Now or never?

288 26 3
                                    

Harryho tvář zbělala a on se začal potit. Co nejrychleji se posadil za nejbližší stolek, aby ho Malik neviděl. Dianka se posadila naproti Harrymu a podepřela si hlavu ručičkama.

"Kam se koukáš?" zeptala se pisklavím hláskem. Harry ihned odtrhl od té skupinky oči. Záporně pokroutil hlavou a na znamení, že to nemůže říct si zamknul ústa imaginárním klíčkem. Dianka komicky nakrčila čelo, ale poslechla a už se na nic neptala.

Čišník jim právě přinášel nápoj podobný hrachové polívce než vodě, když se za Harryho zády objevili dvě osoby, které by tu nikdy nečekal. Harry, nic nevědomky zkoumal tu břečku a pro sebe si mumlal něco o "starých dobrých časech".

"Harry?" ozvalo se z lehka za ním. Zelené smaragdy okamžitě přestali zkoumat tu hmotu zvanou ,,nápoj" a vystřelili k nově příchozím narušitelům.

,,Ahoj Harry." ozvalo se.
Blonďák, který tyto slova vypustil z úst se musel velmi přemáhat, aby ze sebe aspoň něco dostal. Stáli tam dva. Barvený blondýn s pomněnkovýma očima, stál ruku v ruce s nakrátko osříhaným brunetem, a oba z páru nyní věnovali plnou pozornost Harrymu. Ten se se zmatkem v očích otočil a poté mu spadla čelist. Niall-ten největší homofob (tedy až po Zaynovi), kterého kdy poznal-je gay?

Harry nevěděl co si myslet. Takže ho Niall opustil kvůli tomu, že byl stejný? No to si snad dělá srandu? Vždyť-kolik nocí kvůli stracenému nejlepšímu příteli proplakal? Tolik slz.

,,No to ne!? Opovaž se mi tu jen tak zdělit, že jsi gay! To nechci slyšet Horane!" všechna krev z Harryho mozku se přesunula do obličeje, což způsobilo, že Harry zrudl jak rajče a nebyl schopen řádně uvažovat. Jeho oči, vrhající blesky, se zaměřili na druhého z páru.

,,No to mě poser! Ty v tom jedeš s Paynem?" ,,Tatí, to slovo se neříká!" zaprotestovala malá Dianka. ,,Ale kuš!" mávl nad tím Harry rukou.

,,Harry, plně chápu jak se cítíš," začal Niall vysvětlovat. ,,ale-" chtěl pokračovat. ,,Nevíš jak se cítim, a nečekej že ti vše hned odpustim. Tebe neopustil nejlepší přítel, kvůli tomu jaký jsi." Harryho barva už opravdu připomínala raka. Harry stál rukama zapřený o stůl, u nohou nejistou Dianku a plival Niallovi do obličeje všechna ta hanlivá slova. ,,Tebe nešikanoval zten kretén Malik. Tobě neumřel přítel přímo před očima!"

Harry vypěnil a vrazil Niallovi facku. Liam ochranitelsky přistoupil před Nialla připraven ho chránit, ale k ničemu se nedostal, protože ho zarazila slova další nově příchozí osoby.

,,Říkal tu někdo ,,kretén Malik"?" zeptal se přeslazeným hlasem nově příchazí. Liam povolil připravenou pěst, ale když uviděl kdo je ten narušitel, napnul snad všechny svaly v těle a posunul Nialla zcela za sebe.

Zaynovu obličeji vládl nepřirozený a pohrdavý škleb. Harryho vztek ihned pominul a vystřídal ho strach. Moc dobře si vzpomínal na ty rvačky, které s Malikem vedli, a také si uvědomoval, že většinu z nich Harry prohrával. Tedy většinu... Hah... Prohrál všechny!

,,Á, pan Payne. Ten co pracuje s blázny. Osobně si myslím, že se k nim velmi dobře hodí. Je jim velmi podobný." chtěl Liama vyprovokovat a povedlo se. Liam napřáhl připravenou pěst, ale Malikova slova ho zarazila. ,,Avšak vždy jeho místo může nahradit někdo jiný. Nebo by se mohla stát taková menší nehoda, kterou by nemusel přežít, kdyby neposlouchal. Takže se radši zklidni Liamku." Prohlásil a Liam paži automaticky spustil podél těla. Možná, protože mu takový hajz za námahu nestojí nebo se jednoduše bál o svůj holý život.

