K reh em guy's
The teacher fell in love the student_6
Hun a in her danglam ve zela sir bena leh msa inhmangaihna pawh a zualzel a,mi pahnih te chu tumah thenhrang theitu an neilo emaw tih tur hial in khawlai poh an ngam sarh sarh hle bawk..mahse,an NASA hran lo no
Friday a ni a,,,msa chu class ah. Chuan ngawireng in a thu a thil a ngaihtuah a ni,, chutih lai Tak chun remruata te thiannho kha lo lutin msa ahma ah Tak chuan remruata chu athu a,,remruata chuan melh Karin enge an duh a zawt ve saka,remruata chuan nui hak Chung hian a melh kar a''hrep che hian nangmah hi ka duh chu tho teh," tiin a phoh tho lawp a, msa chuan a hlau ngei mai rema chuan ka duh zia che hre reng chungin sir bena mo I lo thlan daih a nge keiai a that vak bikna....??" Tiin msa chu a fawp ta mai a thian te chuan lo nuih in tenawm an tih hmel hle bok chu angte pawh a ni mahna tlar hmasa lam ah an mahni veng thosiin an lo awm hrang daih a......msa chu tal in tang ve sateh mahse,rema'n ngatan mah a lo ngai duh der silo,,a aiin a fawp uar tulh tulh zawk mah a,,msa a pawhin a ning ta deuh nge ni tur a ni a tal lui duh ta bik lova,,remruat a chuan Kai tho lawp in toilet lam a pan pui a a rual in a thian te pohin an zuive zat a,, ...... Bangah Chuan nawrbet sawk in rema Chuan a melh rum hle a,,"ka ta i nih duh loh pon pawilo mahse,vawikhat tal chu vawikhat talll!"ti ram hmarh in a fawp zui leh bawkk dar a ri chiah a one class an skip dawn a nih hmel e......Rema Chuan msa a lu chu a nem hnim a a tihdan ngai bawkin a bj a phut leh ta. Msa a chuan a lo duh tawh biklo nasa rema chu a ning deuh ni tur a ni"a kiai sap a "chutia i duhloh a hnu chu"tiin a kekawr chu a phelh sak ta hmak mai ms a chu a meng phawk teh e""khawngaihin rem khawngaihin ti Suh I theilo I to thei lovang""tia a ngen Chuan rema chu smirk zeuhvin"lungai Suh bawih ka theih ka ring tlat a ni!"a la tih sak duh chauh nia!....msa a beidawng lutuk Chuan tih theih nei hek lo tha ah pawh school pumpuiah poh tha ngah ber leh insual hrat ber tha leh nerd em em insual chu sawi loh a rit chawi tawh a rit ber pawh alu kg 4 tha nei chu an in Khan hleih em a ni!!!.......msa a kawngah Chuan vuanin a mawngno sen chuk mai Tam khal talh ngoveng Tai tek chu e hmuh Chuan a tihtur hrelovin a lo chawl hman leh pek a,,a nui sup a Han dek china a dup tel nitin a hria a,a Han hmer leh chin a,,a mah poh chu a lai leh ringawt tep maii mawi a ti e hle te poh a ni mah na engmah sawi lem lo Chuan a leirohlu phir hmel fahran a a chak tawh hle a ni tih hriat ngawih ngawih lo kawh ding luau chu msa a a Han en tur te te phawt a ngeiawm zet a nuihin"hei i thian thar hi lo lawm ta che!" Tiin a nuih hak a... Msa a chuan a in ring reng emaw a tih laiin vawileh khatah a rawn moan nghalh hak a rema Chuan a ka chu a lo hup sak tlat a necktye chu phelh sakin a ma neckTye poh a phelh ve nghalh a pahnih Chuan belbawm in a ka tuam Nan Chuan a hmansak aa,,,Chuan msa a chu a luhchhuah tan ta!...........🔞⚠️................. Msa a kut pahnih chu a vengthawng lem lo,msa a kawngah Chuan vuanin msa a wmdan a rem leh rem loh pawh a ngaih tuah zo meuhlo msa a chu mawng pauh tarhin a hmai chu bang ah a beithlawp a a kut pahnih Chuan a in nem khalh ve tang tang bawk a muttui chu a luang ngiai a. Na a ti bawk si a awmdan a rem theih bok silo a moan chhuak thei bok silo,a tawng thei bok silo a ka phuarbeh a tang Chuan a riat ve nawk nawk a uhm yhm uhm!!!tih chauh chu a sawitheih awm chhun a ni tawh miau sia le....a ning ta deuh nge a hmuituamna Tye chu a man a phelh a a moan chhuak ta a ring lem lo mahse remruata tan Chuan tuar a hr fat fat hle maii. A aia nasa a a uar hnu poh Chuan a la zo mai thei bok silo....a uar telh telh leh msa a chuan a ngik ring tual tual si,, a chang leh zawite hian"rem rem ka ka duhtawhlo..khawingaihin ....tawp rawh tawp rawh" tih chu a sawi nawn tluk tluk a mahse,rema Chuan msa thilsawi Chuan a la ti phir mah zawk emmawni aw tih tur in a uar sauh sauh a "rem"tih thumal chu a lam nghalh zar zar bawk.....huizzs!a tawpa tawp ah Chuan a tlat ta msa a erawh a tlakna a rei tawh ....a mah leh a mah chua a te chhuah loh Nan a ka a hup a ,,rem a lag Chuan a dick chu phawina chang mai a la hrelo zui a cum te chu msa a chhungah a put lut char char a msa a chu a wmdan ngai ngai Chuan a awma, a nghing dar dar a a nuam tih vang a nilo a nia a moan chhan te kha,,na a tih vang zawk a ni feel ve deuh tho mahse,chutiover in a feel ve lo.......Rema'n a dick a phawi rual Chuan ms a pawh chu a thu hnawk a chauh mai bak ah a kawng chu a kham vek a,, amah lh chu sa pualh ang khan a wm zui bawk nen hreawm a van ti teh reng e aw!!....... "In ha tha rawh"
"/Ms a chu ngawi renga thovin a kwrkilh te chu a kilh mial mial a,rema Chuan a thiam te chu kivin cigger6a Dil a,a tan nghalh zat,,"/ hey last period an la mek a nia"/joe Chuan a lo tia....rema chu nui sap in"/ A nawn Zia kha ka theihnghilh tawh pawh ka ringlo"/a la ti ham ham zui...........///.........
Class ban dar a rik rual Chuan rema te thiam ho Chuan msa a chu an hawsan a,,engmah thil thleng wmlo ang mai Chuan an nui phei nghalh uah uah bawk .......
Chutih laiin dindina'n ms a a lo zawng ve char char a a chhan chu. Last first period atangin a awm tawh loh vang a ni,,nakin deuhvah Chuan toilet atanga a lo chhuak chu a Han hmuh Chuan dindina Chuan rang Tak apan hnaiin "" ms I tha em khaw hetah hian enge I tih char char a!??"
Engmah a nilo dindin ka tha lawm min ngaihtuah Suh"
"I Chiang chiah maw"
"Aw ka ka ka Chiang. Aalawm"
A sawi zo hmanlo a tluk nghalh riai riai a dindina Chuan a lo pawn nghalh vat...."Nilo thil eng emaw Tak chu a awm a lawm!"/tiin a pawm nawlh a chulai chu sir bena Chuan lo hmuin a va pan vat a dindin. Kut ata chu lak sak in a melh kar a,,dindina Chuan mak ti Tak a en kar in sir hnen ah Chuan zah pawh dawn lovin "khatia awm hun pawh a nih loh kha hmanhmawh la damdawiina ah hruai vat rawh "" a ti a
Awi ka ziak peih tawh lo ka hah ka buai si
Nih guy's bye vek u
Chhiarnnuam vek u
🥱😊
YOU ARE READING
My teacher💜💜💜my student
Short StoryThe teacher fell in love the student This story is a short story and my secound story plizzs read my story i don't hope any comment and vote you want then don't want it .....Ok