BÖLÜM 8:Sonunda baş başayız küçük sevgilim

173 19 7
                                    

Öhöm öhöm bu bölüm smut olacak arkadaşlar.Ben smutun başladığı ve bittiği yerde yazacam.

"Günlüğü okuyan çocuğun kim ve ne
için okuduğunu buldunuz mu?" Dedim merdivenlerden inerken.Bir kaç saat odamdan çıkmadığım için beni merak etmişlerdi.

"Felix" dedi Chan.Hepsi aynı anda yanıma geldiler ve sıkıca sardılar.Hyunjin yanımdaydı.

Hepsi kollarımdan ayrılırken Jeongin yüzüme endişeyle bakıyordu.

"İyi misin?" Dedi.Başımı sallayıp Chan'a döndüm.

"Felix.Çocuk günlüğü okuduktan sonra dövdük ya,sana bakmaya gittiğimizde kaçmış.Ama bu bulamayacağımız anlamına gelmiyor tamam mı?" Dedi."Tamam" dedim sadece.

"Biz Hyunjin'le biraz dolaşacaz"  dedim Ve Hyunjin'e baktım.Gülümseyerek bana bakıyordu.

"Tamam,dikkat edin" dedi Chan.Evden çıktık.Yolda yürürken Hyunjin elimi tuttu ve parmaklarımı parmaklarına geçirdi.

"Markete geçelim mi?" Dedi."Olur" dedim.Yolda ki iki çocuk bize gülerek ve aralarında konuşarak bakıyordu.

"Bir sıkıntı mı var?" Dedi Hyunjin ve elimden ayrılıp onların yanına gitti.

Çocuk geri çekilip "Estağfurullah,yok" dedi.Hyunjin göz devirdi ve tekrar elimi tuttu.

"Orospu çocukları" dedi."Yahu siktir etsene şu amipleri." Dedim.

Yol üstündeki ilk markete geçip Çikolata aldık.

Daha sonra da bir parkın bankına oturup çikolataları yedik.

"Çikolata beni kesmedi,seni de yemek istiyorum" dedi Hyunjin.Kahkaha attım.Hyunjin yüzüme eğildi."Ciddiyim" dedi ve dudaklarımızı birleştirdi.Bana daha çok yaklaştığında Vücudum vücuduna değiyordu.

Eve gelmiştik.
Ne kadar iğrenç bir ruh halinde olursam olayım,Hyunjin bugünü güzelleştirmişti.

Bugün sadece Hyunjin kalacaktı yanımda.Diğerleri gitmişti.Akşam yemeyi yemeden direkt olarak yatağa gitmiştim,Hyunjin'in kucağında.

Beni yatağa bırakırken kulağıma fısıldadı.
(Smut girişi)

"Sonunda baş başayız küçük sevgilim"

Üzerime geçti ve dudağını sertçe dudağıma sürttü.Bluzunu bir hamlede çıkarttı.Kaslı olduğunu bilmiyordum...

Benim bluzumuda çıkarttı.Boynumu sertçe emmeye başladı kollarım boynunda dolanmışken.

"Bu gün,bu gece,sadece benim olacaksın" dedi.Eşofmanını ve külotunu benim külotumu çıkarırken çıkarttı.İkimiz,birbirimizin karşısında çıplak kalmıştık.

Erkekliğime sert bir baskı yaptığında inledim.

"Yeni başlıyoruz Lee Felix" dedi ve parmaklarını erkekliğimde gezdirdi.

Yüzünü kavrayarak kendime çektim ve ben öptüm,tekrar.Alt dudağımı ısırdığında unursamadan üst dudağını emdim.

Dudaklarımdan ayrıldı.Çenemden boynuma kadar olan her yeri yavaş yavaş emdi.Göğüslerimde durdu.Yana sağ göğüsüme doğru sürttü vücudumda dilini.

Meme ucuma geldi ve emdi.Daha da aşağıyabindiğinde ne yapacağını anladım...

Erkekliğime geldi.Dudaklarını uzun uzun gezdirdi orada.Tekrar üzerime geldiğinde dudaklarımı emmeye devam etti...

Seeellaaam
Vallaha arkadaşlar benim smutlarım Aslının smutlarının yanında bir hiç bunu bir söylüyüm de jdjsjsbwj




Love Sick Boys-HyunLix Ver.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin