-1983, 25 Ekim Saat 13:12.
"Sevgili Jisung,
Bugün, yani senin evleneceğin gün ve benim doğum günümde çok güzel bir sürprizim olacak. Umarım beğenirsin Jisung. Saat şuan 13:12 nikahına 3 saat var. Ve benim sürprizime ise 6 saat var. Umarım o kızla mutlu olursun Jisung, çünkü düğünden sonra gökyüzünde bir yıldız oluşacak...''
Bugün seninle geçireceğim son gün olabilir, çünkü düğünden sonra ben olmayacağım. Ve umarım o kızla mutlu bir hayat geçirirsiniz, ve beni unutmassın umarım.
Bu son günüm(üz) güzel vakit geçirelim.
(...)
''Noldu Minho? Neden geldin?''
''Benimle gel.''
''Peki''
O ağacın altına gitmiştik ve o ağacın altına oturup baya bir süre sessiz kalmıştık ve sessizliği bozan ben olmuştum.
''Yani sen şimdi nişanlısın Jisung?''
''Evet ne oldu ki?''
''Mutlu musun?...''
''Oh... Hayır, zorla nişanlandırıldım ve sadece 2 yıldır tanıdığım kızla, gram alakam olmayan bir kızla. Nasıl mutlu olabilirim ki?''
''Ayrıca bugün evleniyorum hemde aile zoruyla... Artık bunun dönüşü yok...''
''Düğünden sonra buraya gel olur mu?''
''Ha- Neden?''
''Bir sürprizim var, ama sürprizler söylenmez Jisung.''
''Düğünde hediye etsen?''
''Hayır, maalesef olmaz Jisung, üzgünüm"
"Peki..."
İkimizde ordan ayrılmıştık ve evlerimize gitmiştik. Jisung Nikah için hazırlanması gerekiyordu, ve Nikaha 2-3 saat vardı.
Jisung'un evine gittim kapıyı çalar çalmaz kapıyı hemen açtı ve kolumdan tutup salona götürdü.
"Yavaş ya. Ne oldu?"
"Minho, ben streslendim, hemde çok."
"Ama-"
"Sus."
"Ama neden?"
"Evleniyorum ya hani, hemde zorla evlendiriliyorum ya... Ne yapcam ne etcem gram bilmiyorum..."
"Bak şimdi, sakin ol tamam mı? İlk kural sakin olmak, sakin olmazsan hep stresli olursun."
"Ama nasıl?"
Jisung'a sakinleşmesi için yardım etmiştim, şuan sakindi. Ve sevdiğimin önümde evlenmesi...
(...)
Nikah saatine 1 saat kalmıştı. Nikah hazırlıkları tamamlanmış, damat ve gelin hazırlanıyor.
Jisung'un saçı yapılıyordu bende onu çaresizce izliyordum. Artık bir şey yapamazdım. Çoktan nişanlanmıştılar.
Artık herşey hazırdı. Damat ve gelin hazırdı, Nikah dairesi hazırdı... Hepimizde önceden Nikah dairesinds toplanmıştık, Jisung ve o kızın gelmesini bekliyorduk.
Ne kadar üzücü, değil mi? Sevdiğin önünde evleniyor ve siz onu çaresizce izliyorsunuz ne kadar üzücü bir durum, değil mi? İşte bu durumun aynısını şimdi yaşıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
'Yarım Kaldık | Minsung'
Fanfiction'Ve işte, hayat onlara arkasını çevirdiği gibi onlarda arkasını hayata çevirdi; sonları hüzünle bitti, bu hayattan sonsuza kadar gittiler.' !!Angst, mini fic!!