AHTAPOT DOĞURAN KADIN

241 1 0
                                    

Ahtapot Yumurtası İle Hamile Kalmış 14-15 yaşlarındaki bir kızda durduk yere hamilelik belirtileri görülmeye başlanmış.Kız sabahları yataktan kalkamaz olmuş ve karın ağrısından kıvrana kıvrana günlerce yatmış.Annesi de kızına olanlara bir anlam veremiyormuş.Günler geçtikçe ağrılar hafiflese de hiç bitmemiş ve annesi kızının karnının şiştiğini görünce kızının hamile kalmış olabileceğinden şüphelenmiş ve kızım sen hamilemi kaldın yoksa? demiş.Bir yandan bu soruyu sorarken , bir yandan da bunun gerçekleşebilmesi için gereken yakınlaşmayı hiçbir erkekle yapamayacağını düşünmüş kadın kızının karnının şişliği artmaya devam edince çevresindekilerin bu olaya tepki gösterebilme ihtimaline karşın çocuğu bulundukları mevkiden uzaklaştırma kararı almış ve bir doktorun bu işi çözebileceğini düşünmüş.Kızı doktora götürmüşler ve çekilen röntgenlerde bunun bir çocuğa değil bir yaratığa benzediği söyleyen doktor hemen kızı ameliyata almak istediğini söylemiş.Sonuç karşısında şaşıran anne hemen kabul etmiş tabi. Ameliyattan sonra anlaşılmış ki kızın karnındaki bir ahtapot yavrusuymuş.Meğerse kız 5-6 ay önce gittiği okyanus kıyısı tatilde ağzına kaçan okyanus sularının içindeki ahtapot yumurtalarını yutmuş ve ahtapot yumurtaları embriyonik gelişimlerini kızın karnında devam ettirmiş.Yine verilen bilgiye göre okyanus kıyıları ahtapotların yumurtalarını bıraktıkları mekanlardan biriymiş. İlginç olan da milyonda bir görülecek biçimde de olsa, kızın vücudunun içinde yaşamayı, hatta büyüyüp gelişmeyi başarmış bir ahtapotun varlığı.

-BİLİNMESİ GEREKENLER-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin