11

110 3 0
                                    

"no víš...,, Zamlčel se " Libiš se mi Mio.. známé se třeba dva měsíce ale už od prvního dne co sem tě viděl na majalese
Myslel sem si když řekly že budeš na rap stagy tak budeš nějaká namyšlená pica co neumí zpívat ale pak si tam přišla ty. Holka co vypadá jak anděl, co má hlas který chceš poslouchat pořád když zpíváš...,, Řekl a já se musela usmat. Chtěl ještě pokračovat ale já ho umlčela polibkem " to je hezký co si řekl,, řekla sem s úsměvem na tváři když sem se od něj odtáhla " takže budeš semnou ? Prosím,, řekl a koukal mi do očí já jen přikývla na souhlas. " Alee asi bych si to nechala prozatím pro sebe jestli mi rozumíš..,, řekla sem mu.

" Chápu chápu w už mi řekni o Kom je bejby prosím protože věta Keď má obijmaš som rada ze ta mám mi moc neřeklo,, ( btw pořád jsme jeli ke calinovi ) " broučku bejby je myšlena na tebe,, usmála sem se " proč mi to nedalo dřív tf, ale je nedá hezká.,, Řekl a měřím vykouzlil úsměv na tváři. " Tak vystupujeme jsme u mě,, řekl sotva do dopověděl že bejby se mi líbí.

Vešly jsme do jeho bytu " paní máš to tu nadherny,, řekla sem když sem si procházela jeho byt. " Jo díky jen je tu trochu bordel no,, uchechtl se " to je v klidu u mě doma to vypadá jak kdyby tam vybuchla atomovka,, zasmála sem se " nemáš hlad? Že by jsme si něco objednaly ?,, Řekl " no jako něco bych si i dala,, řekla sem a sedla si na gauc " ty Pico ty máš pohodlný gauc,, řekla sem a zvelebila se " a co by sis dala, díky díky vím co kupuju,, zasmál se a sedl si taky " hej dlouho sem neměla sushi,, řekla sem a přítula sem se k němu " dobrý nápad taky sem ho neměl dlouho tak jdem vybrat nějaký co vypadá dobře,, rekla a jednou rukou mě obejmul. Aghh miluju to. Cítím se sním strašně v bezpečí.

Po nějaké dobe nám dovezli sushi a jelikož calin neumí jíst hulkama tak sem se ho to snažila naučit " počkej to musíš takhle,, smála sem se když mu to zas spadlo " jebu to,, řekl se smíchem a vzal to do ruky " taky možnost,, smála sem se " jo ji si k bejby...,, Řekla sem z ničeho nic " povídej,, rekla podíval se na mě " hodně fanoušků mi psalo že by chtěly hrozně moc videoklip.. no někteří totiž pochopili že to je o tobě a tak sem se chtěla zeptat jestli by ti nevadilo semnou natočit pak videoklip. Teda až to o nás budou vědět kluci chápeš..,, řekla sem " určitě v pohodě a jak dlouho to před nima chceš tajit ?,, Zeptal se " bože děkuju moc. Nevím nechala bych to třeba dva tři týdny uvidime jak se nám bude dařit a pak bych jim to řekla a natočila klip,, usmála sem se a on taky.

Dojedli jsme sushi a koukali na film calinovi sem ležela na nohách a on mě hladil po zádech " miluju tě Panfili,, řekla sem z ničeho nic " já tebe Müllerová,, řekl a já se na něj otočila tak že sem ležela na zádech stále na jeho klíně trošku jsem nadzvedla hlavu abych mu mohla dát pusu.

Po chvíli koukání na film a chvíli toho co mě hladil po zádech sem zavřela oči únavou. Otevřela sem je až když se calin natáhl pro ovladač jelikož film končil. Vážně sem to prospala? Vypadá to tak. Zvedla sem hlavu q podívala se na něj " nechtěl sem tě vzbudit promiň,, usmál se na mě " v pořádku ,, usmála sem se taky a znovu se k němu přítula " miluju tvoje medvědí obětí takže počítej s tím že tě budu pořád ibijmat,, zasmála sem se " a nechceš se jít spíš mazlit do postele ?,, Zeptal se a dal mi pusu do vlasů " jo prosimm ,, udělala sem psí oči " tak pojď,, řekl a vzal mě na princeznu " brouku ja chodit umím ale nestetuju si že jo,, usmála sem se " ještě aby sis stěžovala,, zasmál se kdyžme položil do postele a lehl si ke mě " ne jenom že máš pohodlný gauc ale máš pohodlnou i postel ,, zachumlala sem se do jeho peřiny a přítulila sem se k němu ještě víc.

Takhle jsme s emazliki dlouho až do doby dokud sem neupadla do říše snů.

Pohled calina

příběh o nás dvou- Calin Kde žijí příběhy. Začni objevovat