Çınardan devam
Yeni bir güne başlamıştık.
Şuan belediye otobüsündeydim. Staja gidiyordum.
Başımı yola çevirip kafamı cama yasladım. Yolu izlemeye başladım.
Dün geceyi hatırladım.
Maskeli baloya katılmıştım. arkadaşımın babası davet ettiği için katılmıştım.
Selin.
Selin Benim en yakın arkadaşım, kardeşim gibiydi
Onunla ortaokulda tanışmıştım.
Ailem yüzünden bazı zorluklar yaşamıştım. Ama onları kaybettikten sonra ailemden tek kalan kişi amcam ve yengem beni yetimhaneye vermişlerdi. o günden sonra bida onları görememiştim.
dün gece onları görmeyi beklemiyordum. Çok ani olmuştu.
Yiğit çok şık olmuştu. Karan'da öyle karan yılmaz.
Üzülerek yola baktım.
Geçmiş bazen çok can yakıyordu.
Okula geldiğimizi anlayınca kırmızı tuşa bastım.
Otobüsten inip okula doğru ilerledim.Yusuf bu gün gelemicekti annesi ile birlikte Edirneye gitcekler 3 günlüğüne Yusufu annesi emine ablanın annesi hastaydı onun için gidiyorlardı. Gülsüm teyze.
Okula girince öğretmenler odasına gittim.
Serhat hocayı görünce "günaydın hocam" dedim.
O da tebessüm edip "günaydın çınar" dedi.
Ben ceketimi çıkarıp sandalyeye koydum.
Serhat hoca " yusuf gelmedi mi bu gün?" diye sordu.
Elimdeki sınıf defteri ile " Edirneye gittiler annennesi hasta" dedim.
"anladım" dedi.
Zil çalınca serhat hoca "hadi bakalım çınar sınıf defterini al gel." deyince elimdeki sınıf defteri ile peşine takıldım.
Saatler sonra
Haftanın ilk stajı bitmişti ve artık eve gitcektim.
Sıradan bir gün Olcaktı sanırım.Ama sanırım sahile gidip biraz geze bilirim.
Gözüme çarpan bir amca ile ona baktım. Adam bana Gülümseyerek bakıyordu. Dikkate almayıp sahile gittim.
Sahile gelip bankta oturmuştum. Elimde pamuk şeker vardı. Biandan onu yiyip sahili izliyordum.
Her zaman ki çok güzeldi.
Kolumdaki saate baktım. 14.52 daha erkendi.
Karandan devam
"ahahahha" sabahtan beri yiğit ile dalga geçiyordum.
Dün gece çok sarhoş olduğu için saçma sapan şeyler yaptım diye sormuştu bende kahkaha atarak söylediği şarkılardan bahsediyordum.
"off karan ya napım sarhoştum." diyince biraz yaklaşıp yanağına öpücük kondurdum.
evin bahçesindeki sandalyede oturuyorduk. Yiğitde ona anlattım şeylerden sonra sarhoştum napım diyip duruyordu.
Yiğit iç çekince elini tuttum.
"noldu?" dedim merakla
"dün çınardan telefon numarasını almayı unuttum" deyince tekrardan yanağına bir öpücük bıraktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YARALI - bxbxb
Teen FictionSokaklarda gezen ikili ve karşılaşan çınar.. Yaralı - bxbxb