Selam herkeseeeeeeeeğ
Öncelikle finale yaklaştık onu bir söyleyeyim de.
Lütfen bu fic 100 görüntülenmeye ulaşsın.
Bu arada bu fic bittikten sonra aklımda harika YOONMİN(YOONGİ,JİMİN) Fici var.Umarım o da beğenilir.BÖLÜM 17
LEE FELİX
Araba yavaş yavaş gittiğimde başımı diğer tarafa çevirdim.Minho ve Changbin ordaydı.İkisi de üzgündü ama ağlayan tek kişi bendim.Elimde ki eli hissettim.
"Dur ya ağlama hemen." Dedi.
"Evet.Ağlamak yok.Chan tutuklanmayacak görürsünüz"dedi Minho.
Changbin ilerde ki Chan'ın arabasına oturdu.Minho'da arabaya bindi ve bizim geçmemizi bekldedi.Elini bırakmadığım Hyunjin ile arabaya binip başımı omuzuna yasladım.
Araba on dakika boyunca hareket ettikten sonra Minho Ve Jisung'un evine geldik.Jeongin ve Seungmin'de oradaydı.
"Chan?O Nerde?" Dedi Seungmin koşarak yanımıza gelerek.
Bir şey demeden koltuğa oturdum ve iki dizimi göğüslerime kadar çektim."Karakolda.Ama merak etme.Kurtulacak" dediğinde Seungmin eliyle ağızını kapattı.
Jeongin'e baktım.Tepkisizdi.Bir şey mi olmuştu acaba?
Jeongin ona baktığımı görünce oturduğu yerden kalkıp yanıma geldi ve başını omuzuma yasladı.
Jisung'a baktım.Yüzünde ki yaşlarla
Minho'ya sarılıyordu.Changbin ise yerde oturuyordu.
Seungmin odasına gitmişti.
"Ben Seungmin'e bakayım" dedi Jeongin ve oturduğu yerden kalkıp Seungmin'in yanına gitti.
"Tamam hadi toparlanın.Chan güçlü olmanızı isterdi.Kalkın da yemek yapalım" dedi Hyunjin ve Changbin ve Minho ile kalkıp mutfağa gittiler.
Jisung tek kaldığı için yanına gittim ve vücudunu sardım.
"Seni kurtaracak diye dört dönüyordu evde.Sana söylememişti ama o,uzun bir süredir babanı takip ediyordu.Chan gerçekten bizi çok seviyor Felix" dedi ve tekrar ağlamaya başladı.Onunla birlikte ben de ağlamaya başladım ve Tekrar sarıldım.
Jeongin geri geldi."Seungmin uyuyor" dedi ve bir diğer kolumun altına girdi.
"Biliyor musunuz?Changbin'le ayrıldık." Dedi.
"Ne?" Dedim.Jisung tepkisizdi.
"Kavga ettik.Sonra da ayrıldık" dedi.
"Neden kavga ettiniz?" Dedim meraklı bir ses tonuyla.
"Dün cafeye gittik.Bir tane çocuk vardı.Bir kez göz göze gelmiştik.Changbin'de bunu büyütüp kavga çıkarttı." Dedi.
Changbin Jeongin'e bunu daha önce de yapmıştı.
"Merak etme.Biz onunla konuşuruz" dedi Jisung.
"Yemek hazır" dedi Hyunjin normal bir sesle.
Bu kadar kısa bir süre de ancak Makarna yapabilirlerdi ve tahminim doğru çıktı.Makarna yapmışlardı.
"Seungmin'i çağırıp geliyorum" dedim ve mutfağa geçmeden Seungmin'in odasına gittim.
"Seungmin.Hadi gel canım.Yemek hazır" dedim.
"İstemiyorum" dedi.
"Hayır,istiyorsun." Dedim.Asla karşı çıkmazdı çünkü inat konusunda çok kötüydü...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Sick Boys-HyunLix Ver.
Krótkie OpowiadaniaAnksiyetesi olan Felix ve okuldaki cool çocuk Hwang Hyunjin.E anladınız siz...