Tawite a tan back ve leh zukks eThe teacher fell in love the student_2
Tanky an chhuah rual chuan pa pakhat hian a lo hmu hman a a ko ding vat a,,,"hey nang ni student te kha kha tah khan luh kan phal lo a ni lawm ni ti mge in luh a?" ti khur khur chung chuan a pan hnai a,msa chuan a lo en kar a, a thianpa thar lah chuan hlauh hmel viau mai leh nghalh a pakhat pa ve phei chu e dawih lutuk a hrem ngei ngei tur ah a in ngai hman tawh mahse msa chuan aw thian lharh in "ahh pu ni chhin a ruah sur kha i jre ve ngei a nga kan schhol bang haw kha a rawn sur thut avang in kan lo in tawm hul a vawt kan lo ti bawk nen...." a tiaa......chupa chuan tha a ti hle a buk nghauh nghauh pah in " awle tha e haw vat ru nidang ah erawh chuan luh miah loh tur khawtlang in tui pump kan lak luhna a mi ve sia thlalai zingah hlau lem lova han lut leh ringawt an awmthin a vang hian kan fimkhur ve tawj hle a chuvangin luh ve loh tur" a tia a a kal san ve mai a..... An pathum chuan an haw kawng a lo in ang bawk nen an haw rual a..mahse chutia an kal lai chuan msa pum a rawn na ta thut mai a vial nghalh titih tawh a"aaah hrwtak chuan aa a na lutuk" ti khur hak hak aa thianpa chuan buai pui nghalh char char a. an in thlengba thlah hnu xhuan a awm dan te chu msa nute hnenah chuan hrilh in a nute chuan mak an ti hle a.....dindin a hnen ah chuana lawmthu te an sawi luam hnu chuan rei awm lovin din din chu haw a tum a msa achu en in naktuk i school thei a ngem?"a han tih chuanmsa achu nui sangin "ngemaw kn theihloh bik ang le..."a rawnti a dindin chuan nuih hak in "ka rawn sawm ang che kan kal rual dawn nia"tiin an ain bye bye a a hawve ta a.
"bawihte kha i phone a ri nia tunge ni ka hre lo kha kha"tiin phone chu msa a kut ah a hmeh bel chawt a...msa chuan ham haih hmel tak chuan "aw hello"ti nghalh tawp lehlam a mi chuan thikthu pe chhe tak chung chuan "khapa kha tunge?" ti rum aaal a msa achuan tunge a hrechiang hle "ohh s sir nang maw?!"phawkfe hian a han ti a sir ben a eraqh tukve& a ti har a ti rwuh riau lehnghalh a.....
Dah ve mai mai ang
..in zavaiin ka lawm e nih pot awww
YOU ARE READING
My teacher💜💜💜my student
Short StoryThe teacher fell in love the student This story is a short story and my secound story plizzs read my story i don't hope any comment and vote you want then don't want it .....Ok