Harryho probudil až jeho vlastní chrčivý dech. Tupá bolest mu narážela do spánků, až se mu mlžil zrak. Několikrát pomalu a opatrně, aby nespadl spátky na polštář, zamrkal aby ten tlak zahnal a zaostřil na věci před sebou. Bílé světlo ho v očích pálilo až se mu samovolně zalili slzami, proto je znovu schoval za oponu řas.
"Harry?" protnul ticho sametový a hluboký hlas. "Loui?" Co tu dělá Louis? Vždyť je-! Znovu pomalu otevřel své oči, ale jeho naději usekli ty barvené blonďaté vlasy. Jeho hlava znovu pomalu klesla na nemocniční, zapáchající polštář. "Je dobře, že jsi se probudil." prohlásil Niall, který Harryho znal už od dětství.
Byli přátelé, tedy Harry si to myslel až do doby, kdy vyšel s pravdou ven. Niall byl první, kdo nechal Harryho na holičkách. Ten, kdo odešel první. Ten, kdo zradil první. Proto také nyní Harry nebyl nadšený, když tu blonďatou hlavu musel po letech vidět znovu. Doufal že se nikdy neuvidí, že se jejich cesty nikdy nesetkají.
"Co tady dělám?" zeptal se kudrlinka. Hlava mu pulsovala bolestí a on jen odhadoval, kdy nastane ten moment, kdy vybouchne. Niall si nad tónem, jak Harry tyto slova vyřkl, zamračil a následně si povzdechl. Harryho ten povzdech zarazil. Něco bylo špatně. Překvapivě, když zhaslo Slunce! Niall se posadil na židly vedle Harryho lůžka, ale než stihl cokoliv říct, Harry mu skočil do řeči. Zničeho nic se zorničky jeho očí rozšířili a v hrdle mu vyschlo. Jedno si neuvědomil. "Kde je malá?" vyhrkl a už se zvedal z postele. Prudký pohyb hlavy ho však znovu uzemnil. Niall se smutně usmál a potichu promluvil.
"Oba dva jste v pořádku, nic vám nehrozí a jako každý v této "nemocnici" si ale musíte projít vyšetřením psycholga." Harry si povzdechl. Niall nikdy nepodal celou informaci. "Nialle. Upřímně je mi nějaké vyšetření někde!.. Já chci vědět, kde je malá..." Niall ublíženě skřivil tvář.
"To je právě to. Malá Dianka prošla všemi zdravotnímy vyšetřeními, ale psychicky to nevypadá nejlíp. Objevily se u ní velké deprese a má panickou hrůzu z vody." prohlásil naučeným doktorským hlasem.
Harrymu se zastavil dech. Nejdřív přijde o Louise a nyní skoro i o Malou. Zhluboka se nadechl aby sebral odvahu a chraplavým hlasem se zeptal.
"Mohl bych ji vidět?" Niallova modrá očíčka se rozzářila, když mohl být nějak nápomocný. Harrymu se ty oči líbili. Byli hezky modré, ale né tolik jako Louisovi.
Niallík s úsměvem odhopkal někam pryč, a tak zůstal zcela Harry sám. Sám.. První, a doufal že i poslední, slza se mu vyklouzla zpoza víček. Co tak strašného udělal? Nebil to on kdo podváděl. To Louis. To on hrál proti pravidlům. Přestože byl Kudrlinka na Louise naštvaný, jediné po čem toužil bylo jeho silné paže držící jeho tělo.
"Harry?" uslyšel tichý pisklavě dětský hlas. Niall stál ve dveřích, na ruce blonďatou holčičku. Její modro-zelená očíčka byl podlita slzami a dolní víčka byla fialově zbarvená. Bylo vidět na Niallovi i na ní, že nikam nechtěla. Niall, jako správná chůva, popošel k posteli a posadil ji na bílou látku peřiny. Diana... To jméno se Harrymu zamlouvalo.
~Myslíte, že to vytáhneme na 3komenty a na 6votes?
Co říkáte na Nialla a na mimčo?~
ČTEŠ
Sun doesn't shine || Larry Stylinson (cz)
RandomCo se stane, když osud dva chlapce rozdělí? Co se stane, když se vše najednou pokazí? Jak se Harry zachová, když při evakuování Země se jeho přítel stratí a nasledně před jeho zraky zemře? Jak moc vesmírné dálky od sebe ty dva rozdělí? Co když Malik...