Önceki Bölüm hatırlatma:
Aynı anda "kimsin" dedik.
Devamı çınardan
"kimsin?" dedim tekrardan arkama baktığımda gitcek yerim kalmamıştı,adam beni - tanımadığım - duvarla kendi arasına almıştı resmen şimdi ise bana hesap soruyor kim ki bu adam? Sadece sabah gördüğüm birinden ibaret.
"pekala" dedi, ve devam etti "öğlen bize bakan,pardon uzunca bir süre bize bakan sen değil miydin?" deyince yutkundum. Ama nerden bile bilirim ki onlarla aynı restorant'da yemek yiyeceğimi.
"seninde dediğin gibi sadece baktım." bana "yani?" diyerek cevap verince "yani sadece bakmaktan ibaretti başka bir anlam yok." 'anladın mı 'diyerek başımı salladım.
"tamam sadece bakmaktan ibaret diyelim, ama bana ismini söyle?"
"sana neden ismimi söylim?" diyince bir adım daha attı.
Bu kadar yakınlaşmaya ne gerek vardı ki? Neredeyse dudakları dudaklarıma değecekti."bana ismini söyle çünkü" deyince düşünüp sustu "çünkü?" diye devam ettirdim.
"ya da boşver direk telefon numaranı ver" dedi.
Sanırım benle dalga geçiyordu.Gülerek "pekala sırada çıkma teklifi mi var?"
dedim alayla konuşmuştum.Bu sefer gülen kişi o olmuştu " belki ederim. Neden olmasın?"diyince kalbim yerinden çıkacak gibi oldu.
Elimi dur diyerek havaya kaldırıp" et bakalım kabul etcek miyim?"dedim.
"Mmm benimle çıkmak ister misin?"
Sahteden düşünerek gibi yapıp "hmm bilemedim şimdi, tanımadım bir adamla çıkacak halim yok" diyince onaylar bir şekilde kafasını salladı.
"tamam" dedi "biz de tanışırız"
Bu sefer onaylayan kişi ben oldum.
"peki bundan sevgilinin haberi var mı?"Onu hatırlamış Olcak ki " belki o da sende hoşlanır?"
Diyince şaşırdım üçlü bir ilişki mi demişti o?"Her neyse telefon numaranı verecek misin?"
"hayır" dedim direk.
"hadi ama?" ısrar edince "eyer bir daha karşılaşırsak o zaman veririm." deyip duvarla onun arasından çıktım.
Kolumdan tutarak " 3. Bir karşılaşma diyorsun yani?""aynen öyle canım" diyerek onayladım ve kapıya doğru ilerledim. Bana baktığını hissediyordum. Tam kapıyı açmadan önce "çınar" dedim. Ve çıktım.
Çıkmadan önce ismimi mırıldandını duymuştum.
Yiğit
İsmini öğrendiğim çocuk yani çınar çıktıktan sonra yüzümü yıkayıp bende çıktım.
Geç kalmıştım.
Bizimkilerin olduğu masaya doğru yaklaşıp oturmadan önce "geç kaldım üzgünüm" dedim.
Sedat bey "sorun değil, karan telefondan birisiyle konuştuğunu söyledi önemli olmasa gelirdin"
diyince gözlerim direk karan'a kaydı, arkamdan mı gelmişti Ve en önemlisi çınar'la konuştuğum her şeyi duymuştu Allah kahretmesin yaa
Kendime gelerek "teşekkürler hayatım" dedim zorlukla.
O'da "rica ederim" demişti sadece.Toplantı sonu
Sedat bey "o zaman hayırlı olsun" diyerek el sıkıştı
Hepimiz kalkmış vedalaşıyorduk cansuyu dönerek " iyi geceler" dedim o da "iyi geceler canım" dedi ve masadan tamamen ayrıldık.Şuanda arabadaydık
ve ikimizden'de çıt çıkmıyordu.Ne yapıcağımı bilmiyorum.
Nasıl açıklayabilirim bilmiyorum.
Ondan hoşlanıyorum nasıl denir bilmiyorum.
Onada aşık oldum nasıl denir bilmiyorum.
Ama senden' de ayrılmak istemiyorum nasıl denir bilmiyorum."karan" dedim bişey demedi sustu.
"bana kızgın mısın?" yine sustu sanırım büyük bir hata yapmıştım."neden bana o çocuğa aşık olduğunu söylemedin?" anlık gelen soruyla ne diceğimi bilemedim.
Kafamı öne eğip " aşık değilim, sadece hoşlanmıştım" diye yanıt verdim.
"bana söyliye bilirdin." demişti ve ben cevap verememiştim.
Sadece "özür dilerim" diye bildim.
Araba durduğunda eve geldiğimizi anlamıştım.
Kapıyı açıp arabadan indim.Karan'da inince evin kapısının önüne geldik.
Karan kapıyı açınca direk içeri girip merdivenlere yöneldim.Odamıza çıkıp kendime eşofman takımı çıkardım.
Ve banyoya girdim.Sıcak bir duş alıp kendime gelmem lazımdı. Karanla anca öyle konuşa bilirim.
banyodan çıktıktan sonra odaya baktım. karan yoktu
Aşaya inmişti sanırım.Tekrardan merdivenlere gidip aşaya indim.
Salona vardım zaman karan oturmuş beni bekliyordu.
Hemen karşıdaki boş koltuğa oturdum.Ben böyle yapınca derin bir nefes çekip ayağa kalktı.
Gözlerim ona kaydı. O da bana bakıp yanıma oturdu."yiğit" deyince ona baktım. " bu yaptığın doğru değildi biliyorsun değil mi?" diye sorunca kafamı salladım.
"Her ne olursa olsun bana söylemen lazım. Başka birine aşık olabilirsin veya hoşlanabilirsin. Daha önce üçlü bir ilişkiye girdik biliyorsun zaten tek bir gecelikde olsa biliyoruz." diyince bakışlarım tamamen ona döndü.
"karan? " dedim ne demek istiyor anlamamıştım.
"ondan hoşlanıyorum " diyince şok olmuştum.
"nasıl yani?" diye bir soru sordum.
"çınar'ı daha önce gördüm. Yine sokakta gezerken görmüştüm ve dikkatimi çekmişti ama takmadım. Ama sonra sende gördün ve hoşlandığını anladım." evet 2.Bir şok yaşamıştım şuanda.
"nasıl yani şimdi senn??" gerçekten seviyor muydu?
"evet, normalde sana söylicektim o evet dersen Çınar'ıda söylicektim ama sen benden önce çıktın." diyince göz devirdim.
"yani onu seviyorsun?" inanamadım hâlâ o yüzden tekrar sordum.
"evet seviyorum,senin kadar olmasada." diyince boynuna atladım.
Ve son kurduğu cümleye karşılık "bende seni seviyorum, aşkım" dedim.
Beni kucağına alıp dudaklarını dudaklarıma bastırıp öpücükler kondurmaya başladı.
Ayrılınca "odaya çıkalım mı?" diye sormuştu bende kafamla onu onayladım.
Tam kalkacaktım ki beni tutup kucağına aldı ama hiç ses etmedim.
Son
Ayollllllll
Noluyoruz kiiiii ???
Evet Bölüm güzeldi bence yaaaaa 💕
İlk sahnede öldümmm beee 🤤
Neyse yaparız artık bunları yavaş yavaş
Diğer bölüm görüşürüz güzellikler 😘
Instagram : agustd_w0 takip edebilirsiniz efenimm 🥂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YARALI - bxbxb
Teen FictionSokaklarda gezen ikili ve karşılaşan çınar.. Yaralı - bxbxb