Došla sem domů a šla sem se najíst jelikož sem umírala hlady. Udělala sem si obyčejný chleba se sýrem a k tomu sem si udělala čajík.
Dojela sem svoji večeři s šla říct mamce že jsem doma " ahoj promiň že tě budím jen jsem přišla říct že jsem došla domu,, řekla se do tmy žádná odezva "mami?,, šla jsme blíž k ní. Sáhla sem na ní a nic..." Mami?,, začala sem s ní třást" mami?!,, stále nic.. sebehla jsem dolů vzala mobil do ruky a zavolala na 155 " 155, jak vám můžeme pomoci? ,, ozvalo s že telefonu " d-dobry večer tady Mia Müllerova, jde...jde o mou matku..,, řekla sem se slzami v očích " ano co se stalo?,, ozvalo se " no přišla.. přišla jsem domů před chvílí a..a šla za mamkou ji to oznámit.... A..a ona nereagovala na nic.... Na třesení, na hlas nic ..,, řekla sem se slzou stekajici po tváři " ano dobře hned vám tam někoho pošlu jaká je vaše adresa,, zeptala se Paní...nadyktovala sem ji adresu.
Po asi 10 minutach někdo zazvonil " do-dobty večer pojďte zamnou,, řekla sem záchranářům a ti jen přikývly
Po asi 5 minutách zamnou přišel jeden z nich " slečno je nám to moc líto...bohužel už vaší matce nedokážeme pomoct..,, jak mile to dořekl tak SME viděla toho druhého jak moji mámu nese do sanitky..." Co-coze?,, stekla mi další slza " bohužel je mi to líto nashle danou,, odpověděla sem prikyvnutim....
Jak mile odjela sanitka rozbrečela sem se a kdo by ne? Přišla sem o jedinou osobu co sem měla... Vzala sem do ruky telefon a napsala calinovi přece jen sem mu zapomela říct že sem doma.
Akorát sem mu nenapsala jelikož sem na to neviděla přes uslzené oči tak sem mu rovnou zavolala
(P.a. volala a psala mu přes ig)C:Kotě? Co se děje proč voláš?
M:z-zapomela sem říct že jsme doma. A taky..
C:kotě ses v pořádku co se stalo ? Proč brečíš?
M: m-mama..můžeš...můžeš přijet prosím.. nechci tady být sama teď...
C: jasný dej mi adresu a sem tam hned
M: dobře dekuju....Nadyktovala sem mu adresu a calin mi řekl že do 5 minut je tady..
Uběhlo 5 minut a někdo mi zvonil na dveře. " Přijel sem co nejrychleji sem mohl,, řekl hned jak jsem otevřela dveře a pustila ho dal. Hned jak jsem zavřela dveře tak sem ho objala "shhh Miuš co se stalo?,, Zeptal se když sem to trošku uklidnila " nej..nejdřív nechceš něco k pití k jídlu? Pak by jsme si šli sednout a..já..já ti to řeknu..,, řekla sem a utrela si slzy " to je dobrý nic nepotřebuju,, usmál se já jen přikývla a šla s ním ke gauči.
" Tak povídej co se děje vidím že tě to trápí,, řekl když jsme si sedli na gauč. " No takže....,, dadechka sem se " přišla sem..domu a jako taková ta klasika sem si prostě udělala jídlo no a pak..pak sem šla za...za mámou ji prostě říct že jsem doma jak sem to dělala vždycky...,, utrela sem si stékající slzu po tváři " no došla sem do loznice mámy a ona...ona prostě nereagovala na nic,, stekaly mi další a další slzy po tváři " tak sem zavolala sanitku a ti mi řekli že... Že už ji nedokážou zachranit,, rozbrečela sem se úplně
Pohled calina
Mia se tam úplně rozbrecela tak sem ji vtáhl do obětí " shh Mio, po tváři pomalu kape déšť bere sebou všechno to co bolí já vím že si trochu sad neboj za chvíli to bude dobrý oči musely být mokrý oči musely být mokrý.......přejde ono to přejde chvíli to trvá ale nakonec to přejde..prsi prší jen s eje s tvých očí když odejde pryč..,, zasouval sem kousek písničky co máme s Benem... Mia mě jen pevněji objala a brečela mi v náruči...
"M..můžeš tady semnou zůstat přes noc....pro..prosím,, poprosila mě když se uklidnila apon trochu popravdě sem zaváhal " no tak fajn,, nakonec sem souhlasil, nemůžu ji tady nechat chápeme. " Děkuju,, řekla a objala mě. " Nemáš vůbec zaco,, usmál sem se. " Jdeme ke..ke mě ?,, zeptala se po chvíli ticha " jasně, tak pojď,, pomohl sem ji zvednout.
" paní tomu říkám pokoj..máš to tady hezký,, řekl sem když jsme k došli do pokoje " děkuji,, usmála se na mě " noo to je ta šťastná Mia co se snama dneska bavila,, řekl jsem a usmál se taky.
Pohled Mii
" Pustíme netflix? ,, zeptala sem se " tak jo můžeme,, usmál. Calin má strašně kouzelný úsměv nutí mě se usmát taky. Lehli jsme si do postele a já na notebooku našla netflix " co pustíme ?,, zeptala sem se " nevim neco tam pusť, třeba to co máš roskoukane,, jak řekl tak jsem udělala zapla sem nějaký roskoukany seriál " jdu si pro vodu chceš něco donést?,, zeptala sem se když sem se zvedala s postele "tak jo počkej půjdu s tebou,, zvedl se a spolu si to kráčeli do kuchyně.
V kuchyni jsme nabrali nějaké bonbóny a chipsy a samozřejmě tu vodu pro kterou jsme šli. Došli jsme zpět do mého pokoje kde jsme si lehli do postele.
Lehla sem si na pravý bok a dala sem notebook na calina. " Nevadí ?,, zeptala sem se když sem si na nej položila hlavu " v pohodě úplně,, řekl a hladil mě ve vlasech.
Ani nevím jak nebo v kolik hodin ale nějaký záhadným způsobem sem usnula.
Další kapitola heree <3
ČTEŠ
příběh o nás dvou- Calin
Fiksi Penggemarahoj já jsem Mia tohle je příběh o mě a Calinovi. jsme spolu strašně dlouho tak tady je příběh o našem začátku a do teď.