.
.
.
."Siktir."
Dedin. Kurokawa gülümsedi ve üstüne doğru koşmaya başladı. Ona çok da uzak değildin. Silahı hazır etmene zaman yetmedi ve üstüne atladı. Yere düştünüz.
Yerde güreşiyordunuz. O seni yere sabitlemeye ve silahını almaya çalışıyor, sende tepiniyordun. Polis arkadaşın nişan aldı. Sürekli hareket edip pozisyon değiştirdiğiniz için seni vurmaktan korkuyordu.
Kurokawa'nın kafasına silahla vurdun. Ve karnına tekmeler attın. Çocuğa işlemiyordu. Şaşırmıştın. Nasıl şimdiye kadar düşmedi?
Sonunda silahı senden kapmayı başardı. Kalbin yerinden çıkacak gibiydi. İlk görevin başarısız mı olacaktı?
Kurokawa karnına oturdu. Tamamen yere yatıyordun ve kalkamıyordun. Arkasına dönüp diğer polisi vurdu. Hareketsiz kaldın. Polis, kafasından vurulduğu an yere düştü. Kurokawa sana baktı. E/c gözlerinin içine..
Kafana silahı dayadı.
"Son sözlerin?"
Diye sordu.
"...Neden katil olmayı seçtin?"
Gülümsemesi düştü. Seni hemen şimdi vurmak istiyordu.
"Zaten öleceksin.. anlatayım."
Boğazını temizledi.
"Ben evlatlık alınmış biriyim. Abimin tek kardeşiydim.. ama öyle olmadığımı öğrendiğim gün delirdim. Bu, bu kadar büyütülür mü diye soracaksın. Benim için çok önemliydi.. abimin çetesini ölümden geri döndürdüm. Black Dragons. Suçlu oldum. Bana ters yapan herkesi öldürdüm. İnsanlara, para için çalıştım. İnsanlar da benim için. Beni mafyaya istediler ama geri çevirdim."
Kafana silahı dayayarak anlattı. Sen dinledin. Kalbin 143 parçaya bölündü. Gözlerini kapattın.
"Ne yapıyorsun?"
"Vurmayacak mısın beni?"
"Ha.."
Seçim Senin.
🌸
Seni Vurdu.
(Devam et)💮
Seni bağışladı.
(Bölüm 3'e git)
/-🐸-\
Kurokawa gülümsedi.
"Doğru~"
Tetik çekildi. Anlının ortasından vuruldun. Kan yere yayılmaya başladı. Kurokawa'nın üstü ve yüzü kan olmuştu. Telefonunu çıkardı ve birini aradı.
"(--) sokağa gel. İş çıktı. Ölü beden temizlenecek. Bir kaç kişi getir yanında."
Telefonu kapattı. Önce üstünü aradı. Bir şey çıkmadı. Yana çekilip oturdu. Aradığı kişinin gelmesini bekledi.
Geldiler.
"Izanaaa~"
Kurokawa kafasını kaldırdı. Ayağı kalktı.
"Vayy polis mi öldürdün?"
"Her neyse Shion. Yardım et de temizleyelim."
Bedenleri götürdüler. Kan izlerini temizleyebildikleri kadar temizlediler.
Ellerini ensesinde birleştirip mekânlarına geri gittiler.
Son.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşmanlar | Izana Kurokawa
Fanfiction☞ Küfür ☞ Bıçak, Silah vb. ☞ Uyuşturucu madde ☞ Hafif cinsellik ☞ Kendine zarar verme içerir. Karakterler Tokyo Revengers'ın yazarı, Ken Wakui'ye aittir.