the teacher💜💜💜the student

81 4 2
                                    

Tawi te in ka lo up zuai ang....ka reh viau em le!😁

The teacher fell in love the student_9

Sir bena thin chu a Phu nghalh hlawi hlawi a,enge thil awm zia chu a la hre mumal lo hle a ni...Hmanhmawh tak a dawmdawiin panpui a nih Tak ah Chuan rei lovah an thleng thuai a emergency room ah Chuan nawr lut in..Dr te chuan an han check fel a..mahse an la check mumal thei lo enge maw fello a awm tlat in an hria ni..pawn ah an chhuah rual chuan Ben chuan Dr chu pan vat in chanchin a zawt thuai a ,Dr chuan thawk hal𝗵 pah in a pa a nih leh nih loh a zawt hmasa te te a,,Ben chuan engmah ngaihtuah Chiang lo chuan a nih loh thu leh a bialpa a nih thu chuan a chhang a Dr chu meng kawk in a thawn𝗴 teh thut em bawk a ni....dang awk 𝗻𝘂𝗮𝗶𝗵 Chung chuan " ahh englo a nia,,check nawn leh a ngai dawn a tun in rawn hruai chhan hi eng dang vang a nilo sex a dawllo a ni em...in hmang em ni?" a ti deuh phong...Ben a chuan " Dr mawl lutuk mi rilru hah lai in Chung tiang vang chu nise ka rawn hruai nang....a school bang kha a thianpa nen an lo in bawihsawm a ka va pan khan dawmdawiin pan pui tur in min ti nghalh thawt thawt a ka hamhaih vek engmah poh ngaihtuah lovin ka rawn hruai tawp a nih hi" a ti ve thei hram.

Dr : awle a tha lawm engpoh chu nise chumi bak ah Chuan endik tur engemaw a la awm a lo la ngaichang phot la ka admid dawn a nia

Bena : awle a tha lawm ka lo awmpui ang a nuleh pa te poh hrilh an ngai ang

Dr : awle chuan insum rih rawh aw/(nuihsap pah a a tih hnu chuan a kalsan ta a)/

Room chhung ah Chuan lut in a hmangaih natna khum a mu chu a thlek vang vang a...chu tah harhchhuak zawkin a kawr hak lai chu a han phelh thawl sak deuhva a nghawng leh awm vel te chu hnuhma tharlam tak a lo awm thluah a bak ah a hnute hmur te chu a lo kak bawk a a thi a nih tih poh a hmu thei a thin chu a tawt up up a a tah chhuak 𝗹𝗲h insum thinrim hmel atang chuan a na Tak zet a ni tih a hriat theih....kawr chu hak that tir leh in phone call a hmang a a biak duh(msa nu leh pa) a biak zawh chuan a khum bul ah Chuan ngawi reng in a dinga....."Tunge?" a ti chhuak sap a a thaw zui halh bawk.

Tih zawng kha aw bye bye leh phot u

💚💐😘😘😘🎁🎇

🎄🎄Happy christmass vek u

My teacher💜💜💜my student Where stories live. Discover now