KADIN VE ERKEK

151 4 1
                                    

Hadi gelin,kadın ve erkeği ayıran bazı temel özelliklerine bakalım.

1- Farklılıklar daha beşikte başlıyor. Psikologların yaptığı klinik araştırmalara göre, erkek bebekler ortalıkta gezinip oyalanırken, kız bebekler zamanlarının çoğunu çevrelerini gözlemleyerek geçiriyorlar.

2- Erkeklerin beyni kadınlarınkinden 200 gram daha ağır, hemen sevinmeyin beyler, bunun zekayla hiçbir alakası yok. Einstein, Anatole France, Paul Broca gibi dehaların beyni ölçülmüş ve 1000 ile 2000 gram arasında değişen ağırlıklarla karşılaşılmış; sonuç olarak, ağırlığın entellektüel kapasiteyle hiçbir bağı kurulamamış.

3- Kız çocuklar erkeklerden daha erken konuşuyor.

4- Erkekler kadınların sözünü kesmekten çekinmiyorlar. Bir tartışmadaki "söz kesme" lerin % 96'sı onlardan geliyor.

5- Kadınların kulağı erkeklerden daha keskin. Kanıt mı istiyorsunuz: Bir şarkıyı doğru söylemede erkeklerden altı kat daha başarılılar.

6- 15 - 24 yaşları arasında erkekler. Aynı yaşlardaki kadınlardan altı kat daha fazla ölümcül şekilde düşünüyor, dört kat daha fazla trafik kazası geçiriyor, üç kat daha fazla intihar ediyorlar.

7- Kadınlar erkeklerden üç kat fazla telefon ediyor ve konuşmaları daha uzun sürüyor. Kadınların bir telefon konuşması ortalama yirmi dakika sürerken, erkekler için bu süre sadece altı dakika.

8- Kadınlar alkole karşı daha duyarlı. Çünkü alkolün etkisini azaltan enzim kadında erkektekine göre daha az etkin.

9- Erkeklerin gözü farklı ışıkları daha kolay seçiyor.

10- Erkeklerin %68'i,kadınların ise %50'si aşkın devam etmesinde erotizmin önemli olduğunu savunuyor.

11- Otistik çocukların cinsiyetine göre dağılımı; dört erkeğe bir kız.

12- Psikiyatrik tedavi görmek üzere, hastaneye yatan erkekler, kadınların yaklaşık iki misli.

13- Kız öğrencilerden çok daha ılımlı, bir dersten başarısız oldukları zaman nerede hata yaptıklarını görmek için kendilerin sorguluyorlar. Halbuki erkeklerin bu durumda tavrı çalışmaktan tamamen vazgeçmek oluyor.

14- Kadınlar daha çok gülümsüyor ve konuşurken karşılarındakinin gözünün içine bakıyorlar. Erkekler ise genellikle bakışlarını kaçırıyorlar.

-BİLİNMESİ GEREKENLER-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin