Backroomstayız

43 26 13
                                    

iyi okumalar(okursanız)📌


Siz hiç kendinizi boşluk olarak gördünüz mü? yada pamuk ipliğinde bir duygu olarak hissettiniz mi? ben şuan hissediyorum. Nereye gideceğimizi gerçekten bilmiyorum yol nereye götürüse oraya gidiyorduk.Önümüze çıkacaklardan habersiz backroomsdayız sanki.

Önümüze çıkacaklardan habersiz backroomsdayız sanki

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Nereye gidiyoruz?"Gökçeye aitti bu ses.

"Önümüz ağaçlık,yol boyunca ağaçlar var ve duracak gibi gözükmüyo"dedi Atlas.

"Yol boyunca gözükmüyor"dedim Atlası tekrar ederek.

"Yol boyunca gözükmüyor"dedim Atlası tekrar ederek

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Bu bir tuzak olabilir mi?"dedi Atalay.

"Bizi buraya sürükleyen temel neden 'Kan'dı."dedi Gökçe.

"Yol gösterici bir şey de olabilir."dedim

"Her şeyi bırakında biz kanı nasıl fark ettik? ilk tanıştığımız günde aynı yerdeydik ve yoktu."dedi Yağız zekasını kullanmış bir biçimde.

Gerçekten haklıydı nasıl gelmişti? Gökçe ağlamaya başlıyordu.

"Üzülme,kalp kırıldığında beyin çalışmaya başlar"dedi Atlas.

Uzun bir yol yürüdükten sonra  kulübe gördük ve oraya girmeye karar verdik.

Kapıyı çaldıktan sonra Bir tane kadın açmıştı.

"Merhabalar efendim biz yolumuzu kaybettik. İzin verirseniz bir süreliğine burada kalabilirmiyiz?"dedi Yağız

"Yüzsüze bak nasılda kibar bir şeye dönüşüyo hemen"dedim göz devirerek.

"Başıma bela mısın kızım sen?"dedi Yağız.

"Müsaitse belası olmak isterim."dedim 

"OOOOOOOOOOOOO"dedi her zamanki Atlas

"Kes"dedi Yağız

"OOOOO egoya bak sen"dedi Gökçe. Yağız Gökçeye hafifçe gülümsedi.

"Hoşgeldiniz,gelin gençler"dedi yaşlı teyze tebessüm ederek.

"Hoşbuldum Teyzecim izin verirseniz sadece ben girmek isterim"dedi Atalay.

"Teyze arada bir beyin fonksiyonları değişime uğruyorda düzeltmeye çalışıyoruz"dedi Atlas.

"Haaa,anlamıştım zaten"dedi teyze.İçeriye doğru girdiğimizde  Atalay,teyzenin yanında.Gökçe, Atlas'ın yanında.Yağız yanlarındaki tekli koltukta ve bende onun karşısındaki koltuktaydım.

"Nasıl geldiniz buraya?"dedi teyze.

"Uzun hikaye sormayın"dedim.

"Kısalaştırabilirim ama hikayeyi"dedi Atalay.

"Çok boş konuşuyon bir tane vuracam"dedi Gökçe.

"ooooo"dedi Atlas

"Yemek yemek istermisiniz gençler?" yemeğimizi yiyip uyumak için odaya girdik.

Gökçe ile uzun uzun yatakta oturarak sohbet ettim.

Erkeklerde yan odada Fifa hakkında konuşuyorlardı.

*                       *                         *                      *                        *                 *                        *                    *                 *      

Sabah olunca elimi  yüzümü  yıkamaya gitmiştim. Sonra Atlas'ında mutfakta olduğunu gördüm.

"Erkencisin?"dedim

"Geç kalkarken gördün mü ki sen 'bal'  dedi

"Görmedim"dedim 

"Eee nasılsın? Dün olanlar hakkında ne düşünüyorsun?"dedi Atlas samimi bir tavırla.

"İyiyim, dün olanlar hakkında bir şey düşünmüyorum siz varsınız diye umursamış gibi yaptım tek olsam umursamazdım galiba"dedim ruhsuzca.

"gel sandalyeye oturalım"dedi

"Tamam."

"bugün arama yapacakmıyız?"

"bilmiyorum,sonuçta dedektif değiliz"dedim o sırada Yağız'ın uyandığını gördüm iğrençmişim gibi bana bakıyordu.

"Ne bakıyorsun oğlum?"dedim hiç bir şey demeden Atlasın yanına oturdu.

"Atlası özledim sen gidebilirsin"dedi

"Bende seni çok özledim Yağız."dedi Atlas. Sonra hiç beklenmedik bir ses duymuştum düşme sesi baktığımda Gökçe ve Atalay yerdeydi.

Meğersem Atalay uyurgezer olmuş Gökçede korkup tokat atmış.

o sırada telefonumdan mesaj geldi.

*Nasılsın kızım napıyorsun hâlâ gelmedin merak ettik.* yazan annemdi cevap vermem gerektiğini düşünerek cevap yazdım.

*İyiyim merak etmeyin yeni arkadaşlar edindim ,onların evinde kalıyorum.Size haber veremediğim için üzgünüm.* Yazdım hızlıca.Maalesef yalan söylemek zorundaydım 'kan gördük ve onu takip ettik ve şuan tanımadığımız birinin evindeyiz' diyemezdim.

*Tamam, bir şey olursa lütfen ara kendine iyi bak biz iyiyiz.*

*Bir şey olursa ararım kendinize iyi bakın!*yazdım ve telefonu kapattım.

"O kim"dedi Atalay,göz devirerek gülümsedim.

"Günaydın gençler"dedi teyze.Bu sefer gariplik vardı teyzenin kolu yaşam ağacı şeklindeydi.

Bu sefer gariplik vardı teyzenin kolu yaşam ağacı şeklindeydi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Ne oluyordu? gerçekten anlayamıyordum.



Evet,bölüm nasıldı? çok sıkıldığım için burada bıraktım oy vermeyi unutmamaya çalışmaya çalışın🗿📌

SUS VE İZLEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin