Taehyung Jiminle beraber soyunma odasına gitti. Jimin ona kendi kıyafetlerinden vermişti. Beyaz renk Taehyung'u açmıştı. Çok güzel gözüküyordu her zamanki gibi.
Giyindikten sonra Jimin onu idareye götürmüştü,Taehyung işlemlerini hallederken kapının önünde bekliyordu. Taehyung odadan çıktığında Jimin heyecanla sordu:
-Hangi sınıftaymışsın?
Taehyung:
-11/K
Jimin Taehyung'u duyar duymaz gözlerinin içi parlamıştı.
Jimin:
-Aynı sınıftayız Taehyung!
Dedikten sonra Jimin, Taehyung'a sarıldı. Taehyung yine şaşırdı ona yıllardır kimse sarılmamıştı. O anda sadece ellerini Jimin'in sırtına güçlükle koyabilmişti.
Jimin:
-Hadi Taehyung sınıfımıza gidelim.İkili sınıfa geldiğinde Jimin Taehyung'a arkasına oturmasını söyledi.
Taehyung:
-Burası dolu değil mi Jimin?
Jimin kafasını iki yana salladı.
Jimin:
-Hayır Taehyung sınıfta herkes istediği yere oturur ve 3 tane sıra fazlamız var zaten.Zil çalmıştı ve öğrenciler sınıflara girmeye başlamıştı. Sınıfa gelen öğrenciler Taehyung'a değişik değişik bakıyorlardı.
Jimin:
-Sorun yok Taehyung. Bizim sınıf biraz değişiktir. Eski sınıfın da böyle miydi?Taehyung:
Evet benziyordu.Taehyung nefret ediyordu eski sınıfından. Konuşmak bile istemiyordu o konuda. Eski sadece acıydı onun için. Sırf Jimin sordu diye cevap vermişti. O onun tek arkadaşıydı.
Tam o sırada hocaları Bay Jung Hoseok sınıfa girmişti. Bütün sınıf ayağa kalkmıştı.
- Günaydın çocuklar! Oturabilirsiniz.
Herkes oturmuştu. Bay Jung Hoseok konuşmaya devam etti:
-Müdürden sınıfa yeni bir öğrenci geldiğini duydum. Aa sen olmalısın o!Bütün sınıfın bakışları Taehyung'a dönmüştü.
-Tahtaya gelebilir misin?Taehyung yavaşça kalktı ve tahtanın önüne geldi. Herkes hala ona bakıyordu. Açıkçası Taehyung rahatsız olmuştu.
-Merhaba yeni öğrenci. Ben Kimya Öğretmeniniz Jung Hoseok ve aynı zamanda sınıf öğretmeniniz.Kendini tanıtabilir misin?Taehyung:
-Adım Taehyung. Bu okula nakil oldum taşınmam sebebiyle. Umarım iyi anlaşırız.Taehyung bunları derken kafasını kaldırmamış hep yere bakmıştı. Bakışlar sustuğu zaman bile hala üzerindeydi.
Bay Jung Hoseok:
-Tamam Taehyung tanıştığıma memnun oldum. Yerine oturabilirsin.Taehyung yerine doğru geçerken sınıfın kapısı çalmıştı ve içeri onu düşüren çocuk gelmişti.
Bay Jung Hoseok:
- Jungkook derse geç kalmamalısın bu artık kaçıncı oldu dikkat et biraz!Taehyung adını öğrenmişti artık "Jungkook" ama bir tuhaflık vardı Jungkook'un sabahki siniri kaybolmuş
ve gülümsüyordu.Jungkook:
-Tamam hocam bir daha olmayacak.Bütün sınıf gülmeye başladı.
Jimin bana bakarak:
-O her seferinde böyle der o yüzden gülüyorlar.Bay Jung Hoseok:
-Heyy tamam derse başlayalım. Jimin sen Taehyung'u sınıf grubuna eklersin.Jimin:
-Tamamdır hocam ben hallederim.TAEHYUNG:
Teneffüste Jimin numaramı istedi ve beni sınıf grubu ve kendi aralarında olan öğrenci grubuna ekledi.
11-K adlı gruba *** numara tarafından eklendiniz.
Pied Piper adlı gruba *** numara tarafından eklendiniz.
*** numarası Jimin🐥 olarak kaydedildi.Merhaba bugünün bölümü geldi. Umarım güzel yazmışımdır. Keyifli okumalar 💜💜 Oy verirseniz sevinirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BADA 바다-Taekook
Fanfiction"Bir dilek hakkım daha olsaydı ben yine seni dilerdim Jungkook."