Igaz vallomás. Cickány.

51 4 0
                                    

Reggel Zsombor elkezdett készülődni haza, ugyanis fontos nap a mai. Ma megy el élete legelső kisállatáért, pontosabban ment volna egy pár hetes kiskutyáért. Egy törpetacskó. A nevét már rég eldöntötte Attila-cickány.
Nem tudja, hogy honnan jutott eszébe, de csak simán cickány. Lehet, hogy jobb nevet érdemelne szegény kisállat, dehát részegen fogadott a híres Jónás Attilával, hogy legyen cickány a neve. És a fogadás az ígéret, az ígéretet meg nem illik megszegni, igaz?
Gio azt mondta neki, hogy vele lessz. Na most hol van? Biztos csajozik valahol...

-kész vagy, Zsoma?

-igen. Kösz, hogy itt maradhattam.

-nincs mit, majd máskor is lehetne ilyen Peti-Zsoma nap.

-remélem lessz is még. Ha majd lessz kedved átjöhetsz megnézni Cickányt.

-ki az a Cickány?
Nevette el magát.

-az lessz a tacsim neve.

-most komolyan cickány lessz a neve?
Mondta komolyabb fejjel, de még mindig mosolyogva.

-igen, ígéretet tettem Ati-nak...

-ügyes vagy. Egyébként ma nem jó. Barni elhívott vacsizni.
Majd egy kicsit huncutabb mosolyt vett a szájára.

-szuper baráti vacsora?

-az.

-akkor sok sikert

-kösz, na csáo.

-hello.

Majd a göndör gyorsan megindult lefelé.
Arra a döntésre jutott, hogy lehet, hogy elmegy a növéréhez, úgy is régen találkozott vele. De ezt azonnal elvetette, mert jön a kiskutya, és őt nem hagyhatja egyedül. És mennyi az esély arra, hogy pont most hívja az anyja? Gyakorlatilag semennyi, de még is megtörtént. Kicsit habozva, de felvette a telefont.

-Szia Zsoma!

-szia anya...

-miujság van?
Egyáltalán nem tűnik mérgesnek. Már több mint 2 éve nem beszeltek.

-semmi, összevesztem Giorgio-val, az egyik banda taggal...

-na, mi történt?
És csak a nővére hangját hallotta.
-ott van a Zsoma?
-igen. Felelt mosolyogva az anyjuk.
-szia Zsomaa! Köszönt neki a szeretett nővére.

-hát te?

-csak lejöttem anyuhoz. Neked nincs kedved egy kicsit lejönni?

-igen Zsoma, lenne egy kis megbeszélni valónk, de nincs baj, tök jó dolog.

-rendben. De ma?

-igen, ha lehet akkor gyere.

-rendi. De most leteszem, ha nem baj. Épp megyek hazafelé.

-oké, akkor várunk!

-jajj várj! Nekem nem biztos, hogy jó.

-miért?

-ma hozom haza cickányt.

-az ki a fasz?
Nevetett bele a nő a telefonba.

-az új kiskutyám, tacskó. Fogadtam Atival, hogy cickány lessz a neve. És az ígéret, szóval cickány lett a neve.

-háth az nagyon jó név. Szegény állat. De most nem ez a lényeg. Akkor nem jössz?

-nem hiszem. Még csak pár hetes a kisállat, nem hagyhatom egyedül.

-értem. Akkor majd máskor...

-de várj, lehet le tudom beszélni a mostani gazdájával, hogy később mennyek el érte.

Az igazi csoda...(Gio x Zsoma ff.)BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now