Ertesi gün Taehyung derse 2dk kala yetişmişti. Sınıfa girdiğinde Yoongi ve Jimin'in yan yana oturduğunu gördü. Taehyung'u gören Yoongi "Taehyung gel istersen sen otur buraya" dedi ayağa kalkacağı sırada Taehyung "Hayır gerek yok beraber oturun" dedi ve iki eliyle Jimin'in yanaklarını sıktı. Taehyung nereye oturacaktı çok güzel bir soruydu çünkü her yer doluydu. Tek bir yer boştu "Jungkook'un yanı"
Taehyung:
-Oturabilir miyim?Jungkook:
-TabiiJungkook yeşil bir sweat giymişti altında da siyah kargo pantolon vardı kulağındaki küpeler ve dudağındaki piercing. Kısaca harika görünüyordu.
Ve kokusu... Vanilya kokuyordu. Jungkook çantasından kitaplarını çıkarırken Taehyung onu izliyordu. Jungkook kafasını kaldırınca göz göze geldiler. Taehyung hemen gözlerini kaçırdı. Ama etkilenmişti........................
Dersteyken Jungkook refleksle kollarını sıvadı.
Taehyung Jungkook'un kolundaki morlukları görmüştü. Kafasında şimşekler çakan Jungkook kollarını geri indirdi ve tekrar göz göze geldiler. Bu sefer gözlerini kaçıran Jungkook'tu. Taehyung'un aklında sorular vardı dövülmüş müydü yoksa kavga mı etmişti?
Teneffüste Jungkook kaçarcasına sınıftan çıktı. Taehyung soracaktı cesaretini toplayıp peşinden gitmek için ayağa kalktı sınıftan çıkacakken Jimin seslendi:
-Nereye gidiyorsun Tae?Taehyung:
-Geleceğim hemen JiminJungkook boş olan müzik odasına girmişti. Bunu gören Taehyung adımlarını hızlandırdı. Kapıyı açtı. Piyanonun önüne oturmuş Jungkook'u gördü o ağlıyordu. Kapı açılınca Jungkook gözünü alan ışığa kafasını kaldırdı. Taehyung yanına oturdu hiç soru sormadı ve onu izledi. Kendini görüyordu geçmiş hallerini.
Taehyung, Jungkook'u sarıldı. Sınıfta çok güçlü görünen ve öyle bir izlenim bırakan Jungkook ağlıyordu. Tuhaftı. Güçlü görünen birinin ağlaması. Taehyung hep güçsüzdü ağlasa da sorun değildi. Hala sarılmaya devam eden Taehyung, Jungkook'un vanilya kokusunu içine çekiyordu. Gerçekten farklıydı. Şu an huzurluydu Taehyung. Hiç olmadığı kadar. O sessizliği Jungkook'un sesi bozmuştu.Jungkook:
-Sorsana Taehyung herkes gibi, neden ağlıyorsun diye.Taehyung cevap vermemişti. Çünkü o da nefret ediyordu bu sorudan. Jungkook'un da nefret ettiğini anlamıştı.
Taehyung :
-Hayır sormayacağım veya her şey geçecek demeyeceğim.Jungkook o an anlamıştı onun diğerleri gibi olmadığını.
Jungkook :
-Gerçekten özür dilerim TaehyungTaehyung :
-Ben de özür dilerim. Sana mesajda sert çıkıştığım için.Taehyung,elinin tersiyle Jungkook'un gözyaşlarını sildi.
Taehyung :
-Neler olduğunu anlatmak istediğin zaman anlatabilirsin Jungkookİkilinin müzik odasından çıktığını gören kızlar Taehyung'a sert bir şekilde bakıyorlardı.Çünkü hepsi Jungkook aşığıydı. Taehyung bunu ilk hafta anlamıştı. Bu kızlar arasında aynı sınıfta olduğu Wendy de vardı. Hemen yanlarına geldi.
