טריגר : אונס⚠️
כשקרטר המתנשא, השחצן ומעצבן, ומתאו אחיו של קרטר ואהוב ליבה של שי עזבו אותנו סוף סוף, אפשרתי לעצמי להרפות. להרגע. לנשום עמוק ולהבין שהוא פאקינג הבן אדם הכי מעצבן שראיתי ביקום! מי הוא חושב שהוא?! מי הוא שיחליט עלי!
הוא לא רוצה שאף גבר יגע בי, אני פאקינג לא שלו ואני אעשה מה שבא לי. הזדמנות מצוינת להראות לו את זה. אני הולכת למצוא גבר ולשכב איתו. מאז שפגשתי את קרטר אני פאקינג נואשת לסקס, הוא כל כך מושך אלוהים.התחלתי לצעוד לגבר הראשון שראיתי ומשהו מאחור משך אותי.
"מאל,מאל,מאל רוצה עוד משקהההה?" שאלה שי בחיוך והשיער שלה היה פרוע, היא שיכורה מהתחת.
"כןןןןן סיססס!" התפרצתי בצחוק ולקחתי ממנה את הכוס ושתתי הכל בלגימה אחת.
"כל כך כיף פההה!" צרחתי לה, דיברתי בכנות. כיף לי פה, כשאני שותה אלכוהול אני מרגישה משוחררת, לא חושבת על כלום!
"מאל רוצה לרקוד קצתתת?!" צעקה שי וחיכתה לתשובה.
"כן בואיייי!" צעקתי אליה בחזרה. לא שמענו כלום בקושי כי המוזיקה הייתה ממש חזקה.התחלנו לרקוד פרוע ונראתי טוב. אני חושבת... לא לא אני לא חושבת על זה עכשיו.
"היי מותק." אמר הגבר ורקד צמוד אלי. לא התנגדתי. לפני שהספקתי להגיד משהו הוא מיד הוסיף
"קחי, תישתי." ודחף לי את הכוס ליד, באגרסיביות. אמר וכך עשיתי, שתיתי את כולה. היא הייתה חמוצה ומגעילה.
למה שתיתי את זה? שאלתי את עצמי.
הרגשתי קצת מסוחררת, אבל זה לא ימנע ממני כלום."בוא איתי." אמרתי, החזקתי את זרועו ומשכתי אותו לשירותי נשים.
היינו לבד ואני שמחה שאף אחד לא יפריע לנו.הצמדתי את פי לפיו והתנשקנו בלהט, הרגשתי תשוקה, שפתיו היו מלוחות ופיו היה בריח של אלכוהול.
הוא הצמיד אותי לקיר והמשיך לנשק אותי בלהט, לאחר מכן עבר לצוואר שלי ומשם קרע את הטופ שלי. פאק. לא לבשתי חזייה. הייתי חשופה.
הוא עבר לשדיים שלי ומצץ כל אחת. "הם כאלה גדולים" מלמל הגבר.מה ניהיה ממני?! למה אני פאקינג עושה את זה?! שוכבת עם גבר שאני לא מכירה רק כדי לעצבן משהו?! זאת לא אני...
הרגשתי דמעות בעיניי, ניסיתי להגיד לו להפסיק אבל לא יצא ממני קול.
נשמתי עמוק ואמרתי "זה מספיק, תעזוב אותי."
הוא לקח צעד לאחור, הסתכל לעיניי וחזר אלי.
הוא קרע את החצאית שלי ומיד גם את תחתונים שלי.
"תן לי ללכת..." מלמלתי מבכי.
"מותק, זה כל כך מחרמן שאת בוכה." אמר וסקר את כל גופי.פתאום התחלתי להרגיש את הכאב ראש הנוראי מהאלכוהול, וסחרחורות....
שמעתי שהוא מוריד את החגורה, הוריד את מכנסיו ואת הבוקסר ביחד.
נסיתי לדחוף אותו אבל לא הצלחתי, הוא היה חזק..
הוא נכנס לתוכי במהירות ופלטתי מפי צרחה מכאב, הוא יצא ממני ואז שוב נכנס במהירות, וכך כמה פעמיים.
"רטובה.." גנח וחייך מאושר.הוא יצא ממני, סובב אותי כך שפני היו אלי הקיר.
"התחת שלך מושך.." מלמל.
"אההההה!!!" צרחתי מכאב המכה שנתן לי לתחת. שרף לי התחת כל כך מהכאב, שמשהו יבוא להציל אותי.
הוא נתן לי עוד סטירה לתחת וצרחתי. אף אחד לא ישמע אותי, המוזיקה חזקה.הוא סובב אותי כך שיוכל לראות את כולי. הוא לבש בגדים, ואני ערומה מולו.
"על ארבע." פקד הגבר.
"לא!" צעקתי לו בחזרה. וזכיתי בסטירה שהעיפה את ראשי הצידה.
"על ארבע!" צרח עלי ועשיתי כרצונו.
הייתי על ארבע מולו, הוא סובב אותי כך שהתחת שלי יהיה מולו. אוי לי.
הוא הוריד את מכנסיו ואת הבוקסר ונכנס לתוכי בתחת שלי.
צרחתי מכאב וניסיתי להשתחרר אבל לא הצלחתי.אף אחד לא יציל אותי.. הכל בגללי.
התחלתי להרגיש עייפות וסגרתי את עיניי, המשכתי לבכות גם כשנרדמתי.היוש! אני מקווה שאהבתם את הפרק הזה!💗
תכתבו לי מה דעתכם, זה חשוב לי ואני רוצה לדעת.
הפרק ממש קצר, אני יודעת ולכן אני אעלה מחר פרק 5.
YOU ARE READING
האובססיה שלו - His obsession
Romanceמאל : בת 20, רווקה, אמיצה, שווה וחסרת ביטחון. קרטר : בן 25, קאפו, מנהל מאפיה האיטלקית, עשיר וחתיך. מה יקרה שהם פגשו ? תקראו כדי לגלות...