"Oha Arda yuh gerçekten! Bu ne hız ya?"
"Kızım bizim bir an önce evlenmemiz gerekiyor , hem sen istemiyor musun?"
"Yok yok, bu hayatta en çok istediğim şey seninle evlenmek ama her şey çok hızlı olmadı mı?"
"Canım haklısın ama yani o işte oldu ya hani."dedi Arda imalı bir sesle
"Tamam anladım da hani ilişkinin evreleri vardır ya , Flört, sevgililik gibi biz flörtü geçtik simdi de sevgili olmadık mı yani?"
"Erkek adamın sevgilisi olmaz helali olur , sende benim helalimsin! " Dedi ve sırıttı Arda.
Bende sırıttım ve tam o sırada kapı çaldı
"Hay maşallah ne telefonu biter ne zili! " Dedi ve kapıyı açtı Arda.
Gelenler Caner ve İsak'dı.
Kibar bir şekilde her ikisine de hoşgeldin dedik Arda ve ben.
Misafirler salona geçti bende çay hazırladım.
Çay demlenince de Ardanın yanına oturdum."Oo Arda bize hiç yengemizden bahsetmedin!"
Arda Caner'e sert bir bakış attı. Ve Caner sustu .
Bence Caner baya patavatsız ama eğlenceli bir çocuğa benziyor.
"Merhaba! Ben Isak ,Arda'nın arkadaşıyım, seni ilk defa görüyorum adın nedir? " Dedi isak . Onu Abimin anlattıklarından biliyordum her ikisiyle de tanıştık. Gerçekten çok iyi çocuklardı.
Daha sonra Arda hadi maça gidelim dedi . Bu çocuğun anı reaksiyonları beni cildirtecagh.
2'şerli takım oluşturmuşduk Arda ve ben, Caner ve İsak şeklindeydi takımlar.
Çok eğlenmiştim . Çok da iyi oynamıştım. Arda da bunu görmüştü.
"Vay be sen ne iyi oyuncuymussun. Niye Futbol değil de Voleybol? "dedi. Arda
Güldüm ve "Bilmem" Dedim
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Sonunda akşam olmuştu Caner ve İsak'da gitmisti.
Bizde Arda'yla yalnız kalmıştık. Şu isteme mevzusu hakkında Arda'yla uzunca konuşmam lazımdı."Aşkım sen şu isteme konusunda emin misin?"
"Arda çayını tepsiye bıraktı ve bana baktı."
"Tabi ki de aşkım. "
"Bak çok erken karar veriyorsun sonra vazgec-"
"Şşş! Duymayayım bir daha." Dedi ve bana doğru yaklaştı." Ben senden asla vazgeçmem gülüm. "
Yüzümde tatlı bir tebessüm peydah olmuştu.
Arda beni hem bir konu hakkında uzunca konuşmaya gerek durduruyor hem de o konuyu anında kapatamamı sağlıyordu.
Neydi bu çocuk terminatör falan mı?