𝗺𝘆 𝘁𝗲𝗮𝗰𝗵𝗲𝗿💜💜💜𝗺𝘆 𝘀𝘁𝘂𝗱𝗲𝗻𝘁

26 6 0
                                    


𝗧𝗵𝗲 𝘁𝗲𝗮𝗰𝗵𝗲𝗿 𝗳𝗲𝗹𝗹 𝗶𝗻 𝗹𝗼𝘃𝗲 𝘁𝗵𝗲 𝘀𝘁𝘂𝗱𝗲𝗻𝘁_13

   𝗔𝗵𝗵 𝗵𝗲𝗶𝗵𝗶 𝗹𝗮𝘀𝘁 𝗰𝗵𝗮𝗽𝘁𝗲𝗿 𝗮 𝗻𝗶 𝗱𝗮𝘄𝗻 𝗮..𝗮 𝘁𝗵𝘂𝗶 𝘃𝗮𝗸 𝗹𝗼 𝗮 𝗻𝗶𝗵 𝗽𝗮𝘄𝗵𝗶𝗻 𝗺𝗶𝗻 𝗹𝗼 𝗰𝗵𝗵𝗶𝗮𝗿𝘀𝗮𝗸 𝗹𝗲𝗵 𝗵𝗿𝗮𝗺 𝗱𝗮𝘄𝗻 𝗻𝗶𝗮...





𝗧𝗹𝗮𝗶 𝗹𝗮𝗺 𝗮 𝗹𝗼 𝗻𝗶 𝗮,,𝗠𝘀𝗮 𝘁𝗲 𝗶𝗻 𝗰𝗵𝘂 𝘂𝗹𝘂𝗸𝗹𝘆 𝗶𝗻 𝗮𝗻 𝗰𝗵𝗲𝗶𝗺𝗮𝘄𝗶 𝗮,,,𝘁𝗵𝗲𝗶𝗵𝘁𝗮𝘄𝗽 𝗮 𝗻𝗮𝗹𝗵 𝗮 𝗮𝗻 𝗰𝗵𝗲𝗶 𝗵𝗻𝘂 𝗰𝗵𝘂𝗮𝗻 𝗠𝘀𝗮 𝗹𝗲𝗵 𝗕𝗲𝗻𝗮 𝘁𝗲 𝗰𝗵𝘂 𝗶𝗻 𝗲𝗻 𝗶𝗻 𝗮𝗻 𝗻𝘂𝗶 𝗵𝗮𝗸 𝗮.

𝘇𝗮𝗻𝗿𝗶𝗮𝗵 𝗰𝗵𝗮𝘄 𝗲𝗶 𝗸𝗵𝗮𝗺 𝗮 𝗹𝗼 𝗻𝗶 𝗮,,,𝗖𝗵𝗮𝘄𝗲𝗶𝗸𝗵𝗮𝗺 𝗵𝗹𝗶𝗺 𝗮𝘁𝗮𝗻𝗴𝗮 𝗰𝗵𝗵𝗶𝗮𝗿 𝗮,𝗱𝗮𝗿𝗸𝗮𝗿 𝗸𝗵𝗮𝘁 𝗮 𝗹𝗶𝗮𝗺 𝗵𝗺𝗮 𝗱𝗲𝘂𝗵 𝗮𝘁𝗮𝗻𝗴 𝗰𝗵𝘂𝗮𝗻,,𝗯𝗶𝗿𝘁𝗵𝗱𝗮𝘆 𝗰𝗵𝗶𝗺𝘁𝘂𝗿 𝗮 𝘀𝗮𝘄𝗺 𝘁𝗲 𝗰𝗵𝘂 𝗮𝗻 𝗿𝗮𝘄𝗻 𝗹𝘂𝘁 𝗽𝗵𝗲𝘂𝗵 𝗽𝗵𝗲𝘂𝗵 𝗮,,𝗵𝗲𝗻𝗴 𝗵𝗼 𝗵𝗶 𝗰𝗵𝘂 𝗺𝘀𝗮 𝘁𝗵𝗶𝗮𝗻𝘁𝗲((𝗰𝗹𝗮𝘀𝘀𝗺𝗮𝘁𝗲)) 𝘃𝗲𝗸 𝗮𝗻 𝗻𝗶..𝗠𝘀𝗮 𝗯𝗶𝗿𝘁𝗵𝗱𝗮𝘆 𝗵𝗶 𝗰𝗵𝘂 𝗮 𝗯𝗶𝗿𝘁𝗵𝗱𝗮𝘆 𝗻𝗶 𝗱𝗶𝗸𝘁𝗮𝗸 𝗮𝗵 𝗮 𝗰𝗵𝗵𝘂𝗻𝗴𝘁𝗲 𝗹𝗲𝗵 𝗮𝗻 𝗺𝗮𝗵𝗻𝗶 𝗵𝗼 𝗰𝗵𝘂𝗮𝗻 𝗮𝗻 𝗵𝗺𝗮𝗻𝗴 𝘃𝗲𝗸 𝘁𝗮𝘄𝗵 𝗮,,,𝗺𝗮𝗵𝘀𝗲,,𝗵𝗲𝗶𝗰𝗵𝘂 𝗳𝗿𝗲𝗲 𝘁𝗮𝗸 𝗮,,𝗻𝗮𝘂𝗽𝗮𝗻𝗴((𝘁𝗶𝗺𝗮𝗶𝗶𝗹𝗮 𝗽𝘂𝗶𝘁𝗹𝗶𝗻𝗴 𝘁𝗮𝗻 𝗰𝗵𝘂𝗮𝗻 𝘇𝗶𝗿𝗹𝗮𝗶 𝘁𝗲 𝗵𝗼 𝗵𝗶 𝗰𝗵𝘂 𝗻𝗮𝘂𝗽𝗮𝗻𝗴 𝗸𝗮𝗻 𝗻𝗶 𝗱𝗲𝘂𝗵 𝗺𝗮𝗶 𝗮 𝗻𝗶𝗮𝗻𝗴 𝗰𝗵𝘂))𝗵𝗼 𝗶𝗻 𝗯𝗶𝗿𝘁𝗵𝗱𝗮𝘆 𝗮𝗻 𝗵𝗹𝗶𝗺𝗽𝘂𝗶 𝘁𝗵𝗲𝗶𝗵 𝗻𝗮𝗻 𝗮 𝗵𝘂𝗮𝗶𝗵𝗮𝘄𝘁 𝗮𝗻 𝗻𝗶..𝘀𝗮𝘄𝗶 𝗲𝗿𝗮𝘄𝗵 𝗮𝗻 𝘀𝗮𝘄𝗶 𝗱𝘂𝗵 𝗹𝗲𝗺 𝗵𝗹𝗲𝗶 𝗹𝗼𝘃𝗮...

𝘁𝗵𝗶𝗹𝗽𝗲𝗸 𝘁𝗮𝗺 𝘁𝗮𝗸 𝗮 𝗱𝗮𝘄𝗻𝗴 𝘁𝗮𝘄𝗵 𝗮,,𝗮 𝗵𝗹𝗶𝗺 𝗮 𝗮 𝗹𝗮𝘄𝗺 𝗵𝗹𝗲 𝘁𝗶𝗵 𝗰𝗵𝘂 𝘁𝘂𝗺𝗮 𝗵𝗮𝗶𝘁𝗵𝗲𝗶𝗵 𝗿𝘂𝗮𝗹 𝗮 𝗻𝗶 𝗹𝗼,,𝗰𝗵𝘂𝘁𝗶𝗮 𝗵𝗹𝗶𝗺 𝘁𝗮𝗸 𝗮 𝗮𝗻 𝗮𝘄𝗺 𝗹𝗮𝗶 𝗰𝗵𝘂𝗮𝗻 𝗕𝗲𝗻𝗷𝗮𝗺𝗶𝗻 𝗽𝗮𝘄𝗵 𝗮 𝗹𝗼 𝘁𝗵𝗹𝗲𝗻𝗴 𝘃𝗲 𝗱𝗲𝗿 𝘁𝗮𝘄𝗵,,𝗵𝗺𝗮𝗻𝗵𝗺𝗮𝘄𝗵 𝘁𝗮𝗸 𝗶𝗻 𝗠𝘀𝗮 𝗹𝗮𝗺 𝗰𝗵𝘂 𝗮 𝗽𝗮𝗻 𝗮,,,𝗠𝘀𝗮 𝗸𝘂𝘁 𝘃𝗮𝘄𝗻 𝗽𝗮𝗵 𝗰𝗵𝘂𝗮𝗻""𝗵𝗮𝗽𝗽𝘆 𝗯𝗶𝗿𝘁𝗵𝗱𝗮𝘆 𝗯𝗲𝗯𝗲,,, 𝗸𝗮 𝗯𝘂𝗮𝗶 𝗹𝘂𝘁𝘂𝗸 𝗮 𝗸𝗮 𝗿𝗮𝘄𝗻 𝗸𝗮𝗹 𝗵𝗺𝗮𝗻 𝗹𝗼 𝗮 𝗹𝗮𝘄𝗺..𝘁𝗶𝗵𝗽𝗮𝗹𝗵 𝗮𝘄"" 𝘁𝗶𝗶𝗻 𝘁𝗵𝘂𝗽𝗵𝗮 𝗮 𝗰𝗵𝗮𝘄𝗶 𝗻𝗴𝗵𝗮𝗹𝗵 𝗺𝗮𝘄𝗹𝗵 𝗺𝗮𝘄𝗹𝗵 𝗮, 𝗠𝘀𝗮 𝗰𝗵𝘂 𝘇𝗮𝗸 𝗿𝘂 𝘁𝗮𝗸 𝗰𝗵𝘂𝗻𝗴 𝗰𝗵𝘂𝗮𝗻 "" 𝗮𝘄𝗹𝗲 𝗮𝘄𝗹𝗲,,𝗺𝗶𝗻 𝘁𝗵𝗹𝗮𝗵 𝘁𝗮𝘄𝗵 𝗹𝗮,,𝗸𝗮 𝗸𝘂𝘁 𝗶 𝗵𝗺𝗲𝗿 𝗻𝗮 𝗱𝗮𝘄𝗻 𝗮 𝗻𝗶𝗮"" 𝘁𝗶𝗶𝗻 𝗮 𝗻𝘂𝗶 𝘀𝗮𝗽 𝗮. 𝗠𝗶𝗱𝗮𝗻𝗴 𝗵𝗼 𝗰𝗵𝘂𝗮𝗻 𝗵𝗺𝘂𝗵𝗻𝗮𝘄𝗺 𝘁𝗵𝗶𝗿 𝗰𝗵𝘂𝗮𝗻 𝗮𝗻 𝗹𝗼 𝘁𝗵𝗶𝗿 𝘁𝗵𝘂𝗽 𝗮,,𝗠𝘀𝗮 𝗽𝗮𝘄𝗵 𝗮 𝘇𝗮𝗸 𝘃𝗲 𝗵𝗹𝗲..𝘁𝗶𝗰𝗵𝘂𝗮𝗻 𝗮𝗻 𝗻𝗶 𝗽𝗮𝗵𝗻𝗶𝗵 𝗽𝗮𝘄𝗵 𝗽𝗮𝗻𝗴𝗮𝗶 𝘁𝗮𝗸 𝗶𝗻 𝗮𝗻 𝗮𝘄𝗺 𝗱𝘂𝗻 𝗹𝗲𝗵 𝗮.

My teacher💜💜💜my student Where stories live. Discover now