7.Juliette

79 13 0
                                    

Am...pai...pai..azi am examenele.Frumos.Ce stie Sonia?Nimic.Din cauza acestui "furt",a stresului,nu am putut face nimic.Ma simt incapabila,simt ca nu pot sa rezolv problema cu matusa mea si Andreea.Fix in dimineata aceea totul a luat o intorsatura groaznica.Nu stiam daca sa plang sau sa ma infurii.Ma simteam tradata.Dar acum,parca am mai multa incredere,ca ele nu au facut asta.Tot ce pot face e sa invat sa biologie si la mate si sa trec peste macar o zi.Una.Doar una.In care totul sa fie perfect.
Trrr..trrr..
-Alo?spun putin trista..
-Sonia?Esti bine?Sunt Lucy..
-Lucy!Oh..umm da sunt bine.Tu ce faci?✌
-Pai..invat pentru examen.Tu ai invatat?
-Nu.Dar incerc acum.Vorbim mai tarziu,pa❤
-Pa,Sonia
***
Sunt in camera mea,incercand sa invat.Incercand,deci va rog...ma simt asa singura…
Cioc!Cioc!
Usa de jos?Oare cine o fi?
Cobor sfioasa si deschid usa.In fata ei se afla o femeie,in jur de 25-27 de ani.Era aratoasa.Avea parul roscat,niste ochi verzi ca smaraldul,era supla,avea forme si era imbracata elegant,spre deosebire de mine,care eram in pijamale.
-Scuzati-mi tinuta,spun frecandu-ma pe ceafa,cu ce va pot ajuta?
-Tu esti Sonia?Nepoata Iolandei?
-D-da..dumneavoastra cine sunteti?
-Sunt Juliette,verisoara matusii tale,si recunosc ca nu ne suportam una pe cealalta prea bine,dar mereu am fost una langa alta.Am venit sa te ajut cu cazul matusii si al prietenei tale.Stiu ceva ce nimeni nu a stiut pana acum.
-Faptul ca eu sunt varcolac si matusa nu e?
-Nu draga mea,rade aceasta.Este un secret indepartat,istoric,al familiei noastre.Este vorba despre...
Va urma...

O fata neobisnuitaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum