Dreamed about you

422 36 8
                                    

Mladý chlapec s vlajícími kudrlinkami na hlavě, běžel po rozkvetlé louce a plakal. Za normálních okolností by se rozplýval nad každou kytičkou a obdivoval by každého motýlka, ale dnes ne. Slzy mu tekly proudem a on toužil jen cítit lidské teplo a lásku. Proto také tady byl.

Doběhl ke kraji louky a pohlédl na osobu, kterou čekal.

Modrooký zvedl zrak od rozpletené květinové koruny a pohlédl na příchozího. Nemusel se ptát, aby zjistil, že je vše špatně. S měkkým pohledem a konejšivým úsměvem, rozpřáhl paže a nechal do nich vklouznout mladšího.

Harrymu se ulevilo, když ucítil kolem sebe svalnaté paže, přesto nemohl zadržet nával slz. Nemohl uvěřit, že jim pohrdá i vlastní otec. Zabořil hlavu hlouběji do milencovy košile a nasál jeho jedinečnou vůni. Uklidňovali ho slova, která mu Louis šeptal do ouška. Pod některými se i začervenal a pousmál. Sám si neuvědomoval, že příliv slz se zmenšil.

Louis věnoval mladšímu něžnou pusinku na čelo, než ho zvedl do sedu a posadil si ho na klín. Poté, tam kam mladšího políbil, posadil věneček z květů, který sám vyrobil.

"Já bych tebou nikdy neopovrhoval!" podíval se na mladšího, ale on mu to v návalu sklamání nevěřil. Sdrce plné lásky, schované pod Louisovými tetováními začalo zběsile bít, když mozek vyslal příkaz mluvit.

"Já bych ti nikdy neřekl, že tě nemiluji." vypadlo z něj. Harry, který si do teď hrál se svými dlaněmi, vzhlédl. Jeho zelenkavé oči se nyní rozzářili ještě víc a znovu se plnily slzamy. "Promiň já! Jsem vůl, měl jsem být radši zticha!" zoufale si prsty zajel do vlasů a zrakem kontroloval mladšího.

Harry seděl a po tvářích se mu řinuli slané kapičky. Proč mu to říká až nyní? Harry by si ušetřil spoustu bolesti. "Když ho miluje, žárlil?

Harry takhle seděl a mokrými tvářemi a uvažoval o jeho příteli a Louisovi. Dali by se tyto dvě věci spojit, a nazývat Louise Harryho přítelem.

"Můj přítel" zahuhlal si potichu. Znělo to krásně. Louis s rukou ve vlasech se snažil zadržet slzy stejně jako Harry. Rozdíl však byl v slzách, Harry už nyní plakal štěstím a Louis se snažil zadržet slzy "protože on neni ženská" a protože chtěl Harryho podpořit a ne mu podkopat život ještě víc.

Harry zvedl jeho těžké ruce a hřbetem ruky si smyl všechny slzy. Očíčka mu nyní hrála životem. "Loui?" oslovil ho tak měkkce, jak to bylo jen možné a modroočko upřel svůj mokrý zrak na to milované koťátko. "Já." začal ikdyž takhle začít rozhodně nechtěl "Proč si mi to nikdy dřív neřekl?"  zmatená očka upřel na jeho svalnatou hruď, aby se nemiusel koukat do těch nádherných očí.

"Nechtěl jsem ti kazit štěstí, Curly. Bál jsem se že bych ti ublížil a to jsem rozhodně nechtěl." ruka s četnými tetovánímy a s velkmi svaly se vymrštila nahoru, když se Harryho oči zalili slzami a tváře mu zrůžověli. Připadal si polochocený, nyní mu srdce svíral jen šťastný pocit. Louisova dlaň lehce nadzvedla Harryho hlavu a z hluboka se mu podíval do těch blyštivých smaragdů. Úsměv mu rozpůlil obličej, když ucítil a následně i uviděl, dlouhé prsty propleteny s jeho.

Harryho ta šťastná euforie pohltila natolik, že dál nemohl. Slzy štěstí mu smáčeli košily, líčka mu zčervenala a oči se rozsvítili. Rozněžněle rozpřáhl ruce, aby svého andílka obejmul, ale minul.

Rukama se rozpřáhl naprázdno a on padal. Žaludek se mu zhoupl strachem a adrenalinem. Padal dál a dál do tmy.

~Hi!
Chtěli by jste víc takových snů?

Jak to uděláme přes prázdniny? Já nemám skoro žádné volno, a když jo tak tam bude špatná Wi-fi?! Zapeklitá toť situace :)...
Takže já přidám co nejvíce dílů do konce prázdnin a pak uvidím. Možná že budou třeba jen dva díly na měsíc, ale o to se je budu snažit víc rozepsat!

Q: Váš tip kolik mi je? Fakt by mě to zajímalo!

Miluju vás za komenty! Za votes! A za PRVNÍ přidání do knihovny čtení! Thanx! A někdy příště! I vuv u al!

Ps: "Tenhle týden jsme psali 6 testů z toho 2 čtvrtletky! Kill me if you can!"

Sun doesn't shine || Larry Stylinson (cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat