Louis, rudý jako rak, stál u dveří a koukal na to zelenooké ustrašené kotě. Harry o tom, že přišel pozdě věděl, ale netušil že bude potrestán. Rozhodně nečekal, že by měl spát s někým jiným než Zaynem. A ani nedofal, že by se s Louisem aspoň mohl setkat.
Teď, ale nevěděl. Má být rád a nebo se zhroutit? Vždyť si ho Louis nepamatuje a pro něj bude vždy jen štětka. Nic víc.
Louisovi se, ale Harry líbil. Jak by mohl být naštvaný na něco tak sladkého. Poté co vydýchal prvotní vztek, si začal kudrnáče prohlížet a byl mile překvapen. Louis nečekal, že by mu Pán přiřadil hned tak hezkou kurvičku. "Svlíknout!" zavelil a pod ledovou slupkou byl překvapen, jak rychle jeho rozkaz to roztomilé kotě vyplnilo. "Tvé jméno?" nevěděl jak tato slova Harryho zamrzela. Ani jméno si nepamatuje?
"Harry." kníkl a potlačil slzy. Aby se nerozplakal, věnoval pohled Louisově hrudi. Kdysi, když ho Harry po prvé viděl v putice, vypadal strašně. Neměl žádné svaly a jeho pokožka byla mrtvolně bledá, ale teď před ním stál Louis jakého si pamatoval. Svaly, životem záříci oči, žádné pytle pod očima a úsměv. Tedy spíše zlomyslný škleb, v tomto případě.
Harry stál nahý před jeho zrakem a jen jedna jediná látka zakrývala jeho mužství. Louis pomalu přistoupil za Harryho rameno a cestou si vyslékl tryčko.
Harry si automaticky skousl ret při pohledu na Louisovu odhalenou hruď. Tak dlouho se ho nedotkl a nyní potlačoval chuť zavzdychat a na místě ho zlíbat k smrti. Na zádech a boku mohl cítit to teplo sálající z Louisova těla.
Louis na tom byl podobně. Byl odrovnaný z pohledu na ty vypracované svaly pokryté tetováními. Něco uvnitř něho, chtělo aby ihned zjistil jejich důvod. Cítil, jak se jeho čím dál tvrdší erekce tiskne na Harryho krásný zadek. Cítil se jakoby sem patřil. "Ten ret z té hříšné pusinky vyndej, nebo ho nahradím něčím větším." zašeptal nadrženě do Harryho ouška a cítil jak se Harry vzrušeně nadechl a jen tak tak zadržel vzdech. To se však Louisovi nelíbilo a využil Harryho nepozornosti a lehce zuby skousl kůži na jeho krku.
Tentokrát se kudrlinka už nebránil a nechal s hlasitým vzdychem spadnout svou hlavu na brunetovo rameno. Louis přisál své rty trochu hruběji a Harry přirazil boky proti jeho pánvy. Louis slastně přivřel oči, a nasál Harryho opojnou vůni.
Voněl krásně a Louis se nemohl dočkat až se pod ním tento anděl bude svíjet v slastné křeči. Zavzdychal už jen z té představy. Přetočil si mladšího čelem k sobě a dravě mu zaútočil na od kousání oteklé rty. Harryho by to nemělo vzrušovat, ale vzrušovalo.
Harry své dlaně přesunul na Louisovo boky, které naléhavě mačkal. Louis své dlaně přesunul na Harryho hruď a opatrně ho tlačil k postely. Harry to mohl čekat, ale nečekal, a tak vystrašeně vypískl, čímž rozesmál staršího.
Louis byl fascinován, jak může být někdo namakaný jako kulturista a přitom být tak neskutečněssladký. Louis nasedl na Harryho stehna, čímž ho zafixoval aby se nemohl hýbat. Harry zběsile zakňučel, když se starší natáhl k jeho rtům a tím způsobil tlak na jeho etekci. "Copak? Kurvičce se to líbí?" vydechl Louis a Harry nebyl schopný nic říct, jelikož jeho rty okupoval Louisův zkušený jazyk. Rozpolceně vydechl a vyšvihl se do sedu, takže byl přilepený na Louisově hrudi.
Lehce chytl Louise pod stehny a přetočil ho pod sebe. Než vůbec Louis začal protestovat, už měl ruce upevněné v Harryho stisku a pánev zasednutou Harryho pozadím. Arogantně se uchechtl. Líbilo se mu, jak se Harry rychle rozkoukal a převzal iniciativu. Avšak chudák Harry nevěděl jestli se to pánovi líbí, a tak nejistě pokračoval.
Právě se věnoval Louisovo bradavkám, takže nemohl vidět jeho zasněný výraz. Louis se culil do stropu, zornice nepřirozeně rozšířené.
,,Harolde, přestaň provokovat!" ,,Nepřestanu!" a hnědovlasý kudrnáč znovu štípl svou lásku do té tmavé kůže prosvítající přes bílé tričko.
~Už jsem to vymyslela s tim "Louisovo mimčem". Chápejte! Harry a Louis mít dítě nemohou... Proto udělali tu to "chybičku" a Modest (aby zvíšili popularitu 1D) ji nafoukl a udělal z toho skandál. Vsadím se, že až se ten prcek narodí, tak ho ta holka (Brana, Rihanna, Bihana, Briana? You know what I mean..) jakože podstrčí Louisovi no a v tu chvíli bude coming out a Harry ho adoptuje. *CINK*
Optimismus! Lidi!
Ps: R.I.P Zerri...
ČTEŠ
Sun doesn't shine || Larry Stylinson (cz)
RandomCo se stane, když osud dva chlapce rozdělí? Co se stane, když se vše najednou pokazí? Jak se Harry zachová, když při evakuování Země se jeho přítel stratí a nasledně před jeho zraky zemře? Jak moc vesmírné dálky od sebe ty dva rozdělí? Co když Malik...