merhaba 3.bölüm yazacakmışım ilham perileri geldi neyse sağlığınız için kitap okuyun saygılar.🗿🧭
* * * * * * * * * *
Her zaman ki gibi kahvaltımı yapıp evden çıktım.Servise bindim ve kursa gitmek üzüre yola çıktım. Geldiğimde Atalay hariç ekip tamamdı. Şimdi bu oksijen israfını bekleyeceğimi bile bile yanlarına gittim.
"Sa"dedi Yağız
"As oğlum, sana öğretmediler mi sa Asel, nasılsın? demeyi" dedim
"Sana da oğlum dememeyi öğretememişler" dedi kendini beğenmiş bir tavırla.
"Tamam kızım "dedim alaylı tavırla.
Gökçe yanıma gelerek.
"Günaydınnnnnnn" dedi. Neydi bu enerji ya da ben mi böyle olamıyorum sabah sabah.
"Güno" dedim üşengeç bir tavırla. Çok konuşmaya bile üşeniyorum siz düşünün.
"Günaydın bal" dedi ne diyo bu varoş, bal derken.
"İncirin kabuğundan sızan tatlı mıyım ben oğlum?" dedim.
"İncir ne alaka kızım. Asel isminin anlamı 'bal' "dedi
"Gerçekten bu kadar işsiz misin?" dedim
"Çok işçiyim"dedi. Hahah ,evet kahkaha atılacak sözdü gerçekten .Sonra Atalay'ın geldiğini gördüm.
"Oksijen israfı gelmişş oooooooooo"dedim alaycı tavırla
"Ben? Ben mi? Yağız sana diyo"dedi Atalay.
"Ben israf mıyım Atalay?"dedi Yağız.
"O zaman Gökçe'ye demiştir"dedi Atalay.
"Ben oksijen miyim Atalay?"dedi Gökçe.Bunlar mı aptaldı yoksa ben mi fazla zekiydim? galiba 2. olandı.
"Neyse gelin çıkalım bodrumdan"dedi Atlas bu çocuk bunlar kadar aptal olmasa da bu da ismimi araştıracak kadar aptaldı. O yüzden en zeki bendim.
Tam çıkacaktık ki kapının açılmadığını fark ettim.
"Bu kapı niye açılmıyo oğlum "dedim.Yağız'a bakarak.
"Ne biliyim kızım güçsüzsün ya o yüzden açamıyorsundur."dedi burnu kalkık.
"Açarsan gazoz alacağım sana "dedim gaza gelmesi için.
"O zaman gazozu hazırla"dedi. Ve kapıyla can çekiştiğini,sessizce Atlas'ın kulağına 'ittirsene oğlum' dediğini işittim.
Gökçe'de Atalay'ı kapıya yardımı dokunsun diye kapının karşısına savurmuştu ve Atalay böyle bir şey beklemediği için yere kapaklanmıştı.
"oooooooooooo"dedi Atlas Gökçe'ye
"Of olaya gell!"Dedi Yağız.
"çok konuşacağına git kapıyla ilgilen sen tereyağ "dedim.
"ne dedin sen?"dedi Yağız.
"Tere-Yağız, oğlum anla artık alışacaksınız bana"dedim iştahla
Atalay yattığı yerden gülüyordu. Ama gülerken Atlas'a fiziksel şiddet uyguluyordu.Atlas'a vurarak gülüyordu.
"Asel,gel,kapıyı açmaya zorlayalım."dedi Gökçe.
Kapıyı 5 kişi ittiriyorduk ve açılmıyordu.
"Nolmuş buna? naptınız oğlum siz?"dedim.
"Nolmuş Allah aşkına sen geldin bozuldu "dedi Yağız.
"+1"dedi Atlas. Anlaşılan oda kısaltma kullanıyordu.
Ve Gökçe'nin hiç konuşmadığını fark ettim bir yere odaklanıp duruyordu. Sporun başlamasına da 9 dakika kalmıştı.
"Gökçe, noldu?"dedim
"..." ses yoktu.
"Gökçe?" Ses Atlas'a aitti.
"Noldu Gökçe?" Yağız'da söyledi.
"Kız!,kandırıyo kesin"dedi Atalay tavırla.
"Ne alaka oğlum sus "dedi Atlas.
"Yerde, yerde..."dedi Gökçe.
"Ne gördün?"dedi Yağız.
"Yerde kan var...."ses Atalay'a aitti.
Kafamızı çevirdiğimizde yerde kan olduğunu gördük...
-📌-
bilerek burada bıraktım sinir olduğunuzu biliyorum beni sevdiğinizi de biliyorum kendinize iyi bakın sağlığınız için kitap okuyun saygılar.