5. Bölüm

1.6K 71 18
                                    

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınız.






Ateş ateş...

    Aslan arabayı durdurup indiğinde kendi kapımı açıp dışarı çıkmıştım. İki ayağımın üzerinde duramayacak kadar azmış ve sarhoştum.

  
  Uzun bacakları ile üç adımda yanıma vardığından kolumdan destek vererek yürüttü. Kafam arada bir gidip geliyordu ama azgınlığım ağır bastığından kendimi zorla ayık tutuyordum. Ayrıca gerçekten cayır cayır yanıyordum.

   Sessizce eve girdiğimizde herkesin uyumuş olduğunu anlamıştım. Sessizce merdivenleri çıktık, koridorda ikinci oda onun, üçüncü oda ise benimdi.

    Annemlerin odası benim odamın altında kalıyordu. Bizi duyma risklerini göze alamayıp onun odasına bodoslama daldım. Peşimden hızlıca gelirken çarpmak üzere olan kapıyı tuttu.

   Kaşlarını çatmış bana bakarken kapıyı kapatmıştı. Evin en sevdiğim özelliği, duvarlarda yalıtım olmasıydı sanırım. Tatlıca gülümsedim suratına, bekle aşkım. Birazdan çok güzel şeyler yapacağım.

   "Önce üzerini bir değiştirelim, sonra uyursun tamam mı? Bu gece olanları yarın ayık kafayla konuşacağım seninle. Anlaşıldı mı?"

   Üstten bana bakıp emir verirken ne kadar azdırıcı olduğunu bilse şuan ne yapardı emin olamadım.

  Ayağa kalktığımda dip dibe geldik. Kenardan geçip bana dönmesini sağladığımda göğüsünden itip yatağa oturmasını sağlamıştım.

   "Ateş, ne yapıyorsun?" Anlamayan bakışları birazdan ne olacağını bilir gibi parlarken ona cevap vermedim.

  Bacaklarımı aralayarak kucağına, tam onun üzerine oturduğumda kaşlarını çatmıştı.

   Kafamı tartamayıp boynuna gömdüğümde fısıldadım.

  
   "Aslann çok sıcak.." Güzel kokusunu içime çekerken bana oranla daha normal olan vücut ısısına sığındım. Yanan dudaklarımı boğazına bastırdığımda ensemden tutup kafamı oradan çekmişti.

   Derin bir nefes alıp beni kendinden uzaklaştırmaya çalıştı. Kollarımı ona dolarken kendimi ona bastırmıştım.

   "Ateş...pişman olacağın şeyler yapma. Kalk üzerimden hadi."

   "Aslann yanıyorum.." Gerçekten yanıyordum ve söndürülmem gerekiyordu. İçeceğime her ne attılarsa helal olsundu. Ben onlardan razıydım.

   "Hadi duş aldıralım sana."

   Kafamı iki yana sallayıp başımı kaldırdım. Yüzüne bakmak bile çok azdırıcıydı, kalbim aşkla atarken Aralık dudaklarına yaklaştım. Geri çekilmesine fırsat vermeden dudaklarına yapışıp emerken, kendimi ona bastırmış iyice yer edinirken inlemiştim.

   Özlediğim o mükemmel tadı ağzımın içinde yayılırken başını geri çekmişti.

  Zorlamadan dudaklarından ayrılırken gözlerine baktım.

   "Ateş yapma. Yarın bu olanları unutacaks-"

  Kucağında kalçamı hareket ettirip sürtündüğümde sesi kesildi.

    Derin bir nefes çektiğinde kollarımın altından tutup kucağından kaldırdı. Bu azmine tekrar aşık olurken bacaklarım bedenimi tartmıyordu. Yeni doğmuş ceylan gibi yalpaladığımda beni kucağına almıştı.

    "Aslannn..." Kendimi tutumadan tekrar inlediğimde eski günlerimi, yani geleceğimi- aman her neyse işte o anları özlemiştim. Duvardan duvara çarpa çarpa seks yapabilecekken neler ile uğraşıyordum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 03 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AKIŞ /GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin