הפגישה הסתיימה, אני ומתאו מחפשים אותן, ללא הצלחה.
"איפה הן חתיכת מזדיין?!" שאלתי את המאבטח.
"שם." אמר והצביע על שי, מיד מתאו הלך אליה והחל לרקוד איתה צמוד.
"לא היא! אני מדבר על מאל!" צעקתי עליו
"ר..ראיתי אותה נכנסת לשירותים." ענה.
"עם גבר א..אחר." מיד הוסיף.
זעם עלה על פני וצעדתי אל השירותים מעוצבן וכועס.נכנסתי לשירותי נשים וראיתי אותה.
בגדיה היו קרועים, היא שכבה על הרצפה, עירומה כולה ודמעות זלגו מעינייה.
הזעם התגבר ואני אהרוג את הבן זונה שאנס את האישה שלי.
"מותק.. את בסדר?" התקרבתי אליה והסתכלתי עינייה האדומות שעדיין דומעות.
"ידעתי שתבוא אבל איחרת.." מלמלה מאל. כואב לי לראות אותה ככה.
הורדתי את חולצתי ונתתי לה. בזמן שהיא התלבשה קראתי למאבטח שיכין את הלימוזינה.
לאחר שהתלבשה לקחתי את בגדיה וזרקתי לפח חוץ מהתחתונים שלה, שמתי אותם בכיסי. קריפי, אני יודע.
לקחתי אותה מיציאה סודית בלי שאף איש לא ראה אותה.ישבנו בלימוזינה והתחלנו לנסוע הביתה.
היא הסתכלה על החלון ועינייה היו עדיין אדומות ודומעות.
היו סימנים על הצוואר שלה ועל ידה. זה חירפן אותי לגמרי.כשהגענו לאחוזה הייתי בדרך לחדרי אבל משהו מאחורי תפס בזרועי.
הסתובבתי וראיתי את מאל.
היא היתה עדיין עם החולצה שלי, שיערה חום דבש היה מפוזר ושפתייה היו אדומות מהבן זונה.
"אפשר ל..לישון אי..איתך?" הייתי די מופתע, אני מאוד רוצה כמובן אבל ציפיתי שאני אבקש ולא היא. אני לא מתנגד או משהו כזה...
"את לא צריכה לשאול." אמרתי, חיוך הופיע על פניה.
נכנסו לחדר שינה שלי והיא נכנסה מיד לשירותים. שמעתי את המים מהמקלחת, ואני מדמיין את גוף הערום שלה מתקלח, את השדיים שלה.
פאק עומד לי ואני כל כך רוצה להיכנס לתוכה אבל אני יודע שהיום זה לא יקרה. התקרבתי לשירותים ושמעתי אותה בוכה. יצאתי מחדרי ועשיתי שיחת טלפון עם דייגו, העוזר שלי."אני רוצה לדעת מי אנס את האישה שלי! במועדון שלי!" צרחתי לטלפון.
"על זה, איפה הוא אנס אותה?" שאל דייגו.
"בשירותי נשים!" עניתי
"תן לי יום והוא אצלך במרתף." ניתקתי את השיחה. במרתף שלי אני אוהב להרוג אנשים.
אף אחד לא רוצה להיכנס לשם."קרטר!" שמעתי צעקה מחדרי ומיד זיהיתי את הקול.
רצתי אליה מיד, היא הייתה עדיין בשירותים.
"מה פאקינג קרה?!" שאלתי בדאגה מעבר לדלת השירותים.
"תרגע, הכל בסדר" הרגיעה אותי ומיד הוסיפה. "א..אין לי בגדים."
"יש בארון שלך, להביא לך?" שאלתי אותה.
"לא, זה בסדר, אני אביא לעצמי." אמרה ופתחה את הדלת. היא הייתה מכוסה במגבת, שיערה היה רטוב מפוזר מאחורי גבה. היא נראת כמו חלום רטוב. הזין שלי החל לפעום. פאק.
זזתי הצידה ונתתי לה לעבור.
ישבתי על המיטה ונרגעתי.
נכנסתי בנתיים להתקלח.לאחר 10 דקות בערך היא חזרה לחדרי. שיערה היה אסוף בקוקו גבוה,
היא לבשה שורט קצר בצבע שחור וגופיה שחורה בלי חזייה.
היא הסמיקה והורידה את הראש. השעה הייתה 3 וחצי בלילה, אני עייף מהפגישה.
היא עמדה בצד של המיטה והחלה להכנס לאט למיטה.
סגרתי את האור ושכבתי במיטה, היא שכבה גם והביטה אל התקרה.
"למה אתה נחמד אלי?" "אני לא."
לאחר מכן היא נרדמה וגם אני.
התעוררתי כי פתאום המיטה רעדה ומאל ישבה במהירות והתנשפה.
הסתכלתי על השעון והשעה 8:21 פאק אני מאחר לפגישה חשובה.
קמתי במהירות וצעדתי בצעדים גדולים לשירותים, ציחצחתי שיניים ושמתי חליפה שחורה בשירותים.
יצאתי מהחדר ואמרתי לה "ביי."אחרי הפגישה חזרתי הביתה בשעה 23:09 והיה שקט, בשבילי זה לא מאוחר אבל כנראה מתאו עסוק ומאל ישנה?
פאק שכחתי ממאל ומהאיש שאנס אותה שצריך להיות אצלי במרתף. אני אטפל בו מחר.נכנסתי לחדרי ולא ראיתי אותה, היא כנראה בחדר שלה... אין לי עצבים לזה, חזרתי הביתה מעוצבן ואין לי סבלנות לכל השיט הזה שאני מחפש אותה.
נכנסתי לחדר שלה והיא ישבה על המיטה.
"למה לא היית בחדר שלי?" שאלתי בכעס והסתכלתי עליה, היא לבשה את אותו דבר כמו אתמול, שורט שחור, גופיה לבנה אבל הפעם עם חזייה. מה שעוד יותר עיצבן אותי.
"כי אני לא חייבת לך כלום." ענתה בחוצפה והוסיפה "וזה לא החדר שלי."
"תשמרי על הפה שלך." הזהרתי אותה.היא קמה ואספה מהרצפה סווצארט ולבשה אותו, חם לי בטרוף והיא שמה סווצארט?!
"קר לך?" שאלתי והיא התעלמה ממני. "תעני לי." שוב התעלמה, זה מתחיל להרגיז אותי. "אמרתי, תעני לי!" שאגתי והיא נבהלה וצעקה בחזרה "לא! לא קר לי!", "אז למה לזעזעל שמת סווצארט?!"
"כי... זה לא עניינך!" צרחה עלי.
"אל תרימי עלי את הקול!" צעקתי בחזרה והוספתי "אני מזהיר אותך!"
"אתה לא מפחיד אותי!" היא המשיכה לצעוק ולא נותר לי ברירה והסבלנות שלי בזין.התקרבתי אל המיטה, משכתי את גופה אלי והצמדתי אותה אל הקיר.
"אל תיתעסקי איתי." איימתי, והצטערתי על הרגע הזה שהתחלתי לחנוק את גרונה.
"ת...תשחרר.." מלמלה והתחילה לבכות, התחלתי לרחם עליה. לא נותר לה הרבה אוויר ושיחררתי אותה, היא נשמה וניקתה את הדמעות עם כף ידה, ומיד יצאתי מחדרה והלכתי לישון.בבוקר הלכתי ישר לאיש שאנס את האישה שלי.
ירדתי במדרגות ונכנסתי למרתף שלי.
"תשחררו אותי!" קול מוכר שאג, מי זה?
פתחתי את התא שלו וראיתי את אחי החורג. רובן.
א...אני צריך לעכל את הכל... סגרתי את התא והלכתי לחדרי.אחי החורג שברח מהבית כשהייתי בגיל 10.
אנס את האישה שלי.
אח שלי.
אח שלי.
אח שלי.
אח שלי.
אני צריך טישו פאק.לאחר 20 דקות של דמעות רציתי לדעת מה עם מאל ועל מה היא התרגזה ממני.
צעדתי לחדרה וראיתי אותה על המיטה עירומה. עם דמעות. עוד פעם.
העצבים שלי גברו. הלבשתי את מאל ומשכתי אותה אל המרתף.
לקחתי את אחי, אזיקים. הושלם.
נתתי למאל אקדח.
"תהרגי אותו בשבילי." פקדתי.
"אנ...אני ל..לא. תעשה את זה אתה."
לקחתי מסור והתקרבתי אליו. "לא!!!! אני לא יכולה לראות את זה!"אני מקווה שהיה מעניין ותכתבו לי מה דעתכם.
פרק 5 אם יהיה יותר מ10 כוכבים❤️
YOU ARE READING
האובססיה שלו - His obsession
Romanceמאל : בת 20, רווקה, אמיצה, שווה וחסרת ביטחון. קרטר : בן 25, קאפו, מנהל מאפיה האיטלקית, עשיר וחתיך. מה יקרה שהם פגשו ? תקראו כדי לגלות...