Sa.(uzun lafın kısası)
Kadının elindeki simgeyi görünce gariplik olduğunu fark ettim. Zaten bu ormanda tek başına yaşamasıda garipti.Oyalamak adına çok saçma bir şey söyledim.
"ben krem satıyorum elinize sürmemi ister misiniz?"dedim teyzeye
"Krem mi satıyorsun bize niye demedin kızım?"dedi Atalay.
"koskaca samanyolu galaksisinde muhattap olduğumuz insanlara bak"dedim göz devirerek.Tabiki satmıyordum satmadığımı o da biliyordu
"Satıyorum"dedim üstüne basarak ve sıkıntılı bir nefes verdim
"Yok sağol kızım"dedi teyze. Açıkçası çok da umrumdaydı elinizin nemli olması.
"Ben istiyorum verrr ver !"dedi Atalay, parkta oynarken oyuncağını kaybeden çocuk gibi.
"Atalay, kardeşim seni severim ama karpuz kadar kafan var çekirdeği kadar beynin yok"dedi Atlas.Bu çocuğa katılıyorum en azından diğerlerinden akıllı.
Sonra şaşıracağım bir olay oldu.Yağız düştü ama bilerek düştü hemde teyzenin önüne.
"İyi misin oğlum?"
"iyiyim teyzecim kalkmama yardım eder misiniz?"dedi yağız
"Tabii"
O sırada Yağız bana bakarak "evet,var"dedi. Ne diyo bu aptal ne vardı?
"Ne, varmış"dedi Gökçe.Yağız ise bana karşısında aptal varmış gibi bakıyordu.
"dikkat et oğlum"dedi teyze
"çok sakarsın ama yine de seviyorum seni Yağız"dedi Atalay.Yağız yanıma gelip;
"Kadının koluna baktın"dedi. Hayır,görmesi imkansızdı fark edilmesin diye krem bahanesini öne sürmüştüm.
"Hayır,bakmadım neden bakayım ki "dedim Yağız göz devirdi ve Atlas'ın yanına gitti.
"Çocuklar benim başım çok ağrıyor"dedi teyze. Kolundaki iz yüzüne olduğuna yemin edebilirdim ama kanıtlayamazdım.Gökçe'nin yanına oturdum.
Göz yanılması olabilirdi değil mi? körseler ben napabilirim şimdi bu olayın peşinden gidecekleri için söylemedim çünkü banane teyzede iz varsa.
Yatağıma gidecektim gerçekten çok yorulmuştum.Atalay ise teyze ile örgü örüyordu.Daha doğrusu teyze öğretmeye çalışıyordu.
uyumak için su içmeye gitmiştim ki Yağız ve Gökçe'nin konuşmalarına kulak kabarttım.
"Asel'e neden öyle söylediğini konuşmadık"dedi
"Bir şey söylemedim"
"Emin misin ? kulağına gidip bir şeyler söyledin, duydum." o sırada ben de bardağımdaki suyu yudumluyordum.
"Niye gizli bir şey söyleyeyim sen de varsın sana da söylerdim"
"Yağız doğruyu konuşmassan uyumaya gideceğim"
"Asel kadının koluna bakıyordu çünkü kadının kolunda bir simge fark etti" Ağzımdaki su aniden ağzımdan püskürdü .Bunu söyleyeceğini tahmin etmemiştim.
"Anlamı neydi bu simgenin?"dedi Gökçe
"Bilmiyorum söylemiyor"
"Yani bilerek düştün?"
"Evet, ben odaya gidiyorum"
"İyi uykular"
"Uyumayacak mısın?"
"Hayır"dedi sitem ederek Gökçe.
"Yarın sorarız"dedi Yağız Gökçenin omzuna hafifçe dokunarak.
"İyi geceler Yağız Yağız bir şey söylemedi bu çocuk ruhsuzdu.
Ben de sessizce yattığım odaya gittim
bölüme belki devam ederim📌oy vermeyi unutmayın