Yaklaşık yarım saat sonra Diana'yı Friday aracılığıyla yemeğe çağıran Yenilmezler, gelmesini bekliyordu.Onu bir hücreye atmalılardı belki de..
Nick'in de olduğu kısa bir toplantıdan sonra. Önce 'Güçlerinin kontrolünü sağlamalı sonrada barış için kullanmalıyız.' Gibi bir karar veren Nick ardından 'Tabi isterse." Demişti.
Diana'ya pek de seçenek sunulmamıştı aslında.
Ya Avenger ol ya da.... ya da ne?
Ya da aptal bir deney faresi ol.
Asansör sesi ile o tarafa bakan Yenilmezler Diana'yı gördü.
"Hey!" Dedi. "benle ne yapacağınıza karar verdiniz mi bakalım."
Ardından tek boş yer olan Tony'nin yanında ki sandalyeye oturdu.
"Önce yemeğini ye. Sonra konuşuruz." Diyen sarışın adama göz devirip çatalını peynire batırdı.
Herkesin sessizce yemeğini yemesinden sıkılırken, kızıl saçlı kadının üzerindeki ceketi fazlasıyla beğenen Diana "Ceketi nerden aldın linkini atsana." Dedi pek de büyük olmayan bir ciddiyetle.
Kızıl kadın hafif şaşırsada tebessüm etti. "Louis Vuitton'dan almıştım sanırım " Diana kafasını onaylar anlamda salladı. "Chanel'da da güzel şeyler var aslında." Nat gülümserken. Diğer Yenilmezler bir anda bu konuyu nasıl açtıkları hakkında düşünüyordu.Yemeklerini yiyen ekip ve Diana koltukta oturuyorlardı.
"Diana" diye söze başladı Rogers "Avenger olmak ister misin?" Diana alayla gülümsedi. "Kahramancılık demek... Onlarca kişiyi öldürdükten sonra halkın buna pek sıcak bakacağını sanmıyorum." Tony kafasını olumsuz anlamda salladı. "Bilerek yapmadığını anlatacağız. Zamanla seni seviceklerdir." Diana parmakları ile oynarken 'ki bunu stresli olduğu zamanlarda yapardı.' Konuştu
"Önemi yok. Hem Yenilmez olmak istediğimi sanmıyorum."
"Eğer yenilmez olmazsan shield da gözlem altında kalmalısın." dedi Steve
Diana elini çenesinin altına koyarken düşünür gibi yaptı. "Ben istemediğim sürece birşey yapamazsınız zaten" dedikten sonra ayaklandı. Diğer yenilmezler ne yapacağını bilmediği için tetikte beklerken Diana tekrar konuştu.
"Biraz zaman verin düşüneceğim. Kahraman olma işi.. Dünyayı kurtarmak falan eğlenceli gibi." Bunun üzerine Tony de ayağa kalktı. "Bakın güzel bayan, bu bir oyun değil hızlı düşün. Tek seçeneğin bu yoksa bir deney faresi mi olmak isterdin?." Diana kafasını 'anladım' anlamında salladı ve dudaklarını araladı. "Diğer seçenek buydu demek. Anlamıştım aslında.. Herneyse şimdi evime gideceğim yapıcak işlerim var."
Steve Rogers'da ayaklanırken. "Kararını burda vermelisin eve gidemezsin." Dedi. Diana alayla güldü. "1-2 güne gelirim görüşürüz." Derken lacivert chakrası etrafında dolaşıyordu.
Ardından asansöre bindi ve şoförü ile evinin yolunu tuttu.Bir bakıma tehdit edilen yenilmezler. Kızın arkasından sadece bakabilmişti. Bu sırada Nat alayla güldü. "Bu kızı sevdim." Diğerleri göz devirirken Clint "Az önce tehdit mi edildik?" Diye sormuştu.
♤
♧ey ahali naber
Baya zamn oldu sanırım herneyse
Bir natasha kurgusu istermiydiniz?
Profilimde var baş karakterimiz bir erkek okumak isterseniz lutfen buyurunVe yorum atiniz lütfen
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÜZAYEDE
Hayran Kurgu"Benimle yarışamazsınız güzel bayan" dedi Müzayede salonundan sesler yükseliyordu, teklif veren sadece iki kişi vardı Tony ve Diana. Tony yine teklif verdi "2 milyon dolar" Diana yanındaki adama baktı. "Üzgünüm bayım ama bu arabayı alıcağım" Tony g...