Günlerden pazar dı , dün geceden sonra güzel bir sabaha uyanmıştım, artık net olarak Beray kafamın içine yerleşmişti, yatağımdan kalkıp telefonumdan saate baktım, saat sabah 10.30'du mesaj varmı diye WhatsApp girecektim o an konuşma uygulamasından bildirim gelmişti.
Beray'dan mesajınız var bakmak için lütfen bildirime dokununuz.
Mesaja hemen tıkladım.
Beray: Bugün hava çok güzel deyil mi Firuze. Günaydınnn
3 n'li günaydınların hastasıyız hocam.
Firuze: Günaydın beraycım.
Beray:Napıyosun güzel uyandın mı bugün.
Firuze: Evet çok güzel uyandım sayende. Yeni uyandım ya yatağımda uzanıyorum kendime gelmek için. Sen napıyosun.
Beray: Ne mutlu bana güzel uyandıysan, bende öyle köpek çiftliğine geçiyorum, eğitimi biten bi köpeği sahibine teslim edicem.
Firuze: İşini seviyorum Beray, çok güzel köpekleri çok seviyorum.
Beray:Biliyorum söylemiştin köpekleri sevdiğini.
Firuze: Hı hı
Firuze: Bişey sorabilir miyim beray
Beray:Tabi ki sorabilirsin firuz çekinme lütfen.
Çekinmiyorum beraycım senin gibi naziklik yapalım dedik.
Firuze: Dün gece seni gür bi sesle çağıran kimdi?
Beray: he o mu çalışanım Alihan, aynı zamanda dostum. Merak mi ettin?
Bi şeyi soruyosak meraktan sormuşumdur heralde bu dağ keçisinin beyni pek çalışmıyor.
Firuze:Evet merak ettim kendimizle ilgili pek konuşamadık da o yüzden biraz senle ilgili şeyleri merak ediyorum bahseder misin?
Beray:Tabiki küçük hanım bahsederim büyük bi zevkle.
Yatağımda dikleştim büyük bi soluk alıp mesajını beklemeye başladım.
Beray:Doğma büyüme biliyosun keçiören, 23 yaşındayım, bunu da biliyosun,üniversite mezunuyum yeni bitirdim, ailenin tek çocuğuyum başka ablam veya bi kardeşim yok,annemle babam ben çok küçükken boşanmışlar,boşanma nedenlerini sorarsan annem istememiş babamın işinden dolayı tehlikede hissetmiş kendini ve ayrılmışlar,hala birbirlerini çok seviyorlar :) , sonra kendime ait evimde köpeklerle ilgileniyorum genel olarak,başka bisiy aklıma gelmiyo sen sor ben cevaplıyım.
Üniversiteden yeni mezun olmuş, üniversite okuma hayallerim vardı duyunca gözlerim parlamıştı. Hangi bölüm dü acaba.
Firuze:üniversite hangi bölüm mezunusun.
Beray:Türk Dili Ve Edebiyatı.
Ay çok güzel bölümü var, demekki telaffuzu vesayre o yüzden çok güzel.
Firuze:Baban ne iş yapıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bedî | Yarı Texting
RomanceNerden bilebilirdim ki aptal bi uygulamadan hayatımın aşkını bulacağımı..