CADILAR

190 2 0
                                    

Cadı, birçok dinde ve mitolojide kötü amaçlarla kullandığı doğaüstü güçleri olduğuna inanılan kişi.
Cadılık, büyücülük ile yakından ilişkilidir. Her büyücü bir cadı değildir ancak bir cadının iyi bir büyücü olması gerekir. Mistisizmle ilgilenen kişiler cadılığı şöyle tanımlar: "Cadılar; kötüdürler, olumsuz ve yıkıcıdırlar. Mistik bilimlere dair uzmanlıkları inanılmaz güçlerle donatır onları. Olayların akışını ve insanların hayatını, zarar vererek değiştirebilirler. Amaçları çok büyük bir zenginliğe ulaşmaktır. Bu da, sadece diğerlerine zarar vererek elde edilebilir. Onlara bir şekilde ters düşmüş kişilere acı çektirebilir, hastalık verebilir, hatta öldürebilirler. Topluluk olarak yaşayan kadın gurubundan oluşur ve Kara Kraliçe olarak adlandırılan yetenekli liderleri vardır."

Cadılık günümüzde bazı kişiler tarafından bir din olarak kabul görmeye başlamış olsa da aslında cadılık sadece mistik uzmanlıkları olan ve metafizik gibi günümüzde halen açığa kavuşmamış bilimlerin sistemini ve formüllerini ileri derecede bilen ve bu bilimlerde uzman olan kişilerden ibarettir. Cadılık esasında Şaman Dininin daha modernize ve sistematik şekli olarak görülebilir.

❗️Cadıların Varsayılan Özellikleri❗️

Meditasyon
Enerji işleme
Auraları görme
Ouijaları kullanmak
Chanting mantras
İyileşme
Astroloji
Kulla kullanımı
Ruhlardan yardım alma
Scrying
Kehanet-Tarot Kartları

❗️TAROT KARTI NEDİR?NE ILE YARAR?❗️

Tarot Nedir? Tarotun ortaya çıkış tarihi ve kelime anlamı ile ilgili söylenenler hep bir varsayımdan ibarettir ve kökeni net olarak bilinmemektedir. Bazı varsayımlara göre "Tarot" sözcüğünün kökeni, Eski Mısır'da "Kral Yolu" anlamına gelen "Ta-rosh" kelimesine dayanır. Başka bir rivayete göre ise Latince çark anlamında olan "Rota" kelimesinden türetilmiş bir şifredir. Bu kelime yaşamın doğumdan ölüme kadar dönen bir çark olduğunu simgeler. Tarot, Orta Çağ'ın sonlarına doğru ortaya çıkmış olduğu tahmin edilen ve insanlık çağının bilinen en eski kehanet yöntemlerinden biridir. 78 karttan ve iki ana bölümden oluşmaktadır. Tarot destesini 56 karttan oluşan küçük sırlar serisi (minor arcana) ve 22 karttan oluşan büyük sırlar serisi (major arcana) oluşturur. Tarot falında bulunan kartların anlamları yorumcudan yorumcuya değişmektedir. Bu kartlar hem görünen ve bilinen hem de bilinmeyen gizli olay ve durumları tanımlar. Olayların ne zaman gerçekleşeceği hakkında bilgi verir. Kartlar bizi belli başlı konularda uyarır ve aynı zamanda teşvik eder. Aslında çoğu zaman farkında olduğumuz ama göz ardı ettiğimiz şeyleri de açığa çıkarır.

-BİLİNMESİ GEREKENLER-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin