Oyasuminasai
The teacher fell in love the student_4
Msa a chu a dawh𝗸an bawh chuan a lo muthlu bam a,,sir ben a chuan ngaithei lo hmanlehpek hle...thaw halh in a leh kha bu chhiarlai chu a kut tang khat a chhinchhiah in a khup amsa chu a pan hnai a a zawn a thlen chuan" malsawmdawngzuala " ti deuh thak in msa a chu a tho chiang hle a thian te chuan an lo nuih dar dar a,,,a bula thu thin remruata erawh chuan ngawirengin a lo en thung.
Lunch time a nih rual chuan remruat a chuan msa a chu inhmuh puiah a sawm a a lo e aw ve mai bawk nen an pahnih chuan boys toilet ah an in zui lut a (an toilet hi an school nen hiana in hlat ve deuhva an kar ah chuan thingkung poh awm nual chutiang bawk in hmeichhe toilet pawh..chuvang in toilet hi thil sual tih nan an hmanng tlamg pui)inthiarna ah chuan rema chuana a nam lut rawk rawk a rum elawl a melh in "i au bengchheng a nih vaih chuan tiin a chemte ken ruk chu a phawrh a msa a ban chu lak kan sak ina ban rek ah chuan a tin va va a..ms chuan a hlau leh pek tawh hle.... A hma a a lo tih thin dan tho chuan a dick a mah phulova big chu phawrh chhuak in msa a chuan hlau hmel fe hian a en zuai a, a chil a lem rawk mai !!
"ka tan i awm zel chuan min mamawh hun ah poh ka hre reng zel ang che hrethiam em?" a tih chuan msa chu a bu nghauh nghuah va rema chuan a kawr chu a zen chhova (nidang aiin a duham a nidang ah chuan a dick chauh i in blow tir thin mahse tuntum chu han fawh a han zut kual vel kha a chak tlat a ni...) a ib blow sak hma chuanr a chuan msa a kawng ah chuan a chel a apawt sawk bawk chutah msa a kap ah tak chuan a dick lian vd tawk tak kawh vah mai ding ur ur chuan a kam nghalh ul a a thaw chhuak hak a a ner na bawk ... Rema chuan msa a ringah dawm in a tukhum sam a chul chhova a tam bawk a la dah tir sawk zui! A nghawng vel te chu fawp in a nul sak thuak thuak a hmanhmawh a ngai tih hria in a rang hle...a han nul leh thin a chaang leh msa a maqng te chu hmer kual vel in.luh silovin a han dep vel thin a ning tawh lutuk chu a rum hat hat a msa a hmuiah chuan fawpin msa a ameng kawk a msa a beisei loh tak a nih vang chuan a mak ti chu a khawng vek..rem an duhtawk in a fawp hman "min chhang ve ta che"a lo tih chuan a harh zawk..tichuan na sa vak lo chuan a chhang ve nuap nuap a...an am em em lo... A dick ah tuan thla in an in blow sak ta hmawk hmawk a msa a chuan ka reh kham vek in a bj a rem a lah in dawhthei lo zet chuan a lo dep lut ve bawk a, msa a cu uak awk awk chung chuan a bj mawlh mawlh a. A zei tawh bawk a rem a tan chuan vanram tenau a ni ringawt mai a si leh hlui hlui thin a nui then leh sak sak bawk a msa a chhip sam ah chuan tham in a tlak dawn cuan a man a dep lut zawt zawt a msa a a ngaichang tawh lo msa a phei chu a meng pual raih tawh... a uak uk uk a a mittui a tla zung zung mai .....
A zo ta a ka chhung ah chuan ...nilo a dick chu a lian mai bak ah a sei tel kher nen a hawk da thleng a hawl a vang chuan a cum chu a lem nghalh duak duak a a duh vang a nilo rem an lem tir a duh ve vamg hrim hrim in a phawi duhlo a kap ah chuaana a hmeh bel chawt a lawm msa a chu a thawk a chham dawn vang chuan a tal aih aih a rem a chuan phawiin msa a ka taang chuan a rawn chuak pur pur a msa achuan toilet lam hawiin a lyak nghalh mawlh mawlh maia luah zawh rak thleng chuan rema chuan a lo nghak a..An sulhnu te chu tifaiin an mahnipih an in tih fai hnu chuan rem a chuan a mawng ah chuan beng in "kha tiang khan i duhawm lutuk naupangte"tiin a sam ah a chul sak a pakhat lah a huat tawk a tling leh em em tho.....
....3:00pm
Ban dar a rik rual rual chuan msa a chuan cooler awmna a pan ding nghalh chawt a Rema chu a bialnuin a ko peng a msa a rual a a haw theih loh phah a ni chutia tui ain lai chuan dindin a kha lo lang a "hey" msa a chuan melh chho ha in dindin a chu a phu nasa hle a chhan chu msa a chu a sen vek vang a ni,,"ti nge a i khua a sik a mi?"tiin a pang a han khawihsak chu a lo sa hle a,,dindin a chuan buaipui nghalh in "hlau thawng suh aw i tha mai ang lo kal rawh ka paw haw ang che,,"a tih chuan msa a chuan nuih sap in sir ka in phurh haw tir mai ang,min ngaihtuah suh ka tha a ni mai" tiin a lo chhang a msa an a duh tlat siloh vah chuan an nghak a sir ben a te meeting nei zo office a tang a a lo chhuak chuan a hma zawn a cooler bul a dindin a leh msa lo ding a hmuh chuan a bag chu ak tha in a rang lutuk in apan ding nghah chat a.
Car a an chuan lai chuan sir chuan msa a chu bia in ms a lahin a chhang peih bawk silo an ngawi dun deng a sir ning tawh lutuk chuan khawilai ah emaw hmun fianrial ah tak chuan a hruai kawi a msa a chuan"sir ka peih lo ka haw duh" a lo tinghalh zat a sir chuan. Nuih sap in a pawm nawlh a a thhut na chu tihniam deuhvin. A smirk zeuhva"i sawi hma chu ka haw pui lovang che" a ti a....
Ve mai mai ang
In vai in sunday hman nuam u
YOU ARE READING
My teacher💜💜💜my student
Short StoryThe teacher fell in love the student This story is a short story and my secound story plizzs read my story i don't hope any comment and vote you want then don't want it .....Ok