-na akkor mesélj egy kicsit, Zsoma.-háth... nagyon összenőttünk, és csókólóztunk is...és utána le akarta venni a pólóm, de nem engedtem neki. Aztán egyre erőszakosabb lett, és tegnap elött elegem lett belőle, ezért leléptem. Utána Peti-nél aludtam, és most itt vagyok.
-elég tömör változat, de téged szeret Giorgio?
-nem tudom... az elején azt mondta, hogy igen, de utána már nem annyira, és...és Ja.
-háth rendben. Te szereted?
És betorpant Zsoma édesanyja.
-ti ebből ki akartok hagyni engem?
Majd 3 borospohárral és egy üveg borral lepattant a két gyermeke mellé.-eddig hallottam mindent, és én nagyon szeretlek, Zsombor. Bármi is rörténjen, én mindig itt leszek és számíthatsz rám, rendi?
-rendi.
-na, akkor te most szereted?
-én...nem tudom..igen, de méreteket zuhant a szememben. Nagyon-nagyon fájt, amiket csinált, pedig semmi rosszat sem mondott. Csak erőszakos volt egy kicsit, dehát a családban voltak nála veszekedések, és lehet azért, nem tudom...
-de Zsoma, ha le vette volna a pólódat, akkor mi van?!
-én is akartam, anya! Csak féltem tőle...
Kezdett el zokogni az anyja kezeben.-rendben, semmi baj. Majd próbálj meg vele beszélni.
-biztos, hogy nem! Majd ha annyira hiányzom neki, akkor majd megküzd értem! Én kérjek bocsánatot azért, mert ő bántott?
-ez a beszéd! Még mindig ugyan olyan erős vagy, mint régen. Csak önbizalom kell!
-kösz... de anya?
-igen?
-azt mondtad, hogy akarsz valamit mondani, vagy valamiről beszélni, nem?
-Ja...igen. Szóval..van egy új párom. András a neve. Ő is zenél, és holnap jön hozzánk, szóval...
-mutatkozzunk be, beszélgessünk stb?
-igen. De szerintem bírni fogod. De csak neked kell bemutatkozni, Réka már találkozott vele.
-igen, tényleg nagyon jó fej, és még zenél is!
-Ja, igen. Hangmérnök koncerteken(szerintem ilyen nem is létezik, de mind1 xdd), dobol, gitározik. Szerintem szeretni fogod.
-akkor csak jó ember.
A nő csak felnevetett, majd a gyermekeire nézett.-de most mind a ketten a bulizós korban vagytok, szóval leszögeznék pár szabályt!
1: semmi füvezés meg ilyen olyan drogok!
2: ha lehet, akkor ne nálam szexeljetek, vagy ne hangosan.
Itt mindannyian felnevettek. Az anyjuk egy nagyon jó fej nő volt. Poénos.
3: ha valami lelki bántódásotok van, nem a barátoknak, vagy szerelmeknek, hanem NEKEM szóljatok!
4: nem szeretnék rendőrrel beszélni, hogy mondjuk bent van a lányom vagy a fiam kapitányságon!
5: ne feküdjetek le egyszerre több emberrel, kérlek! Vagy ne csaljátok meg a párotokat, ha van.
6: és ha valami baj van, követnek az utcán, stb akkor a rendőrt és nem valami barátot! Értve vagyok?-igen.
-persze.
-rendben. Akkor nemsokára alvás!
-oké.
Majd kiment a szobából.
-na Zsoma, én is megyek aludni. Jóéjt!