1 hafta sonra
Taehyung:jennie
Jennie:?
Taehyung:lana barbie bebeğinin sizde olup olmadığını soruyor?
Jennie: bakayım bi
✓✓
Evet hunjinin oyuncak kutusunda kalmışTaehyung:peki
Birazdan almaya geleceğim
Kapıya çıkar mısın?Jennie:tamam
Bekliyorum
✓✓Lana'nın barbiesini elime alıp evden dışarıya çıktım. Taehyung'un geleceği yere dikilip beklemeye başladım. Hava serindi.
Aradan geçen birkaç dakikanın ardından taehyung sonunda gelmişti. Oyuncağı ona uzattım. "Teşekkürler." Gülümsedim. "Rica ederim." Taehyung'un yüzünde herhangi bir tepki yoktu. Acaba onu bilmeden kırmış mıydım? Tam arkasını dönüp gidecekken küçük bir cesaret üstlendim. "Taehyung." Diye konuştum arkasından. Demem ile durdu ve arkasını döndü. Tek kaşını kaldırdı. "Seni bilmeden kırdım mı?" Merak ettiğim sorunun cevabını merak ediyordum. Taehyung daha arkasını dönüp bir adım geri geldi. "Sana söyledim jennie. Kardeşlerimizden başka sohbetimizin olmaması daha doğru." Ona inanmıyordum. Eminim ki 1 hafta önce olan olayda yanlış birşey dediğim için benimle böyleydi.
"İnanmıyorum sana. Kalbini kıracak birşey dedim değil mi?"
"Bana inanmayıp jungkook itine inanıyorsun. Bir de hala soruyor." Ne dediğini anlamıştım. "Peki, görüşürüz." Uzatmak istemedim. Yüz yüzeyken utanıyor gibiydim. Söyleyeceklerimi mesaja saklamayı tercih ettim. Taehyung birşey demeden tekrardan arkasını döndü ve hızlı yürüyerek görüş açımdan çıktı. Geri ellerimi cebime sokupqq eve ilerledim. İçeriye girence giydiğim hırkayı askılığa bırakıp salona geçtim. Hujin arabalarıyla oynuyordu.
"Ablaaaa." Hujin beni görünce ayağa kalkıp koşarak yanıma geldi. "Hujinnnn." Aynı enerjide ona sarılmıştım. Hujin gibi bir kardeşim olduğu için kendimi şanslı hissediyordum. "Lana'nin abisi taehyung ile mi buluştun?" Hujin dediği şey ile koltukta çekirdek çıtlayan annem ile göz göze geldim. Belli etmemek için geri hujine döndüm. "Hayır tatlım. Çöp atmaya çıkmıştım." Annem inanmamıştı. Hujini kucağımdan indirdim. Annem ise ayağa kalktı. "Hujin, bebeğim hadi odama gidip uyu artık. Saat geç oldu." Hujin kafasını sallayıp koşarak odasına gitti. Annemle salonda yalnız kalmıştık. Anneme döndüm .annem ise bana baktı.
"Jennie,o çocukla hala görüşüyor musun?"
"Hayır anne,sadece kardeşlerimiz için küçük şeyler." Annem tebessüm etti. "Kızım, çekinmene gerek yok. Eğer tekrat konuşmaya başlarsanız bana rahatça söyleyebilirsin." Gülümsedim ve kafamı salladım. Annem geri koltuğa oturdu. "Ben yatıyorum anne. İyi geceler."
"İyi geceler güzel kızım." Merdivene doğru ilerledim ve tek tek çıkmaya başladım. Odama girince masada duran telefonumu alıp taehyunga bastım. Yazıp yazmamak arasında kararsızdim.
Jennie:taehyung
Taehyung: efendim jennie?
Jennie:giderken söylediklerim de gerçekten ciddiyim
Kesinlikle seni kırdım
Bu yüzden bana böyle davranıyorsunTaehyung:ne kadar israrcisin sen ya
Diyorum ya
Kardeş falanJennie:bunun bahane olduğunu ikimizde biliyoruz
Doğruyu söyleTaehyung:ciddi misin?
Jennie:ciddiyim
Taehyung:off peki
Jennie:hadi
Taehyung:bak jennie
Ben artık senin bu kültürlü tavırlarından ciddi sıkıldımJennie:ne alaka ya
Taehyung:jennie gidip beni jungkooka kotuluyorsun
Jennie: hayir
Öyle birşey yapmadım
Aksine seni savundumTaehyung:beni mi savundun
O zaman niye gelip bana jungkooku savunuyorsunJennie: korktugunu söyledi bana sadece
Gerçekten buna uzulecegini bilmiyordumTaehyung:jennie
Devam ediyorsunJennie:of taehyung tamam
Ayrılmış olabiliriz ama yine de konusmuslugumuz var
Hani bende ve sende değeri olmayan biri için muhattabimizi kesmemeliyiz diye düşünüyorumTaehyung:sen beni mi ozluyosun yani?
Jennie:HAYİR
DEDİKLERİMİ BİRAZ CİDDİYE ALSAN SAÇMA SAPAN ŞEYLER DEMEZSİNTaehyung:tamam tamam
Şaka
KDSLWLWLSLJennie:heh
Adam olTaehyung:olur baska
Jennie:baskasi yok
Taehyung:iyi
Jennie:neyse
İyi aksamlar hadi Lagam faresiTaehyung: kotu geceler kokarca
Jennie:kokarca mi
Ben kokuyo muyum ya
Ne diyosun sen
Bok kafali
Sensin kokarca
Gel sana parfüm falan veriyim
Telefon karşısından bile kokum geliyor
İyyyy
Ogkkkkkk
Midem bulandiiii
Duş almayı düşündün mu sen hiç
İgrencsinnnn
Bok korkuyosun resmennnn
✓✓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
siblings • taennie
Ficção Adolescentejennie ve taehyung ayrılmalarına rağmen kardeşleri yüzünden konuşmak zorunda kalırlar.