BÖLÜM 18-FİNAL

136 11 4
                                    

FİNAL

"Artık mutlu olacağız sevgilim"

Yağmur yağıyordu.O kadar şiddetli
yağıyordu ki Jeongin korkup yanıma gelmişti.Hyunjin'de uyumuyordu.Sanırım diğerleri de...

"Korkuyorum" dedi Jeongin.O kadar sıkı sarılmıştı ki vücudum uyuşacaktı.

"Korkma korkma.Sadece yağmur yağıyor." Dedim.Ama o yağmurlardan hep korkuyordu.Şimşeklerden de.

Bugün gün doğmayacak sanıyorduk ama doğdu.Bugün Chan'ın mahkemesi vardı.Heyecandan midem dans ediyordu.

"Hazır mısınız?" Dedi Changbin.Jeongin'le barışmışlardı.

Hepimiz aynı anda"Hazırız" dedik ve ayaklandık.

Arabaya doğru yürürken yine Hyunjin'in elini bırakmıyordum.

Seungmin hiç birimizle konuşmuyordu.Jisung ara sıra bir şeyler söylüyordu ama o da sezsizdi.Jeongin sadece uyuyordu.

Minho ve Changbin güçlü duruyorlardı.Ben ve Hyunjin ise bir şey yapmıyorduk.

Ve sonunda yetişmiştik.Kapıdan içeriye girdiğimiz de ürpermiştim.

"Üşüdün mü?" Dedi hâlâ elini tuttuğum Hyunjin.

"Biraz" dedim.

Bir kapıdan daha içeriye girdiğimiz de asıl salona geldiğimizi anladım.

Chan bizi gördüğü an gözleri doldu.

Sadece gülümseyerek şu her dizide mahkeme şeyleri olur ya oturmak için.Oraya oturduk için.

Hakim deden şey yanında ki insanlarla konuştuktan sonra çekiç gibi olan şeyi masaya vurdu.

"Karar!" Dedi.Hepimiz ayağa kalktık.

"Christopher Bang'ın,iki insanı koruma düşüncesiyle öldürdüğü adamlar zaten suçluydu.Ve bunu varsayarak,Christopher Bang'ın serbest bırakılmasına karar verilmiştir" dedi.

Öyle bir nefes verdim ki sanki daha önce hiç bu kadar rahatlamamıştım.Chan bize döndü.Hiç bir şeyi umursamadan ona doğru koştuk ve sarıldık.Hyunjin'de sarılmıştı.

"Oh be" dedi Jeongin.Hepimiz ayrıldıktan sonra Seungmin ve Chan bakıştı.Chan Seungmin'i kendine çekti ve dudaklarından öptü.

★★

Benim evimdeydik.Hepsine brownie yaptığım için beni dakikalardır övüyorlardı.

"Canım Felix ya" dedi Seungmin.

Bugün yorucu bir gündü.Hem yorucu,hem de stresli.

Herkes evine gittikten sonra yine Hyunjin'le baş başa kalmıştık.

"Kaldık baş başaaa" dedi ve belimden tuttu.Yağmurun altında dans etmeye ne dersin?" Dedi."Oha!Çok iyi olur" dedim ve elini bırakmadan dışarı çıktık.

Yolun tam ortasında,yağmurun tam altında dans ediyorduk.Eli belimi sıkıca sarmış,benim ellerim boynundaydı.Alnını alnıma yaslamıştı.

Daha dün büyük bir şok yaşamışken şimdi eylenmemiz  hoşuma gidiyordu...

"Seni çok seviyorum" dedi.

"Ben de seni seviyorum.Hem de çok çok çok" dedim ve dudağından öptüm.

Dans etmeyi bıraktı ve sıkıca sarıldı.

"Artık mutlu olacağız sevgilim"

Dedi ve yanağıma pamuk gibi yumuşak olan bir öpücük bıraktı.

Love Sick Boys-HyunLix Ver.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin