Pohled Mii
V autě sem seděla vedle calina. Asi po 10 minutách jsme dojeli k nějaké restauraci a já se snažila najít peněženku stelefonem " kurwa,, hledám dál " co se děje ? ,, zeptal se calin " asi sem v backu nechala penezku,, sklopila sem pohled " alee to návsi zvu tě ,, mrkl na mě" no to ne, já zas nemám miliony na úctě abych to mohla vrátit.. jsem ráda za to co mám, kvuly mámy nemůžu chodit ani na brigádu,, septla sem calinovi do ucha " kotě prostě tě zvu takže mi to vracet nemusíš,, usmál se. " tak fajn... Děkuju,, řekla sem a objala ho.
On to nečekal ale pak mi objetí vratil. " Tak vy hrdličky nechte si to na potom mám hlad sem se najíst,, řekl Petr . " Já ti dám hrdličky, ty máš co říkat Adámek,, řekl calin se smíchem " já?! Kaj si na to přišel,, všichni jsme se zasmali " tak fajn můžeme jít?,, řekla sem " jj jdeme,, řekl David.
V restauraci jsme si sedli k většímu stolu seděla sem věží calinem a Petrem " tak co si dáš?,, ptá se calin " hele asi nic...možná jen vodu,, " ty nechceš nic k jídlu když tě zve calin?!,, řekl Petr a podíval se na mě " ne nechci já nejsem zvyklá jíst třeba 3x denně ikdyz to není správné,, řekla sem " jak to ?,, zeptal se Petr " nechci o tom mluvit...,, řekla jsem a sklopila pohled " ale třeba vám to časem řeknu kdo ví,, zasmála sem se. Jop jim třeba 1 denně sem tak zvyklá od doby co sem byla s Dominikem.
Calin mi teda objednal mou vodu,jinak všichni si objednaly řízky či co to je "fakt nechceš ? Ani kousek ?,, zeptal se po chvíli David já jen záporně zakývala hlavou a dal se snažila dopsat mamce...
Kluci zaplatily po chvíli a jeli jsme směr majáles pomalu.
V autě jsme si povídali všichni Joo kluci jsou strašně fajn " hosii by jste strašně fajn už teď vás mám ráda,, řekla sem " my tebe taky Mio,, řekl calin a já se usmála.
Dojeli jsme na místo majálesu. Vystoupili jsme s auta a mířili si to do backu.
V backu jsme nebyly ani 5 minut a Péťa už se chystal " ses moc nervózní? ,, zeptala sem se ho " no jako už ani ne, proč pak?,, zeptal se " no já jen že takhle vystupuju poprvé, a sem nervózní jak prase a to hraju před calinem takže kolem 10 ale i tak,, řekla sem a proklela si ruce " princezno klidem to zvládneš, všichni tu jsme pro tebe a půjdeme k dj pultu jestli chceš,, řekl calin ani sem si nevšimla kdy přišel " dobře dekuju moc,, usmála sem se a oba je objala
"Jo tak slečna Müllerova už si našla náhradu jo? Celkem rychle,, řekl Dominik " Citta drž hubu ty sis náhradu našel ještě před rozchodem,, řekla sem mu " Mio kurva kolikrát ti mám říkat že to tak nebylo ! J,, křikl po mě " víš co? Zavři hubu a jdi mrdat tu svoji devku,, řekla sem " jediná devka ses tady ty Müllerova,, řekl s klidem v hlase " tak a dost, uklidnime se ano?,, řekl calin " ne caline to je v pohodě já si na ty jeho nadávky už dávno zvykla a zvykla sem si i na horší věci,, řekla sem stále v klidu " jak na horší věci? Co ti ten kokot udělal ?,, zeptal se a ukázal na odcházejícíhi Dominika " neřeš to... Časem se to možná všechno dozvíte,, usmála sem se
Uběhla nějaká ta doba a teď je na pódiu Dominik e Jakubem já hraju hned po nich a sem nervózní " mio?,, ozval se zamnou hlas otočila sem se " j-jo?,, řekla sem nervózně " buď v pohodě to zvládneš představ si že tam máš jen kamarády, nebo mamku, nebo někoho koho máš ráda, neřeš že tam jsou random lidi, představ si že to jsou všechno tvý fanoušci,, řekl calin když si všiml že sem nervózní " děkuju, m- mohly by jste s klukama stát u toho dj stolu prosím ? Jako má podpora ?,, zeptala sem se " určitě ,, usmál se na mě a já ho musela obejmout.
Tak fajn je to tady. jsem na řadě... Poslechla sem calina a představila si že tam mám jen známé no teda spíš kluky že tam mám (mám na mysli calina, peťu a takk). Začla hrát písnička zombie pořádně sem to tam rozjela popravdě sem si to strašné užila.
Tak dohrála sem a teď tam jde calin jako poslední. Já zůstala u dj pultu a špičáka jeho písničky něco málo sem se naučila ze zvukovky učím se rychle.
Calin dohrál a šly jsme do backu kde jsme se chystaly k odchodu. " Tak co jak sis to užila ?,, zeptal se Petr " hele nebýt vaší podpory tak se tam z hroutim ale díky vám sem si to užila jak nejvíc šlo,, usmála sem se " to je dobře, chceš hodit domů ?,, zeptal se calin " hele ne to je v pohodě já se projdu mám to kousek,, usmála sem se " tak fajn ale napis až budeš doma prosím,, řekl a vytrhl mi z ruky telefon kde napsal svůj ig " tak fajn,, řekla sem a zasmála sem se " tak čau kluci vidíme se na další majálese,, řekla sem a všechny sla obejmout " ty budeš i na ostatních ?,, zeptal se Petr " no měla bych být,, usmála sem se na něj a objala ho " tak to je fajne budem se těšit, měj se a hlavně napsi až dojdeš domů prosím,, řekl calin zas a já ho samozřejmě taky objala jelikož byl poslední kdo chyběl " neboj napíšu, ahojj!,, krikla sem ještě a vydala se domů.
Druhá kapitola heree
ČTEŠ
příběh o nás dvou- Calin
Fanfictionahoj já jsem Mia tohle je příběh o mě a Calinovi. jsme spolu strašně dlouho tak tady je příběh o našem začátku a do teď.