Sedla sem si na gauč, Tom seděl hned při mě. "Nechceš se převlect?" zeptal se. "Ne, mě se to líbí" odpověděla sem a nadále se věnovala mobilu. "Sluší ti to, ale není to trochu moc?". "Tome, bude tam se mnou Bill, nemusíš se bát" nazdvedla sem obočí a podívala se na něj. "Ale nemusí ti kluci čumět na ňádra" odvrátil pohled.
Přisedla sem si k němu blíž. "Budu mít mikinu" opřela sem se o jeho rameno. "Dobrý" jednoduše odpověděl. Uslyšela sem zvonek, šla sem ke dveřím, otevřela sem je a stal tam kdo jiný než Bill. Usmála sem se na něj. "Ahoj" obejmuli sme se. "Rád tě vidím" šly sme společně dovnitř.
Přišli sme do obýváku kde seděl Tom, vypadal jako kdyby byl urazený. "Čau Tome" z úsměvem pronesl Bill. "Zdar" bez veškerého zájmu řekl Tom. "Co mu je?" zeptal se nechápavě Bill. "Vadí mu jak sem oblečená" převrátila sem očima. "Neřekl sem ze mi to vadí, jenom je to moc odvážný" pořád koukal do svého mobilu.
"No nic, jdeme Ness?" usmál se Bill, kývla sem a šla z Billem ke vchodovým dveřím, obula sem si tenisky a z Billem sme se odebrali do auta. Jeli sme do nákupního centra, jako první sme šly na ty nechty. Nechala sem si udělat dlouhé černé nechty, z hvězdama. Byli opravdu krásné, Bill si udělal ty jeho slavné klasiky.
Pak sme šly nakoupit nějaké oblečení, a jako naposled sme šly do restaurace. Hned jak sme přišli do té restaurace jeden ze servírů na mě podivně koukal. Jakmile sem se na něj podívala já, usmál se. Sedli sme si ke stolu a ten servír přišel k nám. "Dobrý den co vám mohu přinést?" zeptal se a při tom koukal na mě.
Přiznávám, bylo mi vedro tak sem si tu mikinu částečně rozepla, ale ne úplně! "Tak ja bych si dala rybu a na pití colu, děkuju" řekla sem a ze slušnosti se usmála. "Dobře a vy?" zeptal se Billa. "Ja to samé ale na pití bych si dal to víno". Servír kývl a odešel. Po několika minutách přišel z jídlem a pitím. U mého jídla byl papírek:
Zavolej na tohle číslo princezno*********.
Tady je můj instagram: .............Zasmála sem se. Bill si ho pak přečetl taky. "Zavoláš mu?" ja jenom pokrčila rameny a hodila papírek do kabelky. Pak už sem se věnovala jídlu. Po tom co sme dojedli a zaplatili šly sme už domů (18:35). Cesta domů trvala nějak přes hodinu.
Po tom co ske přijeli domů rozloučila sem se z Billem a šla dovnitř. Sundala sem si tenisky a šla do obýváku.Tom tam už neseděl, ale to mi bylo jasné. Šla sem do pokoje, otevřela sem dveře a Tom byl na mobilu. Podíval se na mě a pak sjel pohledem na mojí hruď, až potom sem si uvědomila že tu mikinu mám trochu rozeplou. "Proč tj mikinu máš rozeplou?" zeptal se nervózně. "Bylo mi vedro".
"Jo jasně" řekl. Z kabelky sem vytáhla Tomovu kreditku a podala mu ji. Jenom se na mě podíval ale nevzal si ji. "Kam ti ji dám?" zeptala sem se. "Nech si ji" odpověděl. "Ne" řekla sem a dala mu ji na noční stolek. Šla sem si vytáhnout z kabelky mobil ale omylem mi vypadl ten papírek. Tom se okamžitě podíval. "Co to je?"
"Nic" rychle sem to zvedla že země. "Naval! Okamžitě!" zvedl hlas a postavil se z postele. "To nic není" usmála sem se. "Dělej!" Přišel ke mě a vytrhl mi ho z ruky. Začal ho číst. "Jo tak tahle" ironicky se zasmál. "Si děláš prdel doufám" podíval se na mě. "Ja za to nemůžu byli sme z Billem na jídle a servír mi ho dal, nemám v plánu mu volat" řekla sem.
Nic neřekl jenom do mě drgl a šel pryč i s tím papírem. Položila sem tašku na zem a šla za ním, seděl dolů na gauči a něco dělal na mobilu. "Tome nech toho" řekla sem. Nic neřekl, ani se na mě nepodíval. Šla sem k němu a sedla si k němu. Chtěla sem mu vzít ten papírek ale uhl z rukou.
"Nech mi to" pronesl. "Nemůžeme se na to vykašlat a nechat to tak Tome?" zakňučela sem. "Ne! Pokud si myslíš že ti tohle jenom tak projde tak se kurva pleteš, já sem tě pustil ven, a ty děláš tohle, slíbila si mi že si tu mikinu necháš zaplou a rozepla sis ji, já to dělám pro tvé dobrou Nesso, vím kam kluci koukají a co chtějí. Proč mě nemůžeš jednou poslechnout?!"
"Promiň, bylo mi vedro a toho typka sem vůbec neznala. Ja bych mu nevolala,slibuju" udělala sem ty psí kukadla. "Ugh" povzdechl si a odhodil ten papírek.
ČTEŠ
Posedlí-Tom Kaulitz DOKONČENO
AcciónMafián Tom Kaulitz je posedlí jednou mladou holkou jménem Nessa. Ness je 15-ti léta holka která miluje zvířátka, nemá rodiče a ani sourozence. Měla babičku která před několika měsíci zemřela. Tom a Nessa se poprvé setkali v noci, Ness se byla projít...