° Katil °

150 6 11
                                    

.
.
.
.

23 Mayıs, 2004

İlk günün için sabırsızdın. Sabah erken kalktın. Duş aldın. Kahvaltını ettin. Polis üniformanı giydin. (Uzunsa eğer) Saçını topladın. Kendine aynada bir baktın.

"Maşallahım var be."

Kendine bakıp övündükten sonra gözlerin saate kaydı. - Çıksam iyi olacak, diye düşündün.

Polis İstasyonu

Yerini aldın. Selamlamalar verildi.

"Aramıza yeni bir kadın polis katıldı. L/N Y/N. Hoş geldin."

Nazikçe kafanı salladın. Üst bedenini eğdin. Geri kalkıp ellerini arkanda birleştirdin.

Dağıldınız•

Şefin seni kenara çekti.

"Yetenekli biri olduğunu duydum. Sana bir görev vereceğiz. Merak etme, tek başına gitmeyeceksin üslerin seninle olacak.."

Kafanı salladın.

"Kurokawa Izana."

Şefin 'Kurokawa Izana'nın bir fotoğrafını çıkardı.

Şefin 'Kurokawa Izana'nın bir fotoğrafını çıkardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Renkli hayal edin)

"Bu adam. Daha doğrusu çocuk. 15 yaşında, seri katil. Black Dragons'un lideri. Bir çeşit suç çetesi. Kaç kişi olduklarını tam bilmiyoruz. Fakat topladığımız bilgilere göre 300'den fazla olabilirler. Toplanma yerlerini öğrendik."

Genç yaşta hayatlarını harcayan insanlara üzülüyordun. Çünkü aynısını sende yaşadın. Fakat bu sonranın hikâyesi (Bölüm 5).

Kafanı tekrardan salladın.

"Canlı getirmeye çalış. Sen Kurokawa'ya odaklan. Diğer üyeleri biz hallederiz. Üslerini çoktan bilgilendirdim. Eğer başarırsan sana çikolata veririm."

Diyip konuyu şakaya çevirdi, hâlâ ciddiydi tabii. Sen bu şakayı beğenmedin.

"Onu gözetleyeceğiz. Bu durumda sende onların yanında olacaksın. İşi batırma L/N. 2 saat sonra toplanma odasına gel.. Elinden geleni yap."

Eğildin.

"Yapacağım."

Şefin kafa sallayıp uzaklaştı. Dik durdun ve gidişini izledin.

24 Mayıs, 2004

"Beni dinle Y/N. İzle ve sessiz ol."

Dedi üslerinin bir tanesi. Elinde 'Sniper' vardı. Sana ise küçük bir pistol verilmişti. Adam etrafı gözetlemeye başladı. Sende yanında durup etrafa bakıyordun.

Düşmanlar | Izana KurokawaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin