Take Two

23 5 4
                                    

-Bugün okul çıkışı bir yerlere gidelim mi?

Yanımda oturan Jungkook'un içinde galaksi barındıran güzel gözlerinin içine baktım. 2 haftanın sonunda okula gelebilmişti. Bu süreçte gerçekten onun önemini anlamıştım. Onun yanında kendimdim ve rahattım. Öyle hissediyordum.

Kafamı olumlu yönde aşağı yukarı salladım. Gidecektim. Gidecektik.

Bogum beni tehtid etmekten yorulmamıştı. Ben ona ne yapmıştım ki. Sürekli tehtid ediyordu. Başta çok umursuyordum ama artık alıştım.

Bu durumdan Jungkook'a bahsetmemiştim. Gerek yoktu. Gereksizdi o bizim için. Daha güzel şeyler konuşabilirdik.

Sınıfa gelen Wendy tahtaya "Herkes konferans salonuna inecek sunum yapılacak." yazmıştı.

Beraber inmiştik...

Sağ tarafımda Jungkook, solumda Jimin onun yanında da Yoongi oturuyordu.

Jimin:
-Ne hakkında ki acaba?

Yoongi:
-Bilmiyorum ondan bahsetmediler.

Işıklar kapandı. Sahneye Bogum çıkıyordu.

Jimin:
-Bogum ne alaka ya!

Bogum:
-Değerli arkadaşlarım, müdürümüzden izin alıp bugün burada sizleri topladım. Size bu günlerde çok olan "Zorbalık" konusu hakkında sunum yapmak istiyorum.

Yoongi:
-Cidden zorba olan biri mi sunum yapacak?  Daha geçen yapıyordu.

Jungkook:
-Değişmeye karar verdi herhalde. Yaptığını yanlış olduğunu anlamış olmalı.

Bogum:
-İzninizle başlıyorum...
Okullarda yapılan zorbalık çeşitlerini sizlere göstereceğim.

Jimin:
-Gösterecek mi cidden?! Yaparken video çekmiş herhalde.

Bogum:
-Arkadaşlar, ilk görselimizle başlıyoruz. Görüldüğü gibi tuvalete kitlenmiş biri ve kitlemeden önce kafasından aşağı su dökülmüş. Bakın nasıl da ağlıyor şimdi gelecek görsel.

Lanet olsun bu pislik herife ağlıyordum yüzüm gözükecekti şimdi olamaz ne diyeceğim ben durdursun lütfen....

Jungkook:
-İyi misin Taehyung?

Size biri bu durumdayken soru sorsa hem de soru "İyi misin?" ise soran da Jungkook ise daha fazla ağlayabilirsiniz. Nasıl da güzel bakıyor....
Şükürler olsun ki videoda yüzüm gözükmemişti çünkü arkam dönüktü.

Jimin:
-Aa ne oldu Tae?

Bogum :
-Evet arkadaşlar sonraki görsele ve videoya geçelim. Şimdi göreceğiniz videoda yapılan zorbalık okul içi değil okul bahçesi zorbalığı.
İlk başta fena halde dövülüp sonra üzerinde sigara söndürülen biri.
Çok kötü değil mi?
Kim bilir ne kadar üzülmüştür...
Videoya geçelim...

Video başlamıştı. Artık daha sesli ağlıyordum. Jimin, Jungkook tabii ne olduğunu anlamamışlar, yüzüme bakıyorlardı. Lanet olsun.

Bogum:
-Bağırışlarını görebiliyor musunuz arkadaşlar? Ne kadar acı verici değil mi?


Lanet olsun yüzüm gözükmüştü.
Kan içinde olsa bile.....

Jungkook:
-Taehyung..! Bu...!  Sen..

BADA 바다-TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin