four

403 45 4
                                    

Jungwon

Jake'i görmemin ardından tam 5 gün geçti. Heeseung hyung dahil grubumuzda korkunç bir sessizlik vardı. Benim Jake'i ve Sunghoon hyungu gördüğümü söylemem, üstelik eğer görmeseydim karşılaşacak olma ihtimalimizin onu da gerdiğini hissediyorum. Heeseung hyung Sunghoon hyung ile, benim Jake ile aramızda olandan daha kötü şeyler yaşadılar. Bu yüzden aslında buraya dönmenin onu da çok etkilediğini biliyorum. Sadece o daha pockerface.

Yatağımda uzanmış bunları düşünürken buraya geldiğimden beri aklımı kurcalayan şeyler yine beynime hücum etti.

Ya Jake onu benden daha çok seviyorsa ve sevdiyse? Ya benden nefret ediyorsa? Gördüğü anda kavga etmeye başlarsak ve beni görmek istemezse mesela...

İster istemez eskiyi de çok düşünüyorum. Mutlu olduğumuz zamanları.

Yaklaşık 3 yıl önce Jake ile mükemmel bir ilişkimiz vardı. Tamam belki mükemmel de değildi ama yine de güzeldi. Birbirimizi seviyorduk ve bu bize fazlaca yetiyordu. 1 sene boyunca çok güzel anılar biriktirdik ve birbirimizi sevmeye devam ettik. Ta ki ben bu şehirden gitmek zorunda kalana kadar.

Hayallerim için yapmak zorundaydım. Bir teklif aldım ve eğer o teklifi geri çevirseydim şu an olduğum yerde asla olamazdım. Belki meslek hayalim bu değildi ama bunu da seviyordum. O zamanlar böyle düşünüyordum en azından. Çünkü eğer bana şu an sorsalar kesinlikle modelliği değil Jake'i seçerdim. Kendi ülkemde de yapabilirdim ya da. Fransa gibi uzak bir yere gitmem gerekmiyordu.

Yine de oldu işte. Bir iş teklifi aldım ve Fransa'ya taşındım. Alışma sürecim oldukça zorluydu ama bir şekilde üstesinden geldim. Orada Sunoo hyung ile tanıştım. Daha fazlası da oldu tabii, benim gibi daha bir çok Koreli arkadaşım oldu. Aklım ve ruhum hep burda kalsa da Fransa'da da iyi bir hayat sürdürmeyi başardım. 2 yıl gibi çok kısa bir sürede de belirli bir ünlülüğe ulaştım. Milyonlarca takipçim var ve bu zamana kadar kendimi avuttuğum tek şey buydu.

Heeseung hyunga gelirsek... O da benimle beraber buradan ayrıldı. Benim gibi sevgilisini bırakmak zorunda kaldı. Tek fark Sunghoon hyung ile kavgalı bir şekilde ayrılmaları.

Biz Jake ile normal bir şekilde ayrılsak da içten içe bana çok kırgın olduğunu biliyorum. Bunu en içimde hissedebiliyorum. Ayrılmamıza gerek olmadığını söylediğimde verdiği tepkiyi asla unutamıyorum...

Bana gitmemi söylediğinde aslında gitmemi asla istemediğini de biliyordum. Kim ister ki zaten. Ama ben yaptım. Gittim ve bıraktım onu. Arkadaşları ve benden başka kimsesi olmadığını bile bile bıraktım onu. Aptal gibi uzaklaştım ondan.

Şimdi ise 2 yıldır aklımdan tek bir an çıkmayan sevgilim başka birini seviyor.

Beni beklemesini elbette ki beklemiyordum ama yine de bu duruma deli oluyorum. İster istemez içimde küçük bir öfke oluşuyor. Tabii sonra ona karşı tam bir aptal gibi davrandığımı hatırlayıp bu düşünceden kurtuluyorum.

Onu hala çok seviyorum ve ne olursa olsun, isterse evlensin. Benim sevgim asla bitmeyecek. Belki aptal gibi görünebilirim ya da abartıyormuş gibi. Ben sadece emin olduğum tek şeye güveniyorum. Beni dünya üzerine Jake'den daha güzel sevebilecek başka bir insan yok ve olmasını da istemiyorum.

Gözlerim dolu bunları düşünürken telefondan gelen bildirimle yerimde doğrulup yatağımın yanındaki masadan telefonumu aldım. Gördüğüm şeyle iste yine ağlamaya başladım.

-

instagram

jae7un thank you for making my night perfect baby 🤍

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

jae7un thank you for making my night perfect baby 🤍

-

@jaypqark: tam şu an seni öpmem gereken konular var
  >@jae7un: ben seni öperim,
  geliyorum :>

@nishimurariki: olan var olmayan var sokmayın artık gözümüze lan orospular
  >@jaypqark: ?
  >@nishimurariki: ŞAKA

@parkshoon: oturdum şu an seviştiğinizin bilgisini napabilirim diye düşünüyorum
  >@jae7un: YA AMINA KODUĞUM SIRF
  SENİN YÜZÜNDEN BİR DAHA POST
  ATMAYACAĞIM AMK YETER

bu gönderinin yorumları
sınırlandırılmıştır.

~

AYYYYT

again | jaywonkeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin