
A odolávám
Abych vůbec nechtěla ho zpátky
To nepomáhá
To nepomáhá
Mně jenom tak víc a víc se stýská
Tak odolávám
A odolávám
Abych vůbec nechtěla ho zpátky
To nepomáhá
To nepomáhá
Mně jenom tak víc a víc se stýská
Tak odolávám
A odolávám
Abych vůbec nechtěla ho zpátky
To nepomáhá
To nepomáhá
Mně jenom tak víc a víc se stýskáDo zpívala sem asi dalších 10 písniček.
Přišla sem zpet do backu " panii do tebe bych neřekl něco takového ,, řekl calin " no jo no ale tak když máš v životě peklo všechno jde samo,, řekla sem na rovinu a on se na mě nechápavě podíval " někdy se to možná dozvíš, nebo se zeptej tady pana Citty ten ví o čem mluvím, ŽE?,, Řekla sem a podívala se na Dominika " mě do toho netahej,, jasný takže on mi zničí život a já ho nemám tahat do pravdy okey " jebat měla sem být doma s mámou raději,, řekla sem " počkej kolik že ti je ? ,, zeptal se mě trochu se smíchem " 22, ale mamka je vážně nemocná a taťka se o nás nezajima prostě nás vymazal ze svého života,, pošeptala sem mu " je to jen mezi náma prosím,, řekla sem mu a on přikývl na souhlas.
Pohled calina
Mia je právě na pódiu a začala zpívat. Malém mi spadla brada na zem je fakt dobrá.
Právě dohrála a šla za náma " paní,, rekli kluci najednou " no na vás nemám,, zasmála se " no časem možná jo, a teď jdeme na oběd mám hlad,, řekl David " jasný já si jen zavolám,, řekla a my přikývli. Odešla ven."Všechno v pohodě?,, zeptal sem se Mii když konečně přišla za náma "jo v pohodě,, " super tak jdeme na to jídlo,, řekl sem ji. Ale v pohodě vůbec nevypadala
Šli jsme k autu jelikož máme dodávku tak se vlezem všichni " prosím madam,, otevřel sem ji dveře " děkuji,, usmála se mile. Bože ta má nádherný úsměv, caline kurva vspamatuj se znáte se pár hodin řekl sem si pro sebe
" Víš co je zvláštní? Že sem tě nikdy nepotkal,, řekl sem Mii v dodávce " noo potkaly jsme se akorát sem za vama nechodila pro fotky ani pro noc takového,, řekla a my byly v šoku " hej ale jo počkej neprocházela si pár dní zpátky kolem nakupaku?,, zeptal se Petr " jop to sem byla já, jak říkám potkavali jsme se,, řekla úplně v pohodě " hustý,, řekli jsme s klukama najednou. " Cením že. Si nebyla žádná šílená faninka,, řekl sem " noo popravdě sem vás ani neposlouchala jen sem věděla kdo jste,, " ko no tak to všechno vysvětluje,, řekl David.Hii první kapca here :)
ČTEŠ
příběh o nás dvou- Calin
Fanfictionahoj já jsem Mia tohle je příběh o mě a Calinovi. jsme spolu strašně dlouho tak tady je příběh o našem začátku a do teď.