NU POT SA CRED!Am aflat ca Skiller,anul trecut a avut primul ei iubit.O invidiez.
Nu intelegeti gresit.Max nu e primul meu iubit.Am mai fost si cu alti baieti,dar pentru el simt ceva ce n-am mai simtit.Cu ceilalti baieti am stat mai mult pentru ca imi faceau cadouri.Gen,ei erau fustangii(nu ca acum nu sunt) si credeau ca eu nu vad ca se duc la alte fete si imi faceau cadouri ca sa ma fraiereasca sa zic asa.Si,am rupt-o cu toti.Dar cu el e diferit.
Pentru Sky este absolut firesc sa aiba un iubit si zice ca n-ar trebui sa-mi fie teama sa fiu cu cineva.Este minunat si special si atat de firesc incat nu am de ce sa imi fac griji.
Ne-a spus ca primul ei iubit a fost un vecin.Un prieten care a devenit brusc mai mult de atat.A venit de la sine,ca intr-un joc,sa fie impreuna.Si a fost cu atat mai frumos,cu cat a fost complet spontan.
USOR DE ZIS
pentru ea,
acum ca are deja experienta de a fi cu adevarat cu cineva.
Mi-e frica si sa ma gandesc la asta!
Ea zice ca atunci cand va fi sa fie,niciuna dintre grijile astea nu-mi va trece prin minte.Si are dreptate.
☆★☆★☆★
Sonia,esti un dezastru...
Max a incercat sa ma sarute...iar eu am fugit.
LASA!LASA!LASA!
Nu e primul meu sarut,mai ales cu el..dar nu stiu..ce s-a intamplat.
Nu am stiut ce sa fac.Am vazut cum se apropie de mine si am fugit.
Cine stie la ce se gandeste acum?
Probabil crede ca sunt un adevarat dezastru!La ce altceva s-ar putea gandi?Acesta este adevarul!
-Cioc!
-Intra.
Sa nu fie el,sa nu fie el.Pfiu,sunt doar Fran si Sky.
-Esti bine?Ai fugit asa de repede ca abia te-am ajuns,imi spune Fran ingrijorata.
-Sunt bine,Fran.Nu ai de ce sa iti faci griji.
-Da,Sonia.Suntem aici cu tine.Nu te lasam.Dar ce s-a intamplat?De ce nu l-ai sarutat?
-De ce nu l-am sarutat???NU STIU!Mi-a fost teama.Nu ar fi fost primul meu sarut,dar parca nu eram pregatita.Parea ceva foarte real si romantic.Dar nu stiu...ma gandesc la asta incontinuu de cand am ajuns acasa.Sunt o lasa!
-Nu e adevarat!sare Skiller.Esti cea mai ambitioasa si curajoasa persoana pe care o cunosc.
-In niciun caz!Opusul a tot ce ai spus tu Sky,ca ar trebui sa fie natural,usor,spontan?Nu.Pentru mine a fost groaznic.Nu stiu daca Max va mai vrea sa dea ochii cu mine.Sunt o lasa si o fricoasa.
-Nu te mai subestima.Stii bine ca nu e asa!spune Fran.
-Poate...
-Stii ce cred eu?ma intreaba Francesca.
-?
-Ca nu ai vrut sa il saruti.
-Poftim?Dar cum se poate?Eu il iubesc Fran.Dar nu ii pot spune asta,pentru ca nu am destule cuvinte.
-Poate ca...spune Skiller...nu a fost momentul potrivit.
-Si atunci?Cand va fi?Cand voi putea sa ii arat ce simt?Cand?Daca intre timp Max va cauta pe altcineva?
-Sonia,daca te place cu adevarat,te va astepta.
Trebuie sa am incredere in ele,altfel intrebarile acestea nu ma vor lasa sa dorm la noapte si,sincer,simt nevoia sa dorm mai mult ca oricand.Nu vreau sa ma gandesc la nimic!
-Uh..fetelor,e tarziu,iar eu as vrea sa dorm.Puteti ramane aici!Noapte buna❤
-Desigur!Noapte buna!spun amandoua in cor,iar asta e singurul lucru pe care il mai aud,pentru ca somnul ma cuprinde.
★☆★☆★☆★
Vad ca fetele nu s-au trezit.O sa le las sa doarma.Imi i-au jurnalul de pe noptiera si incep sa scriu.
Noaptea trecuta l-am visat pe Max.
In vis,l-am sarutat.A fost frumos,romantic,special.De ce e totul atat de usor in vise?
De ce nu l-am sarutat in viata reala?
-Hmm..neata Sonia,imi spune Francesca somnoroasa.
-Buna dimineata.
-Off,nu mai poate omul sa doarma.Ce matinale sunteti!zise si Skiller pe fundal.
Chicotesc si ii zic:
-E 12:30.
-Oh..da,devreme.
Incepe si ea sa rada si radem toate.
-Haideti jos sa mancam ceva.
-Ok.
◆◇◆
-Doamne Sonia!Faci niste clatite delicioase!imi zice Skiller cu gura plina.
-Multumesc..am reusit sa imj fac singura de cand nu a mai fost matusa Iolanda aici...
-Sonia,nu te intrista.Avem nevoie de zambete pe fata ta,nu de lacrimi.Si am si o idee.Dupa micul dejun,mergem la mall.
-Bun mie imi convine,aproba Skiller.
-Si mie. :)daca vreti,va dau niste haine de la mine ca sa nu le purtati pe cele de ieri.
-Nu,e ok,zic amandoua in cor.
-Cum vreti.
Urc sus si ma indrept spre dulap.Greu de ales.Fiindca afara e cald,imi i-au o rochita pana deasupra genunchilor,alba cu flori.In picioare imi i-au niste sandale joase de un bej deschis,si imi las parul pe spate.Nu a fost chiar atat de greu.
-Sunt gata!
-Sa mergem.
Am luat autobuzul de la statia de langa casa mea si am coborat in centru,unde toate arterele cu trafic intens se intersecteaza cu strazile pe care nu este permis decat accesul pietonal.Cladirile din centru sunt inalte si impozante.Cerul devine limita,iar copacii si florile dispar,in locul lor stralucind firmele luminoase ale magazinelor.Imi era dor de toate aceste magazine pe care le stiu pe derost.Mereu veneam aici cu Andreea...
-Sonia,esti bine?
-Da..desigur,de ce nu as fi?
••°°••°°Bun a venit si caputilul.Sper ca v-a placut.Lyyyyy♡♡♡♡♡♡♡♡Cititi-mi noua carte in colaborare cu Shh-Iy-Is-A-Dream.Se numeste "Curva la prima vedere".❤
CITEȘTI
O fata neobisnuita
Manusia SerigalaSfarsitul,e abia inceputul. Oare poate Sonia sa o duca pana la capat?