Je čtvrtek ráno tudíž čtvrtý den co umírám bolesti. Dneska jsme měli odjet na Slovensko ale je mi tak zle že sem ráda že chodím po bytě. " Dobré ráno. Tak co jak ti je,, přišel za mnou calin s tácem jídla " dobré. No asi líp jak v noci,, usmála sem se " aspoň že tak, na tu máš aspoň snídani,, řekl a podal mi tác s palačinkami s nutelou a jahodami " to je hezký, děkujuu,, řekla sem a dala mu pusu " pro tebe všechno,, usmál se na mě. Už sem říkala že ho miluju? Jo? Tak to říkám znovu strašně ho miluju opravdu bych ho nevymenila za nic a nikoho.
" Ty Mius?,, řekl z ničeho nic po asi pátém filmu " copak?,, " víš volala mi babča jestli nechceme dojet za nima do Moldavska, prej přijede i mamka s taťkou ségra a brácha a rádi by tě poznali,, fajn tak teď čumím jak pero z gauče " a co si řekl? Nebo jako jo.... Asi klidně ráda poznám tvou rodinu...,, usmála sem se ale celkem smutně " řekl jsem že to proberu s tebou že to teď tady nemáme nejlehčí přesný důvod jsem neříkal neboj . Myslí si že máme hodně koncerty atak,, řekl a přitáhl si mě blíž k němu. " Dobře... A kdy by jsme měli dojet ? ,, zeptala sem se " koncem měsíce,, já jen přikývla
" no... Příští týden pohřeb...já...když si představím že sem je v ten týden vydělá naposledy.... Dělá se mi špatně...,, řekla sem z ničeho nic " zlato.... Neboj sem tady vždycky pro tebe a kluci to samé.. a tvůj tým Viktor s Týnou taky,, řekl a objal mě pevně. Jo začala sem se hodně bavit s Týnou od Viktora hodně jsme si sedli je to fajn holčina mám ji ráda. " Já vím ale .... Prostě je to divný... Vem si že třeba jednou naše dítě prostě nebude mít babičku z mojí strany chápeš ... A do Moldavska nebude moct jezdit pořád .. a s mým otcem si nepřeju aby se vydalo...,, řekla sem se slzami v očích " já tě chápu...,, utřel mi slzu a pevné mě objal " miluju tě Cali,, řekla sem " já tebe víc princezno,, řekl a dal mi pusu do vlasů.
Je sobota ráno a mi jsme ready na to jet na Slovensko
" Cali ? Uděláme prosím mezi zastávku....,, koukla sem na něj " určitě copak potřebuješ ?,, řekl " pro kytku a.... K mámě..,, řekla sem a koukala z okýnka " určitě...,, řekl a dal mi ruku na stehno.
Můj život od vztahu s Dominikem strašně klesl. Přišla sem o milující mamku, o babi s dědou, o tátu ale o toho sem přišla už jako malá.... Calin je taková moje náplast co zahojila všechny rány a já se cítím milovaná po x letech sem sním i přesto všechno co se mi v životě pojebalo strašně šťastná ....Došli jsme k hrobu mě mamky a já jako každou návštěvu začala vyprávět co se stalo. U toho mi tekly slzy " no tak doufám že už si konečně s babi a dědou šťastná...,, zvedla sem se utrela slzy a otočila se na calina " jedem?,, zeptala sem se " jo .... Takhle .... Takhle si tu vyrivas srdíčko pořád ?,, zeptal se v autě " jo... Mamka byla vždycky člověk co mě chápal po všech srackach co sem prožila byla furt semnou a já si připadám jak kdybych tady pro ni v životě nebyla...,, řekla sem smutně " broučku ikdyz nevím jak tomu vas probíhalo ale určitě byla ráda že tě má a že ses s ní i přesto co jste si obě prožili ty s Dominikem a ona s tvým tátou a tou nemoci,, řekl a hladil mě po stehně a já se jen smutně usmála.
Dojeli jsme na Slovensko " Ahoj zlato,, řekl táta a vtáhl si mě do obětí najednou má zájem o kontakt "ahoj caline ,, řekl a chalapcky se s ním objal " čau, můžu...můžu jit k nim do bytu?... ,, zeptala sem se a koukala směrem k jejich bytu " Jo nie je problém,, řekl a já s Calinem ruka v ruce šla do bytu babi s dědou " tolik vzpomínek...,, řekla sem když sem prohlížela fotky a obrázky co jsme jim malovala " paní to si malovala ty?,, zeptal se po chvíli co viděl obraz v obýváku " jo chtěla sem na umělku, ale pak sem se rozhodla pro něco co jsem stejně nedodělala,, řekla sem on jen přikývl. Vzala sem do ruky fotku a hned mi začli téct slzy....byla to fotka kde jsme všichni já, máma , táta , babi ,děda, všichni šťastní " broučku dobrý ?,, chytl mě kolem ramen " j..jo,, řekla sem a stále se dívala na fotku. " Paní to byla tvá mamka ?,, zeptal se " jo...,, usmála sem se při vzpomínce " už vím po Kom si zdědila krásu, ikdyz už jako malá si byla strašně hezká,, usmál se na mě " nepřeháněj jo, ne dělám srandu děkuju,, objala sem ho " za co dekujes ?,, " za všechno za to že tu ses pro mě v těch nejhorších dnech,, řekla sem a usmála se na něj " to je samozřejmost, nikdy bych ti nic neudělal, nikdy bych tě nevyměnil,, dal mi pusu na čelo.
Už jsme došli do baráku táty já si z bytu od babi vzala pár fotek a pak obrazu co sem malovala já. " Tak....zítra je ten den...,, řekla sem a sedla si na postel " hlavně nad tím nepřemýšlej, netrap se tím, věř mi že na tebe teď dávají všichni pozor a jsou šťastní že ty si šťastná,, chatl mě kolem ramen a já si o něj opřela hlavu " já vím...,, řekla sem a on me hladil po zádech " pojď si lehnout normálně protože tě bude jinak bolet za krkem,, řekl a posunul se semnou víc do zadu. Lehla sem mu na hruď a poslouchala jeho klidný tlukot srdce on mě u toho hladil " miluji tě víš to ?,, řekla sem docela unavené a podívala se na něj " já tebe víc, a klidně spinkej vidím jak ses unavená,, usmál se a já ho poslechla. Lehla sem si zpátky calin mě hladil ve vlasech a víc nevím.... Usnula sem tak rychle že sem nestihla říct ani dobrou.
ČTEŠ
příběh o nás dvou- Calin
Fanfictionahoj já jsem Mia tohle je příběh o mě a Calinovi. jsme spolu strašně dlouho tak tady je příběh o našem začátku a do teď.