Na začátek se jako pokaždé omlouvám za chyby
___________________________________________
Ráno jsem se vzbudila v posteli. Otočila sem se ne bok a viděla calina jak si spokojeně oddechuje musela sem se usmát je strašně roztomilý takový medvídek " baví tě mě pozorovat,, zamumlal a podíval se na mě " jo baví a moc, ses totiž strašně roztomilý,, usmála sem se na něj " ale piču , videla si sebe ?,, zasmál se " moc vtipný Panfili,, uchechtla sem se a lehla si na záda " ale prosím te snad ses neurazila,, řekl a podival se na mě " ne jen nemám náladu po ránu toť vše,, řekla sem a podívala se na něj " máš strašně tekou hlavu víš to,, zasmála sem se když mi svou hlavu položil na hruď " teď už jo,, zasmál se.
Pohled Calina
Lehl jsem Mii na hruď a první co mi řekla bylo že mám těžkou hlavu musel sem se zasmát. Takhle jsme tam leželi u filmu asi hodinu celou dobu mě Mia hladila ve vlasech tuhle hezkou chvilku nám přerušil můj mobil který začal zvonit byl to Willi zvedl jsem to a šel za dveře.
" kdo volal ?,, zeptala se když sem se vrátil " Willi jestli jsme nezapomněli na tu oslavu,, řekl jsem " no a dal ? ,, zeptala se a já se na ni nechápavě podíval " caline já nevím jestli si úplně tupý nebo to jen hraješ ,, zasmála se " ne chápu čemu se směješ ,, snažil sem se vypadat vážně ale ona se začala smát ještě víc což mě rozesmálo "tak v kolik tam máme být nebo nějaké informace ne,,řekla a šla směrem ke skříni " ahaa, jo ve tři máme dojít do studia ,, začala se smát " hej čemu se furt směješ ,, "alee ničemu ,, řekla a odešla s oblečením do koupelny.Odebral sem se do kuchyně kde jsem začal dělat k snídani klasické tousty po chvíli se mi omotaly dvě ruce kolem těla " Mio ty mě jednou zabiješ ,, zasmál sem se " ty se lekl? Promiň, copak děláš dobrého,, řekla " jo lekl dostaneš rolničku na krk, tousty k snídani ,, usmál sem se a otočil se k ní " už sem ti říkal že si strašně pěkná ?,, usmál sem se " jo skoro pořád,, usmála se a naklonila hlavu na stranu naklonil jsem se k ní a něžně ji políbil " pojďme se najíst,, řekla a já přikývl" a říkal jsem ti taky že si strašně malinká?,, zasmál sem se je totiž skoro o dvě hlavy menší " cože si říkal ? Chceš flaknout tou pánvi co je ve dřezu ?,, řekla a skrizila ruce na prsou " ne promiň vždyť víš že tě rád skarlim,, řekl jsem a sedl si.
Pohled Mii
"Panfili neser mě a vypadni ,, řekla sem mu když mi vešel do koupelny " prosim tebe děláš jak kdybych tě neviděl ,, zasmál se a furt na mě koukal " notaakk jdi pryč chci se v klidu připravit,, fnukla sem " fajn jdu ale večer ses moje ,, mrkl na mě a odešel " blbeček,, řekla sem si pro sebe " já tě slyšel,, zasmál se a já zakroutila hlavou a pokračovala v přípravách.
Po dvaceti minutách sem vylezla s koupelny v černých úplých šatech a dokonce sem si kulmou natočila vlasy což nedělám ani na koncerty. Ale asi začnu vypadá to úžasně.
" Paní sluší ti to ,, řekl Calin a přitáhl si mě do polibku " děkuji, jdeme ? Já jen že tam máme za chvíli být ,, zasmála sem se " dobrý nápad,, zasmál se semnou a šli jsme se obout.
Obula sem si černé podpatky ať sem aspoň trošku vyšší hehe. " Budou tě bolet nohy uvědomujes si to že jo ?, já totiž počítám s tím že to ve studiu jen začne a skončí to v klubu ,, zasmál se " jo vím ale musím být aspoň trošku vyšší,, zasmála sem se a on též.
Došli jsme do studia a hned se k nám přiřítil Willi " nazdarr, mio ty ses nějak vytáhla ne ,, zasmál se a objal mě " haha fakt vtipný,, objala sem ho.
No přivítaly jsme se se všema a už se začlo chlastat.
Asi okolo 7 večer byly všichni kromě mě a calina úplně ožralí, my byly jen tak v náladě " lidiiii jdeme do klubu,, rozhodl Petr " rozkaz ,, všichni jsme zasalutovali a šli se obout.
Po cestě do klubu jsme s calinem málem umřeli smíchy kluci totiž dělali hovadiny a padaly na zem.
V klubu jsme chlastali pařili a prostě si užívaly. Už i já s Calinem jsme byly celkem opilý..
Jsou asi tri ráno a my teď došli domu " asi umřu,, řekla sem a svalila se na gauč " já ti říkal že tě budou bolet nohy,, usmál se a sedl si ke mě " a taky sem ti říkal že až přijdeme ses jenom moje a to taky plati,, naklonil se ke mě a já si skousla ret " fajn to zní jako plán,, jen co sem to dořekla sem se mu přisala na rty.
Ležíme v posteli a rozdýchavame naší předešlou aktivitu.
Ležím calinovi na hrudi on mě hladí ve vlasech a povídame si " kdy bys chtěl jet do Moldavska ?,, zeptala sem se z ničeho nic " asi je mi to jedno, jak se budeš cítit ty, bylo toho teď moc,, řekl " mě to je taky jedno proto se tě ptám,, " tak klidně můžeme po zitří ? Cítíš se na to ?,, zeptal se " vy jste nějaký starostlivý pane, to se mi nezdá co jste udělal ? ,, začala sem se smát " mladá dáma nic sem neudělal jen toho bylo moc tak se jen ujišťuji že jste v pořádku, pokud s tím máte problém tak toho nechám,, řekl a dal mi pusu do vlasů " právě naopak je to od tebe moc hezký, s tebou zažíváme jiný druh lásky než s Dominikem,, otočila sem se na něj " jak jako jiný druh lásky ?,, zeptal se " s tebou se cítím šťastná a v bezpečí, do ničeho mě nenutis, netlacis na mě, nekricis na mě bez důvodu, mazlis se ses takovej můj makej mazlík a to nejlepší půjčujes mi mikiny,, koukla sem na něj s úsměvem " pro tebe vždycky a všechno princezno, pro tebe bych i vraždil,, řekl a dal mi pusu " a proto tě tak strašné miluju,, znovu sem se usmála a políbila ho " já tebe víc zlato, a teď už by jsme měli jít spát nebo ráno umřeme,, koukal na mě jak já svatý obrázek " souhlasím dobrou noc,, řekla sem a dala mu ještě pusu na dobrou noc " dobrou,, řekl a objal mě kolem pasu. V objetí jsme oba do chvilky usnuly.
Prosím přečtěte si to :
Hello dříve sem to bohužel nestihla a jak už jsem jednou psala je to pro zatím poslední kapitola. Jak mile si pár Kapitol predepisu tak budu pokračovat ve psaní a taky od září novinka. Tak snad doufám že s toho budete nadšeni jako já 🫣
ČTEŠ
příběh o nás dvou- Calin
Fanfictionahoj já jsem Mia tohle je příběh o mě a Calinovi. jsme spolu strašně dlouho tak tady je příběh o našem začátku a do teď.