1)KOÇ
Aslan ve Yay ile uyumu yakalayabilir. Yengeç, Terazi, Oğlak ile tutkulu bir aşk yaşayabilir.
2)BOĞA
Oğlak ve Başak ile anlaşabilir. Cinsel uyumun üst düzeyde olduğu burçlar olan Aslan, Akrep ve Kova ile tutkuyla bağlanabilirler.
3)İKİZLER
Terazi ve Kova ile uyumlu bir birliktelik yaşayabilir. Cinsel çekimi ise Başak, Yay, Balık ile yakalar.
4)YENGEÇ
Akrep ve Balık burçlarında bulabilir. Koç, Terazi ve Oğlak burcuyla tutkuyu yaşar.
5)ASLAN
Koç ve Yay burçlarıyla iyi anlaşabilir. Boğa, Akrep ve Kova burçları ile uyumsuz olsalar bile tutkuyla birleşebilirler.
6)BAŞAK
Boğa ve Oğlak burçları ideal partnerleridir. İkizler, Yay, Balık ile de tutkulu bir aşk yaşayabilirler.
7)TERAZİ
İkizler ve Kova burçlarıyla uyumu yakalar.
8)AKREP
Yengeç ve Balık burçlarında aradığı duygusallığı bulabilir. Boğa, Aslan ve Kova insanlarında bulacağı tutku onu çok heyecanlandırır.
9)YAY
Koç ve Aslan ile uyumu yakalar.
10)OĞLAK
Boğa ve Başak ile anlaşabilirken Koç, Yengeç, Terazi burçlarıyla da tutkulu paylaşımlar yaşayabilir.
11)KOVA
İkizler ve Terazi burçlarıyla uyumludur. Boğa, Aslan, Akrep burçlarıyla kendini keşfedebilir.
12)BALIK
Yengeç ve Akrep burçlarıyla mutluluğu yakalayabilir. İkizler, Başak, Yay burçlarıyla da tutkulu beraberlikleri olabilir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-BİLİNMESİ GEREKENLER-
General FictionArkadaşlar bu hikayemde sizlere her insanın bilmediği bilgiler ve hikayeler yazacağım.Her konuda yazmaya çalışıp sizinle paylaşacağım.Umarım beğenirsiniz...