Zayn se však pustil i do ostatních. ,,Kohopak tu máme dál. Ooo! Liamek to táhne s buzíkama? Horanek a Styles. Proč mě nepřekvapuje, že jsi tu sám Haroldku?" věnoval Harrymu ironický úsměv.

,,Že by toho tvého miláčka omrzelo píchat tu tvou přerostlou prdelku? Ani se nedivim. Louis byl vždy přelétavý." Harryho žaludek se svíral z nervozity, která vládla místností. Bál se co od Zayna čekat. Do očí se mu hrnuly slzy, když si uvědomil, že Malik neví o Louisovi smrti.

Zayn věnoval pohled na jedné z goril, konkrétně té tlustější a kývl. Ta se odebrala neznámo kam. Harry uchopil do rukou vystrašenou Dianku a šeptal jí do ouška uklidňující slůvka. Uklidnit potřeboval spíše on, ale uklidnit Harryho dokázal jen Louis a ten zde nebyl.

,,Awww... Ty jsi si přivedl i potěr? Jak roztomilé. Škoda, že není Louisovo. Copak ty jsi ho podváděl? A ještě s ženskou? To bych od tebe nečekal. Vždy jsi působil tak poslušně. Že bych se zmýlil?" znechuceně pohladil Dianku po vláskách. Chudák Dianka hledala záchranu v Harryho rameni, ale ani oddaný otec ji nemohl ochránit před pichlavými slovy, která drtila duši. ,,Nechutné."

"Pane? Kapitáne? Přivedl jsem ho." Harry pohlédl na tu osobu, kterou tlustá gorila přivedla. Jakmile ji spatřil, jeho srdce vynechalo úder, jeho dech se zastavil. Krk jakoby se mu skrabatil a on nemohl polknout, natož dýchat.

Modré, prázdné oči ho propalovali skrz ofinu hnědých vlasů.

,,Louisi?" Harry ho nemohl poznat. Jeho zdravá, opálená pokožka byla ty tam, stejně jako všechna svalová hmota a byla nahrazena bílým průhledným potahem, kterému se ani nedalo říkat kůže. I přes všechny tyto fyzické změny si Harry uvědomoval, že je to jeho Louis, ale jen trošku jiný.

"Maliku, kde je má matka? Kde je Lottie a Fyzzi? Kde jsou Daisy a Pheobe? Kde jsou Doris a Ernest?"

Harryho bodlo u srdce, když jeho jméno nezaznělo, ale byl rád, že jeho polovička žije. Louis se začal vzpínat té gorile, ale marně. Docílil jen toho, že sebou dokázal škubat. Měl však pořád ruce za zády, kde mu je držela ta gorila.

,,Počkat, počkat? Slyšel jsem dobře? Ty jsi vynechal jméno svého miláčka? Tvého přítele?" Dělal překvapeného Zayn a smutně pohlédl na Harryho s Diankou v náruči. ,,To zamrzí."

,,O čem to mluvíš Zayne? Jaký přítel? Žádného nemám a ty to víš! Nedělej tu ze mě vola, jo?! Pusť mě!"

Harrymu se zatmělo před očima.

,,Jaký přítel? Žádného nemám a ty to víš!"

~Haaaaleluja haaaaleluje!

Já vím. Konečně po strašně dloooouhý době. Ale je to tu a delší! První Larry moment a už se posral. Kill me if you want!

Vím jak to bude pokračovat, ale vůbec netušim jak to dostanu na papír.. Teda spíš do mobilu. Ale Larry zase na chvíly nebude.. Přece jenom Zayn je hajzl...

Votes a koment potěší! Love you!

Ps:

První jednodílovka je na mém profilu jako Torture. Je to 13+ možná i 15+ ale mě 15 neni a to jsem tuhle prasárničku psala, takže šup číst pokud máte chuť na úchylárny!

Sun doesn't shine || Larry Stylinson (cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat