(-5-) 2. Bir Ölüm? (F)

114 24 17
                                    

Jisung'tan

Gördüğüm ile şok olmuştum, cidden bana bunu yaptın mı Minho? Benim için değer miydi? Sanırım tekrardan yalnız kaldım. Gerçi sorun değil, bu küçük dünyada herkes yalnız ve ben yalnız olsam ne olacak?

Merak etme Minho, 1 hafta sonra yanına geleceğim. Umarım 1 hafta boyunca dayanabilirsin orada. Umarım seninle beraber yan yana oluruz.

Keşke intihar etmeseydin... Hani söz vermiştin Minho? Hani bana "Seni sonsuza kadar koruyacağım, seni asla yalnız bırakmayacağım" demiştin, ne oldu hepsi bir yalan mıydı? Yalan değildi, evet yalan falan değildi. Sen beni hep korumuştun fakat ben kıymetini bilmemiştim, yine aptallık yaptım ve bu sefer senin ölümüne sebep oldum.

___________________

"Sevgili Minho,

Umarım yan yana oluruz, keşke bende seninle beraber olsaydım... Üzgünüm Minho... Biliyorum sen beni seviyorsun, ben seni seviyorum. Üzgünüm, o kızla zorla evlendirilmek zorunda kaldım ama mutluyum, bu zalim dünyadan gittiğin için mutluyum... Artık bir meleksin, umarım sen beni unutmassın, bende seni unutmam.''

Gittiğinden 3 saat sonra sanki dünya bir renksizleşti, hiç bir şey beni mutlu etmiyor, gülemiyorum... Keşke yanımda olsaydın da bana moral verseydin.

Artık hatıralarında yetmiyor Minho, rüzgarlar esmiyor, şu daldaki kuş bile hiç bir tepki vermeyip ölümü bekliyor... Sen olmadığın zamanlar hayat çok sıkıcı geçiyor. Sen yoksun, hatıraların yetmiyor, fotoğraflar konuşmuyor ve daha 3 saat oldu sen vefat edeli.

Belki ben abartıyorumdur ama Minho'yu ciddi anlamda özlüyorum ve belki bunu bir çok kez söylemişimdir ama sadece ölümünden 3 saat geçti ve şuan ne yapacağımı bilmiyorum tanımadığım bir kızla evlenirildim bundan da hiç memnun değilim kim mutlu olabilir, nasıl mutlu olabilir ki? Bir düşünün, aileniz sizin duygularınızı önemsemeden sizi bir kızla evlendiriyor ve bu kızı sadece aileniz tanıyor, siz bilmiyorsunuz bile. Sadece ama sadece aileniz o kızın ailesini tanıyor, kızını tanıyor ve siz o aile ve ya kız hakkında hiç bir şey bilmiyorsunuz, sadece 2 yıldır ailenizin o aile ile görüştüğünü biliyorsunuz o kadar.


1983, 26 Ekim.

Seni şimdiden özledim. Ama merak etme, yanına geleceğim ve umarım orada mutlu oluruz ve Tanrı bizi bağışlar...

Size birazcık Minho ile olan anılarımızı anlatayım: Daha çocuğuz 10 veya 11 yaşlarındayız, bir ocak günü kar yağmıştı, Minho karları severdi hemde çok fazla zaten kendisininde kar gibi bembeyaz dişleri var(dı.) Minho ile beraber kar oynamaya aşağı inmiştik. Kar topu savaşı, kardan adam yapma oyunu, yani baya bir eğlenmiştik. Bir keresinde Minho'ya kar topu atarken yanlışlıkla bizim yan komşunun camına gelmişti, o kadının kızışı hâlâ aklımda, "Oğlum! Azcık dikkat edin camları daha yeni silmiştim, kirlettiniz camları!" diye kızmıştı bize, ve Minho bana o gün "Jisungie, tenin bir kar gibi bembeyaz ve yüreğinde aynı bir kar gibi tertemiz, bembeyaz" demişti, ne yalan söyleyeyim orda utanmıştım çünkü ilk defa hayatımda bu kadar güzel iltifat almıştım. Ah Minho ah, iltifatların hâlâ beynimin içinde yankılanıyor, unutmak istesem yapamıyorum aksi takdirde daha fazla bana iltifat ettiğin anılar geliyor... Keşke yaşasaydın ve bana iltifatlar etseydin, çok özledim iltifatlarını.

'Yarım Kaldık | Minsung'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin