Chiar daca acest capitol nu are legatura cu restul capitolelor,eu m-am decis sa il scriu.
Enjoy❤
Dupa cum bine nu v-am spus,eu locuiesc in Argentina.Aici ne petrecem fiecare sarbatoare si o sa citesc cu voce tare un arricol din ziarul de astazi.Chiar daca este 15 iunie si scoala i-a sfarsit,eu tot va spun.Ma rog,adevaratul motiv pentru care va spun este ca astazi am avut o prezentare la scoala despre o sarbatoare si am scriss si bla bla,deci ascultati :)
Stii oare cum isi petrec oamenii Craciunul in Argentina?La fel ca in Romania,aceasta sarbatoare este foarte importanta,fiind asteptata de toti cu mare nerabdare.Doar obiceiurile sunt putin diferite.
1.Om de zapada...din NISIP
Ti-ai imchipuit vreodata sarbatorile de iarna intr-un decor...tropical?In Argentina,de Craciun este foarte cald-sunt 30 de grade Celsius.Asadr,oamenii de aici pot ca de sarbatori sa mearga la plaja si nu la o plimbare cu sania,nici la construit oameno de zapada-poate doar daca il construieste din nisip,pe plaja.Iar bradul(cel mai adesea artificial) este impodobit inca din dara de 8 decembrie,cand intreaga America de Sud sarbatoreste ziua Preasfintei Marii.
Deci asta a fost o parte din proiectul meu pentru ca nu vreau sa ma plictisesc singura.Dar totusi,acum imi aduc aminte de sarbatorile petrecute cu parintii mei si..cu matusa Iolanda.De doua zile nu dau de ea si nici de Andreea,politia nu ne zice nimic si nu ne lasa in sectie asa ca nu stim nimic.Am incercat sa aflam ceva,dar nimic.Ma nelinisteste faptul ca nu stiu nimic si ca imca sunt singura.Am avele vise noapte de noapte,inca nu pit sa cred ce mi s-a inramplat,este totul...ciudat.Nu stiu ce sa zic,ce sa cred..ce sa fac.Imi e dor de mama.Ea a murit intr-un accident cand eram mica(v-am zis).Timp de multi ani,eu nu am stiut ce dar mi-a oferit mama-de la ea am mostenit aceste puteri.
Imi e dor si de tata.El m-a iubit nespus,ca si mama,la fel cum a iubit-o si pe ea.Fata de mine era foarte sensibil,cateodata hiperprotector,insa se straduia sa fie stricr si autoritar(nu ii iesea mereu).Ma invata regulile dure,care ma vor ajuta sa ma descurc in viata.
Iar Iolanda,de care imi e foarte dor.Este sora mamei.Este o persoana cu caracter puternic,dinamica,plina de temperament,care ma iubeste mult,si iubeste sportul.Este profesoara de Kangoo Jump,dar acum...acum nu e aici,si nici nu stiu cand va fi.
Da bine poate a avut putin legatura dar mda...sper ca v-a placuut
CITEȘTI
O fata neobisnuita
Lupi mannariSfarsitul,e abia inceputul. Oare poate Sonia sa o duca pana la capat?