Wendy:
-İyi misin Jungkook bitkin gözüküyorsunBir yandan da sinirli gözleriyle Taehyung'a bakıyordu. Taehyung rahatsız olduğu bakışlardan kaçmak amacıyla yanlarından ayrıldı.
Jungkook:
-İyiyim Wendy sen nasılsın?Wendy:
-Ben de İyiyim Jungkook. Dün neler oldu biliyor musun?Jungkook:
-Nereden bileyim Wendy. Şu an işim var başka bir zamanda anlatırsın.Jungkook Wendy'nin yanından ayrılmıştı. Sınıfa girdiğinde Taehyung'un yerinde oturduğunu gördü. Yanında Jimin vardı. Jungkook da yerine oturdu.
Jimin:
-İşte Taehyung. Hep Jungkook sayesinde o olmasaydı utangaç kedimle aramızı yapamayacaktım.Jungkook:
-Ne yaptın Jimin? Ben sana söyledikten sonra.Jimin:
-Notları vermeye evine gittim orada konuştuk ve sevgili olduk.Jungkook:
-Sadece konuştuğunuza emin misin Jimin?Jimin:
-Ne olabilir ki başka?
En fazla oturamamışımdır😉|Jungkook:
-Hmm ne olabilir ki başkaJimin:
-Ben kedimin yanına gidiyorum dirty mind Jungkook.Jimin Yoongi'nin yanına gitti.
Jungkook :
-Ben Yoongi ve Jimin'i tanıyorsam bu konuşmakla kalmamıştır da neyse.Taehyung gülmeye başladı buna şaşıran Jungkook o gülünce da güldü. Taehyung gülüyordu bu an kaçamazdı
Jungkook:
-Şaka yapmıyorum cidden Taehyung bunlar bir şeyler karıştırmışlar. Jimin yanımızdan kaçtığında göre.Taehyung:
-Bence deİkili gülmeye devam ettiler.
..........................
Jungkook'un lavaboya gitmesini fırsat bilen Wendy, Taehyung'u kantine çağırdı.
Wendy:
-Çok ciddiyim Taehyung. Jungkook'dan uzak duracaksın.Taehyung:
-Bunu niye yapacakmışım Wendy?Wendy:
-Sonuçlarına sen katlanırsın Taehyung. Eninde sonunda ben Jungkook ile olacağım.Taehyung:
-Peki ol öyleyse Wendy seni durduran yok.Taehyung masadan kalktı. Cidden açıkça tehtid ediyordu onu. Jungkook onun arkadaşıydı ama sırf inadına sevgili olmak istedi Jungkook ile. Sinirlenmişti çünkü.
....................
Taehyung yorulmuştu eve gider gitmez duşa girdi o güzel kahverengi saçlarını kuruttu. Üzerine bol mavi uzun kollu bir t shirt bacağına pijamasının altını giymişti. Yatağına yattı telefonuna baktı. Bilmediği bir numaradan mesaj gelmişti.
+90 444 66 22
-Bugün Wendy seni uyarmış ve onu dikkate almamışsın Taehyung.
Ben Bogum Taehyung. Sen onu üzersen ben de seni üzerim buna şüphen olmasın.Taehyung:
-Beni tehtid ederek konuşamazsınız
Bogum. Ayrıca sen beni üzemezsin+90 444 66 22
-Emin misin Taehyung.
Yakında eski okulundaki gibi
her gün ağlayacaksın.(✔️✔️Görüldü)
-----------------------------------------------------------
Selam yeni bölümümüz geldi. İdolleri kötülemiyorum rastgele seçtim. Hepsinin harika olduğunu biliyorum.
Umarım beğenirsiniz. Sonraki bölümde görüşelim 😉🤩🧚🏻♀️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BADA 바다-Taekook
Fanfiction"Bir dilek hakkım daha olsaydı ben yine seni dilerdim Jungkook."