Oy vermeyi unutmayınız.
Baş parmaklarını bel çukuruma bastırarak üst gövdemi yatağa daha çok bastırdığında, istekle kalçamı kasıklarına ittim. Belimi kavrayan ellerinden birini sırtıma çıkartıp okşadığında hazdan başım dönüyordu.
"Aslan.. aslan...içime gir lütfen."
İstekle inlediğimde saçımı kavrayıp sertçe çekmişti. Yüzümü gördüğünde diliyle dudaklarını bir kez çevreleyip suratıma yaklaştı.
Dudaklarıma sertçe yapışıp ısırarak öperken karşılık verdim. Tek eliyle kalçamı sıkıp bırakırken belim yay gibi gerilmiş, içime girmesi için ağlayacak kıvama getirmişti.
Dudaklarını ağzımdan kaydırıp yavaş yavaş emerek kasıklarıma kadar getirdiğinde aletimin ucundan zevk suları akıyordu. Sadece bakışlarını çevirirken gözlerime bakarak penisimin ucuna doğru üfledi.
"Aslan! Lütfeenn..."
Çığlık atar gibi adını söyleyip kasıklarımı yüzüne ittdiğimde geri çekildi.
"Söyle...bir daha hırçın davranacak mısın?"
Kalçalarımı ikiye ayırıp penisini arasına soktuğunda kafam bulanmış bir şekilde konuştum.
Ne dediğim hakkında hiçbir fikrim yoktu.
"Hayırr içime girr"
Sert kavgadan sonra en iyi giden şey sert bir sexti bizim için.
Penisini bir kaç kere ileri geri sürttüğünde ağzım açılmış, kesik kesik nefes almıştım.
Kalçama attığı sert şaplakla inledim. Ard arda vuruşlarına devam ederken canımın acısının yanında zevk dalagaları bedenimi uyarıyordu.
Kalçamı biraz daha ayırdığında, deliğim zevk ile kasılıp gevşiyordu. Tam deliğimin ortasına penisi ile vurduğunda dudaklarımı ısırdım. İnlemem ağzımın içinde kaybolurken yüzümü yastığa gömmüştüm.
Deliğimin etrafında penisinin ucunu gezdirdikten sonra yavaşça ucunu içime soktu.
İstekle inlerken içim titriyordu, biran önce beni becermeliydi.
"Sertçe..ahhhh....sertçe becer beni."
Kalçalarıma sertçe tokat attığında gözlerimden yaşlar akıyordu.
Elini önüme atıp sürtünerek kasıklarımdan göğüsüme çıkarttığında meme ucumu sıkmaya başladı. Dudaklarım ısırmaktan parçalanırken seslice inledim. Kendimi ona ittirdiğimde, daha fazla beklemeden penisini içime sokmuştu.
Kalın erkeksi inlemesi ile beraber gözlerim yukarı kayarken daha fazlasını istiyordum.
Sol elini göğsümden çekip karnıma koyduğunda diğerini belime koyarak destek sağlamıştı. Beni kendine sertçe çektiğinde, en derinlerimde bile onu hissediyordum artık.
En gizli yerlerime keşfe çıkıp sertçe ileri geri yaparken sınırıma yaklaşmıştım, patlayacaktım.
"Hahh ahhh aslan..aslan...aslan..."
Adını zikretmekten başka bir şey yapamayan ağzım, belimden tutulup kaldırılmam ile sıkıca kapanmıştı. Aslan henüz içimdeyken pozisyon değişikliği yapmıştı. Bu canımı yakarken dudaklarıma yapışmış adama yaslandım. Sırtım göğüsüne yaslanmışken sertçe içime girip çıkmaya devam ediyordu. Sağ elini boğazıma sardığında sıktığını hissettim. Vücudum ona yaslı, yüzümü sola çevirerek onunla öpüşürken boğazımı sıkıyordu. Yavaş yavaş nefesim kesilirken sol eli ile penisimi kavrayıp çekmeye başladı.
Nefesimi kesip sertçe beni becerirken, elim boğazımı sıkan elinin üstüne gitti.
Zevkten gözlerim kararırken inleyemiyordum bile. Hazzın sonuna yaklaşmışken sertçe boşaldım. Ölümün kıyısında olup sexi doruklarda yaşamak bedenimi titretiyordu.
İçime sertçe girip çıkmaya devam eden beden sayesinde hala hassas olan deliğim kasılıp gevşiyordu.
Kalın bir inlemeyle içime boşalan adam, dudaklarımı öpmeye başladı. Menileri deliğimden taşarken konuştum.
"Seni seviyorum."
***
Kafamdaki tonlarca ağırlık ile gözlerimi aralayabildiğimde zorla yutkundum, çok susamıştım.
Sol tarafımda sandalyede oturduğunu gördüğüm sevgilime döndüm.
"Aslan.."
Kafasını tabletten kaldıran sevgilim uyandığımı farkedince ayaklandı. Tableti masaya bıraktığında yanıma gelebilmişti.
"Ateş, şimdi daha iyi misin?"
Dilimi dudağımda gezdirdim.
"Susadım."
Çekmeceli komidinin üzerinden paket su uzattı. Jelatini açıp ağzıma dayadığında yudum yudum hepsini bitirmiştim.
"Noluyor, neden buradayım ben?"
"Ne olduğunu hatırlamıyor musun?"
Bir dakika...benim sevgilim...neden bu kadar genç duruyordu?
Elimi ona uzattığımda anlamsız bakışları ile suratıma baktı. Uzattığım eli tutarken yatağımın kenarına oturmuştu.
"Ateş... hatırlamıyor musun?"
Yutkunup kafamı bacaklarıma doğru eğdim. Tuhaf hissediyordum. Sevgilimin bu kadar tuhaf davranması, genç görünmesi.... kendimden geçmeden önce olan şeylerin doğruluğunu tastikler nitelikteydi.
Elini çevirip işaret parmağının kenarına baktım. Yaptırdığımız dövmeden eser yoktu.
"Aslan?"
"Evet benim ateş, anımsadın mı bir şeyleri?"
Kafamı aşağı yukarı sallarken onay verdim.
"Ne oldu bana?"
"Tansiyonun düşmüş, sonra ufak bir spazm geçirmişsin. Ama şuanda iyisin."
Elimi elinden çekip aklımdaki soruyu sordum.
"Hangi..yıldayız?"
Karşımdaki genç sevgilim paniklediğinde hızlıca hareket etmeye başladı.
"Ben doktoru çağırıp geliyorum."
Hellüüİlk bölümler kısa olabilir.
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınız.
Sınır şimdilik +25
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AKIŞ /GAY
Teen FictionEşcinsel üveyabi kurgusudur. +18 Zamanda geriye gittiğimi farkettiğimde, çoktan abime aşık olmuştum. Yaptığım eski hataları tekrarlamamak için bir şansım daha vardı.